پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۱:۵۱
کد خبر: ۸۳۴۵۰۵
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام  به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان
حیدر زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و هفته آن پیام تبریکی صادر نمود .

 به گزارش برنا از ایلام ; متن آن به شرح ذیل است:

جوان،نماد عظمت ،عزت ، پاکدامنی ،سرشار از امید و نشاط و طلایه دار پرچم پیشرفت و تعالی بشری است.

جوان،اکسیر حیات بخش جامعه،مظهر سرزندگی و بالندگی و قلب تپنده ای است که روح اجتماع را جلا می بخشد و موتور محرکه ی بالندگی و پویایی برای رهنمون شدن به فلاح و رستگاری جامعه است.

دوران جوانی،فصل شکفتن و رویاندن گل های خوش بوی سرزمین وجودی است که با انرژی ،امید به آینده و ابتکار،ترسیم گر سپهر توانمندی در ترنم جوانی و در سایه سار اندیشه و تدبیر است.

جوان ایرانی،هویت ساز،الهام بخش ، راهبر، توانگر، فعال،صبور،کوشا،روشن بین و هوشمند است ،هر جا که به او و داشته هایش هم چون خلق و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،حماسه آفرینی ۸ سال دفاع مقدس و تکوین و اقتدار ایران اسلامی در ۴ دهه ی گذشته اعتماد شد،شگفتی ساخت و آغاز گر فصل نوینی در رشد و شکوفایی شد.

بسیار مفتخرم به میمنت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ،روز جوان و هفته ی آن را تبریک بگویم.

امروز به برکت نظام اسلامی و اهتمام ارزنده ی دولت محترم تدبیر و امید،شاهد رونق گرفتن گفتمان جوانی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت و توسعه ی پایدار جامعه هستیم .

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) در 11 شعبان و نامگذاری این روز به نام «روز جوان» باید در معرفی جوان رعنای کربلا به عنوان الگویی عملی برای جوانان کنونی اقدامات لازم صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز