رییس پلیس راه ایلام؛

افزایش ۸ درصدی ترددها در فصل تابستان

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵:۳۲
کد خبر: ۸۸۳۹۵۹
افزایش ۸ درصدی ترددها در فصل تابستان
رئیس پلیس راه استان از افزایش ۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری استان از ابتدای فصل تابستان تا کنون خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ؛ سرهنگ همتی اظهار داشت :بیشتر ترددهای تابستان امسال در محورهای ایلام-مهران،ایلام-دره شهر و ایلام -سرابله و مربوط به وسایل نقلیه سواری بوده است.

وی افزود:بیشترین تصادفات در فصل تابستان سال جاری نیز به علت واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده است،که نیاز است رانندگان  با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در طول سفرها رانندگی کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:طبق تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه استان، عامل بعدی تصادفات فصل تابستان سال جاری عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی بوده که نیاز است رانندگان از خوردن و آشامیدن ،استفاده از تلفن همراه ،در آغوش گرفتن اطفال  و مواردی که موجب عدم تمرکز و حواس پرتی در هنگام رانندگی می شود خودداری کنند.

 همتی زاده  گفت:با توجه به اینکه در برخی از محورهای مواصلاتی استان همانند محور ایلام-مهران،ایلام-سرابله و ایلام-بدره عملیات عمرانی و راه سازی در حال انجام است،از رانندگان  درخواست می شود با رعایت نکات ایمنی و توجه لازم به توصیه های پلیسی و علائم راهنمایی و رانندگی در طول تمامی مسیرهای استان و بویژه مسیرهای یاد شده و مدیریت زمان سفرهای خود به منظور پیشگیری از تصادفات،رانندگی کنند.

 

 

نظر شما