آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایلام به ۲۰۰نفر رسید

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۸۰۵۲۵
آمار مبتلایان  به ویروس کرونا در ایلام به ۲۰۰نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت ؛با احتساب ۱۷ مورد جدید آمار کل مبتلایان به کرونا در ایلام تا امروز به ۲۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش برنا از ایلام ؛دکتر محمد کریمیان  با بیان اینکه ۸۲۴ مورد مشکوک شناسایی شده است، افزود: تعداد بیماران فوتی مبتلا به کرونا نیز با احتساب ۱۰ مورد قبلی به ۱۱ مورد رسید.

کریمیان یادآور شد: همچنین تاکنون ۱۰۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی قرار دارند و دوره نقاهت خود را در منزل و زیر نظر کادر درمانی طی می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: علاوه بر چهار پزشک، سه پرستار نیز به مبتلایان کادر درمانی به ویروس کرونا در ایلام افزوده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مردم خواست دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی و خروج از منزل خود را کاهش دهند و از مهمانان خارج استان نیز بخواهند در زمان دیگری به ایلام مسافرت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش یابد.

دکتر کریمیان به مردم استان ایلام تاکید کرد: از تمام همشهریان تقاضا داریم که جهت حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانید و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشید تا این ویروس از دیار و کشورمان رخت بربندد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز