پالایشگاه گاز ایلام به مناسبت هفته محیط زیست برگزار کرد:

مسابقه "عکاسی سبز" برای حمایت از محیط زیست

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۵۷۱۳۱
مسابقه عکاسی سبز برای حمایت از محیط زیست
رئیس HSE شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری مسابقات عکاسی سبز برای ترغیب کارکنان خبر داد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام شعار نمی دهد بلکه در عمل از محیط زیست در زمینه های مختلف محافظت می کند.

به گزارش برنا از ایلام ;سید روح ا... شریفی" افزود: شرکت پالایش گاز ایلام نه تنها در هفته محیط زیست بلکه در طول سال برنامه های مدونی را برای حفاظت از محیط زیست در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی می شوند.

او اظهار داشت پالایشگاه گاز ایلام مسابقه عکاسی با عنوان "عکاسی سبز"  از گل و گیاههایی که توسط پرسنل در محل کار نگهداری می شود را برگزار نمود و شاخص هایی را برای ارزیابی عکسهای دریافتی تعیین کرد.

او ادامه داد: در این راستا 9 مورد عکس و فیلم در خصوص نگهداری گلدان و فضای سبز ایجاد شده در دفاتر محل کار همکاران مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به معیارهای پنجگانه شامل: زیبایی ،تعداد  و تنوع گلها، زیبایی گلدان حرص و تاثیر گذاری محل اجرا به عنوان مبنای انتخاب برندگان آن مشخص گردید.

رئیس HSE  شرکت پالایش گاز ایلام گفت: آقای پدرام پرگاری و حسین ابراهیمی نفرات اول، ایوب تعمیرکاری و علی نجات هاشم بیگی نفرات دوم، احمد چراغیان و مجید ملکی به عنوان نفرات سوم انتخاب شده اند و همچنین آقایان عباس بدری منش، حشمت کرمی، امید نظری، مصطفی حیدریان و مجتبی طهماسبی در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

نظر شما