در نشست مدیران کل روابط عمومی استانداری های سراسر کشور:

ایلام جزء ۱۰ استان برتر در حوزه اطلاع رسانی کشور قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۷:۱۷
کد خبر: ۸۴۱۶۲۶
ایلام جزء ۱۰ استان برتر در حوزه اطلاع رسانی کشور قرار گرفت
در نشست مدیران کل روابط عمومی استانداری های سراسر کشور که با میزبانی استان همدان برگزار شد، اولویت ها و ماموریت های جدید ادارات کل روابط عمومی استانداری ها در سال رونق تولید و همچنین الزامات و اقتضائات اطلاع رسانی در شرایط جنگ اقتصادی را تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام شجاعی کیاسری  رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ، در این نشست، اظهار کرد: روابط عمومی ها فقط روابط عمومی استانداری ها نیستند بلکه روابط عمومی کل استان و به نوعی روابط عمومی دولت در استان است و در واقع روابط عمومی‌ها رابط بین مردم و دولت و به نوعی نماینده افکار عمومی در سازمان هستند و بنابراین وظیفه ای بس خطیر بر عهده دارند .

او  روابط عمومی ها را در خط مقدم تمامی جبهه ها عنوان کرد و گفت: تقویت روابط عمومی ها در دستور کار دولت است و امروز این یک ضرورت اساسی برای مبارزه با جنگ روانی دشمن است .

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ضمن ابراز امیدواری به نقش سازنده و اثربخش روابط عمومی در شرایط موجود ،  نقش روابط عمومی ها در تلطیف فضای جامعه و تسهیل در روابط بین مردم و مسئولان و بالعکس مهم ارزیابی و  بر ایجاد مرکز افکار سنجی در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: امروز برای پیشبرد اهداف سازمان ها و کسب اطلاع از کم و کیف برنامه ها و در مسیر درست حرکت کردن نیازمند تشکیل گروه های نظر سنجی هستیم تا به موقع نیازها را احصاء و نواقص را رفع کنیم .

در این نشست شاهرخی استاندار همدان ضمن عرض خیرمقدم به مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری های کشور بر اهمیت روابط عمومی ها در شرایط امروز کشور تاکید کرد و گفت:  به همه دستگاه های اجرایی تاکید داشته ایم که برنامه های خود را با پیوست رسانه ای ارائه دهند‌ .

اوادامه داد؛ کار خوبی که امروز در استان همدان انجام داده ایم تدوین سند اطلاع رسانی برای دستگاه های اجرایی است .

در پایان این نشست گزارشی از عملکرد اطلاع رسانی استانداری های سراسر کشور ارائه شد و استان ایلام جزو ۱۰ استان برتر در این حوزه قرار گرفت

 

نظر شما