ابلاغ بودجه اربعین به استان ایلام

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۸:۲۹
کد خبر: ۸۸۴۴۹۰
ابلاغ  بودجه اربعین به استان ایلام
استاندار ایلام گفت: بودجه اربعین از ۱۸۰ میلیارد به ۷۶۰ میلیارد ریال افزایش یافته که از این مبلغ تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است.

به گزارش برنا از ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار رئیس و کارکنان جهاد دانشگاهی ایلام با اشاره به سفر عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به عنوان بازرس مجلس در امور اربعین به ایلام افزود: گزارش مفصل این نماینده  به مجلس، کمک معناداری در بحث افزایش بودجه اربعین داشت  که علاوه بر این میزان درچند روز گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال نتیجه سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به ایلام نیز ابلاغ شده است.

 استاندار ایلام تصریح کرد: امروز در محورهای مختلف جاده ایلام به مهران  کارگاه ها فعال شده اند و در ورودی شهر ایلام نیز  زیرگذر ارغوان و چند تونل در مسیر ایلام به مهران در حال ساخت است که یکی از آنها به صورت کامل باز شده است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه حدود ۲۰ کیلومتر آسفالت در این مسیر در حال اجرا و ۲ پل در موقعیت های ۵۵ و ۵۶ رودخانه کنجان چم بوسیله قرارگاه خاتم در حال ساخت است، اظهارداشت : کار بزرگ دیگری که اکنون در مهران در حال اجرا است؛ جدا سازی پایانه برکت از مسیر مهران به پایانه با ایجاد زیرگذر و روگذر است که این کار در روان سازی وتسهیل تردد زائران نقش مهمی خواهد داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز