سرپرست ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:

آمادگی جسمانی آتش‌نشانان پالایشگاه گاز ایلام مطلوب و چشمگیر است

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۸:۵۴
کد خبر: ۸۹۵۲۷۸
آمادگی جسمانی آتش‌نشانان پالایشگاه گاز ایلام مطلوب و چشمگیر است
سرپرست ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی آتش نشانان شرکت پالایش گاز ایلام مطلوب و چشمگیر است،گفت: ارزیابی آمادگی جسمانی و تناسب اندام آتش نشانان پالایشگاه های گاز کشور و تاسیسات ذخیره سازی گاز در حال انجام است.

به گزارش برنا از ایلام  ، مهندس"بهنام دیناری" در مراسم ارزیابی آتش نشانان پالایشگاه گاز ایلام افزود: هدف از این ارزیابی‌ها، شناخت و آگاهی از سطح آمادگی جسمانی آتش نشانان به منظور ارتقا و بهبود شرایط عملکردی آنها و همچنین حفظ فرهنگ ورزشی و ایجاد نشاط، شور و انگیزه بین آنها است.

وی ادامه داد : آزمون عملی آتش نشانان با حضور تعدادی از کارشناسان و افراد خبره و مجرب شرکت ملی گاز ایران بعنوان ارزیاب و در ماده های هفتگانه ورزشی دو ۵۴۰ متر، دو ٤در۹ متر، دراز و نشست، تست پله، حرکات کششی و خمشی، شنای خشک و بارفیکس انجام می شود. 

وی اظهار داشت: از مجموع ١٧ واحد صنعتی پالایشگاهی و ذخیره سازی گاز تاکنون 15 واحد ارزیابی شده اند. 

مهندس دیناری تصریح کرد: در ارزیابی های انجام شده از آتش‌نشانان پالایشگاه گاز ایلام  ۴۱ نفر از ۴۳ نفر آتش‌نشان مورد ارزیابی قرار گرفته اند که با توجه به میزان آمادگی جسمانی و نتایج بدست آمده می توان گفت این شرکت در برنامه ریزی و انجام فعالیت های لازم برای آتش نشانان بسیار موفق عمل کرده که این موضوع می تواند در سایر شرکت‌های پالایش گاز کشور نیز فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه هر آتش نشان می بایست در هر ماده آزمون حداقل ۷۰ امتیاز را کسب کند تا ارزیابی مطلوب را حائز شود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پالایشگاه گاز ایلام علی رغم میانگین سنی ۳۹ سال توانستند امتیاز میانگین 81.89 را کسب نمایند که با این امتیاز تاکنون در بین ۱۴ شرکت پالایشگاهی که تحت ارزیابی قرار گرفته اند، بالاترین امتیاز را کسب نموده که شرایط مطلوبی می باشد.

 

نظر شما