مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه :

ایجاد بیش از۴۳ هزار شغل توسط کمیته امداد در ایلام

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۲:۱۰
کد خبر: ۸۲۵۲۵۳
ایجاد بیش از۴۳ هزار شغل توسط کمیته امداد در ایلام
مدیرکل کمیته امداد استان گفت:کمیته امداد استان در طول چهل سالگی انقلاب اسلامی بیش از ۴۳ هزار و ۵۷۳ شغل در استان ایلام ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، ضیاء رضائی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان اظهار کرد: این نهاد در سال جاری به دلیل مشکلات اقتصادی، سال سختی داشت و کمیته امداد برای تامین حداقل‌ها برای نیازمندان تلاش کرد وخدمات ارزنده ای به این قشر ارائه دا.د

او افزود:در سال 96 تعداد 20 هزار و 710 خانوار تحت حمایت این نهاد بودند ودرسال 97 بدلیل مشکلات اقتصادی وکمبود درآمد ومشکلات ناشی از تحریم ها بیش از 8500 خانوار به مستمری بگیران کمیته امداد در ایلام اضافه شدند.

او با اشاره به اینکه 14 هزار خانوار در ایلام به توانمندی رسیده اند گفت:کمیته امداد بدلیل خدمت رسانی واقدامات عملیاتی در ۴ سال گذشته در سطح استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در حوزه اشتغال شناخته شده است.

رضائی گفت: کمیته امداد استان باایجاد ۲ هزار و ۲۱۷  شغل از محل اعتبارات داخلی و منابع بانک ها با اعتبار ۴۶۱ میلیارد ریال توانسته رتبه برتر کشور را در حوزه جذب وپرداخت تسهیلات قرض الحسنه را  کسب کند.

او  گفت : کمیته امداد استان توانسته ۴۳ هزار و۵۷۰ شغل در چهل سال گذشته با سرمایه گذاری ۳۰۰میلیارد تومان در استان ایجاد نماید .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان گفت : یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در سال آینده، مردمی کردن خدمات کمیته امداد است و این نهاد در سال 98 تا حد امکان از ظرفیت مساجد، هیأت‌ها، مدارس، اصناف و معتمدین محلی برای شناسایی به موقع نیازمندان و رسیدگی به آن‌ها استفاده خواهد کرد.

 

نظر شما