مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام خبرداد؛

غربالگری بیش از ۷۸ هزار نفر توسط هلال احمر ایلام

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۸:۳۲
کد خبر: ۹۸۰۵۱۳
غربالگری بیش از ۷۸ هزار نفر توسط هلال احمر ایلام
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از غربالگری بیش از ۷۸ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام؛ حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ابتدای اجرای طرح غربالگری که از ۱۳ اسفند ماه تا صبح روز گذشته در مبادی ورودی استان ایلام توسط تیم‌های امداد و نجات هلال احمر اجرا شد، ۷۸ هزار و ۲۴۷ نفر مورد پایش تب سنجی و هشدار و اطلاع رسانی جهت پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تاکنون تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در ۱۲ محور ورودی‌های چرداول (پلیس راه شباب)، ورودی آبدانان (دو محور ورودی سراب باغ و آبدانان به دره شهر)، ورودی ایوان (سه راهی سومار زرنه)، ورودی دهلران (محور دهلران به اندیمشک)، ورودی دره شهر (محور‌های تلخاب، وحدت آباد ماژین و پلیس راه دره شهر)، ورودی ملکشاهی (در دو محور ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به آبدانان و ملکشاهی به مهران) جهت طرح غربالگری ویروس کرونا استقرار یافتند.

عارفی اظهار کرد: در غربالگری‌های صورت گرفته تا صبح روز گذشته ۲۷ نفر دارای علامت تب که به بیماری کرونا مشکوک بودند توسط نیرو‌های امدادی این جمعیت به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی مطرح کرد: در پست‌های غربالگری ویروس کرونا، ۱۲ تیم عملیاتی با بهره‌مندی از ۳۶۸ نفر نیروی عملیاتی متشکل از پرسنل و اعضا و استفاده از ۱۲ خودرو عملیاتی در این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام مشارکت داده شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: طرح غربالگری کماکان در مبادی ورودی به استان ایلام ادامه دارد و تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان ایلام در حال خدمت رسشانی به هموطنان هستند.

وی افزود: با همکاری جوانان و داوطلبان این جمعیت تاکنون ۴هزار و ۵۰ جفت دستکش، ۸۹۸ بطری محلول ضدعفونی کننده و۳ هزار و ۵۲۵ عدد ماسک تولید و در بین نیازمندان توزیع شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز