همزمان با سراسر کشور؛

دعوت استاندار ایلام از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۳:۴۶
کد خبر: ۹۶۲۸۱۲
دعوت استاندار ایلام از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
استاندار ایلام گفت : بایست شکوه و عظمت این راهپیمایی پیامی مایوس کننده برای دشمن و دلگرم کننده برای دلسوزان کشور و نظام داشته باشد

به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام در جشنواره رسانه ای ابوذر که به همت بسیج رسانه سپاه استان برگزار شد دهه فجر امسال را متفاوت تر از گذشته عنوان کرد و گفت:امسال به جهت مصادف شدن چهلم شهادت سردار سلیمانی با روز ۲۲ بهمن این راهپیمایی متفاوت تر از سال های گذشته است.

او ادامه داد: بایست شکوه و عظمت این راهپیمایی پیامی مایوس کننده برای دشمن و دلگرم کننده برای دلسوزان کشور و نظام داشته باشد.

استاندار ایلام همه شعارهای دموکراسی خواهانه آمریکایی ها را دروغ خواند و گفت: آنها خود با لشکر کشی به مناطق مختلف دنیا، در همه امور دخالت می کنند و بعد اسم آن را دفاع از کشورها می گذارند. 

او گفت: آنها به بهانه مبارزه با داعش شقی ترین اعمال را مرتکب شدند و کسی را به شهادت رساندند که نابود کننده داعش در منطقه بود و این طبل رسوایی آمریکایی ها را در حمایت از داعش به صدا درآورد. 

سلیمانی دشتکی در ادامه به وحدت و همدلی مثال زدنی در استان اشاره کرد و گفت: امروز این انسجام و همدلی استان را در مسیر توسعه قرار داده است و در مسائل اجتماعی نقش بی بدیل خود را به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که کشورها و حکومت هایی موفق هستند که کارتابل سیاسی امنیتی را به کارتابل فرهنگی – اجتماعی تبدیل کنند، اضافه کرد: امروز خوشبختانه در استان سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی در مقوله‌ های فرهنگی و اجتماعی خود را جزئی از مردم می دانند. 

استاندار ایلام در ادامه به قضایای اخیر بعد از سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و گفت: در آن روزها استان ایلام از امن ترین و آرام ترین نقاط کشور بود چراکه مسئولان ارشد استان در رده های نظامی و انتظامی و امنیتی در میان مردم حضور یافتند و این تعامل سازنده امروز در مسائل مختلف گره گشایی می کند.

وی افزود: امروز نماینده محترم ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج ، دستگاه های حاکمیتی، اجرایی، امنیتی و مردم و همه‌ی اقشار خود را از یک جنس می دانند و همه در فکر توسعه استان هستند و دوش به دوش هم کار می کنند.

نماینده عالی دولت در استان به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و گفت: همه ما بایست در تلاش باشیم که این انتخابات چون گذشته با مشارکت بالا صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم، امن و با مشارکت بالا است.

وی سپس به حماسه بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: در اربعین امسال کار بزرگی انجام شد و حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد داشتیم.

استاندار ایلام نقش همه دستگاه ها ارگان ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی و مردم را در اربعین بی بدیل خواند و گفت: در آن ایام در یک شبانه روز بیش از ۳۲۰ هزار تردد زائر ثبت شد و در ده شب متوالی بالای ۲۰۰ هزار تردد داشته ایم در حالیکه کوچکترین مشکل امنیتی به وجود نیامد و این یک موفقیت بزرگ بود.

وی در ادامه به نقش آفرینی خوب و مثبت رسانه ها در استان اشاره کرد و گفت: رسانه های استان با پرداختن به متن، وارد حاشیه نشدند و از این بابت از خدمات تک تک این عزیزان تشکر می کنم.

 سلیمانی دشتکی گفت: رسانه ها همواره سعی کرده اند نیمه پر لیوان را ببینند و البته حاصل این وحدت و همدلی امروز ما را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده است.

وی در پایان از مردم انقلابی استان ایلام دعوت کرد که در راهمیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو حضور باشکوه و حداکثری داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز