ورزش ایلام؛

ایلام قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی کشور شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۹:۰۳
کد خبر: ۹۲۹۷۴۲
ایلام قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی کشور شد
مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در بخش مردان امروز جمعه هشتم آذرماه با قهرمانی تیم ایلام در بخش تیمی به پایان رسید

به گزارش برنا از ایلام ؛عباس فتحی ریس هیئت دو میدانی ایلام گفت : در این مسابقات  استان فارس مقام دوم و استان خراسان رضوی نیز مقام سوم در بخش تیمی را کسب کردند.

او افزود  افزود: همچنین در بخش انفرادی نیز همایون همتی از کرمانشاه مقام اول، محمد جواد صیادی از فارس مقام دوم و  امیر آذریان از ایلام مقام سوم این رقابت ها را در بخش مردان کسب کردند.

 فتحی با بیان اینکه ۲۴۰ دونده زن و مرد در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور  انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در حاشیه برگزاری این رقابت ها گفت: مسابقات دو صحرانوردی انتخابی تیم ملی به میزبانی ایلام به بهترین شکل برگزار شد.

ایرج عرب افزود: با توجه به تمهیدات مناسب و همکاری ورزش و جوانان در بخش های مختلف مسابقه با کیفیت بالایی برگزار شد که با استقبال خوب و شور و نشاط خاصی نیز مواجه بود.

وی در خصوص پیست دو و میدانی ایلام نیز گفت: این پیست شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه ها را دارد اما باید تکمیل شود.

 عرب تاکبد کرد: امیدواریم دستگاه های مرتبط از جمله منابع طبیعی استان ایلام همکاری های خود را برای ادامه فعالیت این پیست ادامه دهند و پیست به همین منوال باقی بماند.

 وی افزود: اقدامات لازم برای تکمیل این پیست باید صورت گیرد تا بتوانیم ادامه میزبانی ها را  دراستان ایلام داشته باشیم.

عرب تصریح کرد: کیفیت برگزاری این رقابت ها نوید میزبانی بیشتر و بزرگتری برای استان در حوزه دو و میدانی و دیگر رشته های ورزشی بدنبال دارد.

رقابت هاب دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در پارک جنگلی چغا سبز ایلام با حضور ۳۰ استان کشور  بمدت ۲ روز به میزبانی ایلام برگزار شد.

این مسابقه ها در بخش زنان با حضور ۵۰ ورزشکار روز گذشته برگزار شد که با قهرمانی تیم تهران در بخش تیمی و انفرادی به پایان رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز