انتقاد معاون استاندار از ناتوانی مدیران در جذب تسهیلات اشتغال در استان ایلام

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۹:۵۶
کد خبر: ۸۸۲۸۳۸
انتقاد معاون استاندار از ناتوانی مدیران در جذب تسهیلات اشتغال در استان ایلام
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در ایلام جذب نشده است.

به گزارش برنا از ایلام :حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام با اشاره به جذب نشدن ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط ارگان‌های مختلف گفت: دستگاه‌های تخصصی پرونده دریافت تسهیلات متقاضیان را تکمیل کرده به بانک‌ها ارایه دهند تا روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.

 نعمتی اظهار کرد: هنوز ۳۷۰ میلیارد ریال از تسهیلات ابلاغ شده جذب نشده که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا بتوانیم در مراحلی بعدی نیز سهمی از تسهیلات کشوری به استان جذب کنیم.

او ادامه داد: دستگاه‌های تخصصی طرح‌های آماده در بخش‌های جهاد کشاورزی، صنعت، میراث فرهنگی، راهداری، ورزش و جوانان و فناوری اطلاعات را در کمیته فنی بررسی و هرچه سریعتر به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: پرداخت تسهیلات به رسته‌های مختلف شغلی از طریق دبیرخانه پیگیری تا سهم تسهیلات دستگاه‌های حمایتی و غیرحمایتی ابلاغ شده به بانک‌ها هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

نعمتی اضافه کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی مصوب شده چنانچه دستگاه‌های حمایتی نتوانند اعتبار اختصاص یافته به استان را جذب کنند استان اختیار دارد این تسهیلات را جابجا و به سایر طرح‌های غیر حمایتی پرداخت کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز