در راستای تکریم مردم صورت می پذیرد:

برنامه ملاقات عمومی مردم با استاندار ایلام

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۶:۳۵
کد خبر: ۹۳۲۱۴۱
برنامه ملاقات عمومی مردم با استاندار ایلام
در راستای تکریم مردم و پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات مردمی برنامه ملاقات عمومی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با مردم روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از برنامه ملاقات عمومی مردم با استاندار ایلام خبر داد و گفت: در راستای تکریم مردم و پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات مردمی برنامه ملاقات عمومی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با مردم روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: هم استانی‌های عزیز می توانند جهت ثبت‌نام برای ملاقات با استاندار ایلام به دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامد درخواست خود برای ملاقات از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر در طول هفته و ایام اداری ثبت نمایند.

قیصربیگی در ادامه به برنامه های استاندار ایلام در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: استاندار ایلام در جهت استیفای حقوق شهروندی برنامه های مختلفی چون ملاقات عمومی بصورت هفتگی، حضور در سامانه سامد بصورت ماهیانه و برگزاری میز خدمت بصورت فصلی برگزار می کند.

وی ادامه داد: استاندار ایلام همچنین با صدور چند بخشنامه در حمایت از حقوق شهروندی از جمله برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌ها خارج از ساعات اداری، تعیین ضرب‌الاجل در پاسخگویی به مکاتبات و درخواست های مردمی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت توسط مدیران و ... اینبار نیز وقت ملاقات عمومی خود را در پایان ساعات کاری قرار داد.

وی در پایان افزود: با توجه به برنامه‌های استاندار ایلام در مرکز احیانا درصورت تداخل با برنامه مذکور از جمله ملاقات عمومی، این برنامه در وقت دیگر و با هماهنگی با ثبت‌نام کنندگان (ملاقات با استاندار) برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز