مدیرکل راه وشهرسازی خبر داد:

ساخت ۵ هزار و ۴۹۲ واحد مسکن در ایلام

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۹:۱۸
کد خبر: ۹۲۱۹۴۵
ساخت ۵ هزار و ۴۹۲ واحد مسکن  در ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی استان ازبرنامه ریزی ل برای احداث ۵ هزار و ۴۹۲ واحد طرح مسکن ملی دراستان ایلام خبرداد.

به گزارش برنا از ایلام؛ علی اصغر کاظمی با اعلام این خبر  افزود: از ابتدای تصویب این طرح، مقدمات اجرای آن از جمله تعیین زمین و مجوز‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن برنامه ریزی و آمادگی برای احداث این تعداد واحد مسکن ملی در استان است.
ا یادآور شد: از این تعداد واحد مسکونی ۲ هزار و ۵۳۸ واحد از محل بازآفرینی شهری، هزار و ۶۷۳ واحد از منابع سازمان ملی زمین و مسکن و هزار و ۲۸۱ واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود.
کاظمی تاکید کرد: فرآیند مناقصه جهت احداث مسکن ملی استان در جریان است و بعد از انعقاد قرارداد و شروع احداث این واحد‌ها فراخوان ثبت نام از متقاضیان نیز اعلام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان از جمله شرایط متقاضیان برای ثبت نام مسکن ملی را تأهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن ملی، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی برای خرید مسکن و شرایط دریافت تسهیلات اعم از اعتبارسنجی عنوان کرد.
وی احداث واحد‌های مسکن ملی در بافت‌های فرسوده شهری و دسترسی به امکانات زیربنایی از جمله خطوط انتقال آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات، مدرسه و مسجد در این فضا‌ها را از مزایای این طرح نسبت به طرح‌های قبلی برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز