معاون استاندار عنوان کرد:

نقش تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۸:۴۱
کد خبر: ۹۸۲۴۵۴
نقش تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست ویدیو کنفرانس با معاون امنیتی وزیر کشور استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایلام را بسیار موثر دانست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ محمد نوذری در جلسه ویدیو کنفرانس با دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی  وزیر کشور و رییس کمیته اجتماعی- انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که با معاونین سیاسی استانداری‌های سراسر کشور انجام شد گفت: برای مقابله با کرونا در استان ایلام سه کار عمده صورت گرفت اول از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کردیم و با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان با همکاری این سازمان ها در حاشیه شهرها اقدام به توزیع مایحتاج اولیه زندگی مردم  و اقلام بهداشتی نمودیم.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین با شعار در خانه میمانیم در بحث عدم تردد مردم اقدام کردیم که بسیار هم تاثیر گذار بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطر نشان کرد: برای توزیع عادلانه اقلام بهداشتی نظیر ماسک مواد ضدعفونی کننده و دستکش یکبار مصرف سامانه ای را در استان راه اندازی کردیم که مردم در آن سامانه ثبت نام می کنند و این اقلام با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل پست استان درب منزل به آنها تحویل داده می‌شود. که استقبال خوبی نیز در استان به همراه داشت.

وی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خواستار ارائه پیوست فرهنگی برای این طرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز