مسیر‌های ورودی به مناطق گردشگری ایلام مسدود شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۷:۵۲
کد خبر: ۹۸۰۵۱۶
مسیر‌های ورودی به مناطق گردشگری ایلام مسدود شد
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از مسدود شدن مسیر‌های ورودی به مناطق گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد

به گزارش خبرگزاری برناازایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلامگفت: به منظور جلوگیری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای عدم تردد به مناطق تفریحی و گردشگری استان، مسیر‌های ورودی به مناطق گردشگری مسدود شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم ممانعت از ایجاد تجمع در مراکز گردشگر پذیر، مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی استان به علت دارا بودن جاذبه‌های متعدد و متنوع گردشگری به صورت کامل مسدود شد.

شنبه زاده اضافه کرد: متاسفانه علی رغم تمام توصیه‌های بهداشتی و رعایت این نکات توسط بخش زیادی از آحاد مردم، بخشی از افراد بیماری کرونا را جدی نگرفته و به روال سنوات گذشته به دنبال گشت و گذار در عرصه‌های طبیعی و گردشگری استان به خصوص شهرستان‌های دره شهر، دهلران و بدره هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ایلام با اشاره به اینکه انسداد مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های طبیعی گردشگری استان به‌گونه‌ای خواهد بود که هیچ‌گونه مزاحمتی برای ساکنان محلی ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: امسال در ایلام مسافر نوروزی پذیرفته نمی‌شود و تمام مراکز اقامتی و سیاحتی و بوم‌گردی در تعطیلی کامل بوده و به هیچ مسافری خدمات داده نمی‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از هم‌وطنان خواست از انتخاب ایلام برای سفر اجتناب و به توصیه‌های بهداشتی و درمانی در خانه ماندن عمل کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز