معاون استاندار ایلام:

باید از ظرفیت های موجود در رفع موانع تولید استان استفاده شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۲:۱۷
کد خبر: ۹۵۰۴۰۳
باید از ظرفیت های موجود در رفع موانع تولید استان استفاده شود
معاون استاندار گفت: بایست افرادی که برنامه‌ای برای فعال سازی واحد های تولیدی خود دارند شناسایی و جهت استفاده از تسهیلات معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از  ایلام، حیدر نعمتی معاون امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  با تاکید بر استفاده از تسهیلات و ظرفیت های پیش آمده در رفع موانع پیش روی تولید استان گفت: با تلاش ها و پی گیری های خوب  استاندار_ایلام امروز ظرفیت های خوبی برای رفع موانع تولید استان بوجود آمده‌است که از آن جمله می توان به افزایش سهم استان از محل تبصره ۱۸ و برگزاری کارگروه های تخصصی اثربخش در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: تبصره ۱۸ ظرفیت بسیار خوبی هست که در برخی از بخش ها سقف استان ها را شناور گذاشته اند و بایست از این فرصت خوب برای رفع موانع تولید استفاده کنیم.

نعمتی در ادامه گفت: بایست افرادی که برنامه‌ای برای فعال سازی واحد های تولیدی خود دارند شناسایی و جهت استفاده از تسهیلات معرفی شوند.

وی در ادامه به قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور اشاره کرد و گفت: این قانون که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود بعد از ایجاد اصلاحاتی از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شده است که بایست از این ظرفیت بسیار خوب نیز جهت رفع موانع تولید استان استفاده شود.

معاون امور اقتصادی استاندار در ادامه اظهار داشت: در جلسات کارشناسی که در این رابطه برگزار می شود واحدهای تولیدی که برامه ای برای بالا بردن ظرفیت دارند و یا واحدهایی که غیرفعال هستند و برنامه ای مشخص برای فعال سازی واحد تولیدی خود دارند بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات ۴ واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع پیش روی واحدهای مذکور اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز