معرفی تور کیش به همراه هتل داریوش کیش

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۲۹۶۹
معرفی تور کیش به همراه هتل داریوش کیش
کیش جزیره ای بسیار زیبا در جنوب کشورمان که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، دارای بناهای تاریخی، مراکز خرید و تفریحات آبی متنوعی می باشد. آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان بهترین برگزار کننده تور کیش، خدمات متنوعی را برای مسافران ارائه می دهد، برای اطلاع از خدمات تور کیش، با ما همراه شوید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان بهترین برگزار کننده تور کیش، خدمات متنوعی را برای مسافران ارائه می دهد، برای اطلاع از خدمات تور کیش، با ما همراه شوید.

ویژگی های تور کیش

آیا تا به حال سفر به کیش را با تور تجربه کرده اید؟ آیا می دانستید آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان بهترین و متنوع ترین خدمات تور کیش را ارائه می کند؟ آیا از این خدمات اطلاع دارید؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به پاسخ این سوالات و همچنین معرفی تور کیش از مشهد و تور کیش از تهران بپردازیم.

تور کیش عموما شامل بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل می باشد و با توجه به انتخاب نوع هتل، خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، کارت تخفیف برخی از مراکز خرید، گشت شهری، صبحانه، سونا و... به خدمات اضافه می گردد، بنابراین منظور از تور کیش، گردش دسته جمعی افراد حاضر در تور کیش نیست.

کیش جزیره ای در خلیج فارس بوده و می توانید به صورت زمینی و یا هوایی به این جزیره زیبا سفر کنید، اما بهتر است توجه داشته باشید که انتخاب مسیر هوایی با توجه به مسافت طولانی، انتخاب مناسب تری می باشد. آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان این امکان را برای مسافران خود ایجاد کرده که بتوانند از تهران و یا از مشهد در تور کیش حضور داشته باشند.

مدت اقامت در تور کیش به صورت 2 شب و 3 روز، 3 شب و 4 روز و 4 شب و 5 روز می باشد و لازم است توجه داشته باشید که با انتخاب بیشترین زمان اقامت می توانید از تمامی جاذبه های کیش دیدن نمایید ضمن اینکه قیمت تور هم بسیار به صرفه است.

تور کیش، مسافرتی شگفت انگیز

تورهای کیش و تنوع در هتل

تور کیش در هتل های متنوع از 3ستاره تا 5ستاره برگزار می شود. فقط کافیست به صفحه تور کیش سایت ندا بال مراجعه کنید و قیمت تور کیش هتل ویدا ، تور کیش هتل داریوش  ، تور کیش هتل کوروش ، تور کیش هتل شایان را مشاهده کنید.

تور کیش هتل داریوش

در سفر به کیش می توانید از مراکز خرید، جاذبه های تاریخی و همچنین تفریحات آبی این جزیره کیش استفاده نمایید. اگر به دنبال مکانی هیجان انگیز و پر از جاذبه های دیدنی و تفریحی هستید تا در کنار آن از زیبایی دریا و آرامش آن لذت ببرید، قطعا بهترین گزینه، سفر به کیش است.

شهر زیر زمینی کاریز کیش، کشتی یونانی، پارک آبی اوشن، پارک دلفین ها، شهر باستانی حریره کیش از جمله مکان هایی هستند که هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود کرده اند، در کنار مکان های دیدنی می توانید از تفریحات آبی این جزیره هم استفاده نمایید.

برای اطلاع از قیمت تور کیش، به سایت آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان مراجعه کنید که در آن امکان مقایسه هتل های مختلف با یکدیگر وجود دارد و همچنین خدمات مربوط به هتل ها نیز به شما نمایش داده می شود.

هتل های 3، 4 و یا 5 ستاره موجود در تور کیش با بالاترین کیفیت خدمات را به مسافران ارائه می دهند ضمن اینکه می توانید میزان رضایت مسافران از خدمات ارائه شده در زمینه های مختلف و کیفیت کلی تور را در سایت مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که امکان انتخاب مدت اقامت و همچنین تاریخ رفت به وسیله هواپیما وجود دارد.

در هر مرحله مشاوران حرفه ای ما پاسخگوی سوالات شما در زمینه رزرو تور کیش هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان واحد فروش تور  آژانس ندا بال ما به شماره  44378215-021 تماس حاصل فرمایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز