رییس پلیس راهور ایلام؛

آموزش جایگاه های سوخت سطح شهر ایلام در دستورکار پلیس راهور استان

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰:۴۵
کد خبر: ۹۷۹۶۱۸
آموزش جایگاه های سوخت سطح شهر ایلام در دستورکار پلیس راهور استان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آموزش جایگاه های سوخت و پمپ بنزین ها سطح شهر ایلام توسط کارشناسان پلیس راهور خبر داد

سرهنگ "ابوالفضل کوهزادی" درگفت و گو با خبرنگار برنا بااشاره اینکه جایگاه های سوخت به دلیل کثرت مراجعین می تواند یکی محل های انتقال بیماری کرونا به دیگران باشد، از ارائه آموزش های کابردی و پیشگیرانه به جایگاه داران خبر داد.

   اودرادامه به رانندگان توصیه کردر هربار مراجعه به پمپ بنزین ها یا ایستگاه های سی ان جی سعی کنند حداکثر ظرفیت باک خود را پر کنند تا دفعات کمتری مجبور به مراجعه برای سوخت گیری شوند.و همچنین در زمان خروج از منزل ، دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند.

کارت سوخت را با دقت و بدون تماس دست بادستگاه وارد محل کارت خوان دستگاه کنید و بادست دیگر که دسکش دارد اقدام به استفاده از پنل دکمه های دستگاه برای ورود رمز کنید و پس از اتمام با دست بدون دستکش کارت را بردارید.

سعی کنید خودتان شخصا ، دستگاه اخذ وجه را بکشید .سپس از اپراتور بخواهید رمزشما را واردکند یا خودتان بادستکش رمز را وارد کنید .

دستکش را طوری از دست خارج کنید که هیچ جای بدن یا قسمت رویی دستکش که درتماس بادست ها یا نازل قرارگرفته است تماس پیدا نکند .

اگر دستکش همراهتان نبود حتما دقت کنید برای برداشتن نازل سوخت گیری نیز از یک دستمال کاغذی استفاده کنید.

در اولین فرصت ممکن بعد از اتمام سوخت گیری دست خود را حداقل به مدت 40ثانیه با آب و صابون بشوید.

رئیس پلیس راهور استان با بیان این مطلب که پلیس همواره در همه عرصه ها و به ویژه درمواقع بحران درکنار سایر سازمان ها و دستگاه ها خواهد بود ،گفت :بر این اساس پلیس راهور استان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس، به سهم خود ازحداکثر توان انسانی ، تجهیزاتی و اختیارات قانونی  استفاده می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز