در دیدار با مدیران روابط عمومی ها عنوان شد؛

رویدادهای مهم ایلام در آینده نزدیک به روایت استاندار

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۵:۰۳
کد خبر: ۸۴۹۵۲۴
رویدادهای  مهم ایلام در آینده نزدیک به روایت استاندار
استاندار ایلام در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان گفت: رویدادهای مهمی در پیش روی استان و روابط عمومی ها قرار دارد که باید در این باره حق مطلب را ادا کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: یکی از آن وقایع مهم 15 خرداد است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود و روابط عمومی ها و دستگاه‌های اطلاع رسانی باید به طرز شایسته ای در این باره نقش آفرینی کنند.

او گفت: رویداد دوم کنگره بزرگ اربعین است که برای استان ایلام یک نقطه عطف است و پیش بینی می شود در اربعین امسال حدود پنج میلیون نفر از مرزهای استان تردد داشته باشند.

استاندار ایلام تأکید کرد: در کنار توجه به ابعاد اعتقادی، معنوی، سیاسی و فرهنگی اربعین به بعد اقتصادی نیز باید توجه شود.

وی ادامه داد: رویداد سوم کنگره ی عظیم ۳۰۰۰ شهید استان ایلام است. قرار است در اسفند ماه سال جاری عظیم ترین یادواره شهدا در استان برگزار شود که روابط عمومی ها و رسانه ها بایست در این مهم مشارکت قوی داشته باشند.

سلیمانی دشتکی گوشزد کرد: تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر یکی از برنامه های ثابت همه دستگاه های اجرایی باشد چرا که امروز نیازمند تقویت فرهنگ ایثارگری در جامعه هستیم.

استاندار ایلام سفر رئیس جمهور به استان ایلام را رویداد چهارم برشمرد و توضیح داد: در این سفر بسیاری از طرح ها و پروژه های مهم استان رسما افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: سه پروژه ی بزرگ نفتی، آذر سروک، دانا و دانان به ارزش تقریبی ۲۰۰۰ میلیارد تومان، چندین کارخانه بزرگ در دره شهر، چرداول و دیگر شهرستان های استان با چندین هزار میلیارد تومان اعتبار و مهم تر از همه اینها کلنگ زنی راه آهن است که ان‌شاءالله با سفر رئیس جمهور محترم اجرایی می شود.

وی به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان در مورد رویداد بعدی پیش روی ایلام در آینده نزدیک گفت: رویداد پنجم انتخابات مجلس است که عملاً از 9 تا 16 خرداد ماه ثبت نام شروع خواهد شد و از این تاریخ نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی کاندید محسوب می شوند و باید مواظبت کرد و عین بی طرفی را رعایت نمود.

سلیمانی دشتکی گفت: تقاضا دارم جوری عمل نکنید که شائبه ی طرفداری از کاندیداها ایجاد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز