امکانات ویژه اتوبوس های همسفر برای کودکان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۸۱۱۸
امکانات ویژه اتوبوس های همسفر برای کودکان
فضای داخلی اتوبوس های شرکت همسفر به گونه ای طراحی شده اند که از هر نظر برای کودکان ایمن باشند. این اتوبوس ها دارای تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی کارآمد هستند. همچنین صندلی های تعبیه شده در این وسایل نقلیه به گونه ای طراحی شده اند که هیچ زوایه تیز و خطرناکی در آنها وجود نداشته باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همانطور که می‌دانید راه های بیشماری برای تجربه یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی وجود دارد که البته این راه ها می‌تواند با توجه به اولویت های سفر برای هر خانواده متفاوت باشد. به طور مثال خانواده ای که قصد دارد برای تعطیلات به منطقه ای دوردست سفر کند بدیهی است که برای صرفه جویی در زمان، بلیط هواپیما را برای مسافرت خود انتخاب نماید. در مقابل خانواده ای که مقصدی در دسترس را برای سفر خود انتخاب کرده و کاهش بودجه سفر را در اولویت قرار داده است، بدیهی است که با خرید بلیط اتوبوس، خود را برای سفر مهیا می‌کند. بنابراین هر خانواده می‌تواند در این میان با توجه به اولویت های اقتصادی یا زمانی خود، یکی از انواع بلیط سفر را انتخاب کند.

نکته دیگری که در این میان حائز اهمیت است این است که اگر شما به عنوان یک خانواده با فرزندان خود سفر می‌کنید باید قبل از انتخاب وسیله نقلیه به راحتی کودکان خود در سفر نیز بیاندیشید. به همین منطور بهتر است اتوبوس، قطار و یا هواپیمایی را برای مسافرت خود انتخاب نمایید که امکانات بهتری را در اختیار فرزندان شما قرار داده و حس آرامش، راحتی و امنیت را برای آنها به ارمغان آورد. به طور مثال شما در سفرهای اتوبوسی خود، می‌توانید با انتخاب اتوبوس های همسفر این حس را در فرزندان خود ایجاد نمایید. اما چگونه؟ مگر شرکت اتوبوسرانی همسفر برای این کار امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ برای یافتن پاسخ تنها کافی است با قاصدک 24 در ادامه مطلب " امکانات ویژه اتوبوس های همسفر برای کودکان " همراه باشید.

طراحی ایمن فضای داخلی اتوبوس

فضای داخلی اتوبوس های شرکت همسفر به گونه ای طراحی شده اند که از هر نظر برای کودکان ایمن باشند. این اتوبوس ها دارای تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی کارآمد هستند. همچنین صندلی های تعبیه شده در این وسایل نقلیه به گونه ای طراحی شده اند که هیچ زوایه تیز و خطرناکی در آنها وجود نداشته باشد. بر این اساس نمی‌توانند حتی به صورت اتفاقی نیز به کودکان شما آسیب بزنند. اما مهمترین نکته در طراحی فضای داخلی اتوبوس های شرکت همسفر کفپوش pvc این اتوبوس ها است که به هیچ عنوان لیز نیستند و اگر کودکی بر روی آنها قدم بردارد یا بدود، سر نمی‌خورد.

بلیط رایگان برای کودکان زیر 5 سال

در اتوبوس های همسفر نیز همانند اتوبوس های سایر شرکت های فعال در ایران، کودکان زیر 5 سال نیازی به تهیه بلیط اتوبوس ندارند. بنابراین خانواده هایی که با نوزاد یا کودکان زیر 5 سال خود سفر می‌کنند، می‌توانند از این خدمت استفاده نموده و کودک خود را به صورت رایگان به سفر ببرند. البته ناگفته نماند که خانواده ها می‌توانند به هنگام خرید بلیط قطار نیز برای کودکان زیر دو سال خود، از این خدمت با 90 درصد تخفیف استفاده کند.

همسفر

سرگرم کردن کودکان با مانیتورهای شخصی

در بسیاری از اتوبوس های وی آی پی شرکت همسفر، در پشت هر صندلی یک مانیتور شخصی برای مسافر کار گذاشته شده است. والدین محترم می‌توانند برای سرگرم نمودن کودکان خود از آرشیو این مانیتورها استفاده نموده و یا در صورت امکان فلش مموری خود را به دستگاه متصل نموده و برای فرزند خود انیمیشن یا فیلم های سرگرم کننده پخش نمایند. این ویژگی به والدین اجازه می‌دهد در صورتی که فراموش کرده اند اسباب بازی محبوب یا کتاب داستان کودک خود را به همراه بیاورند، بتوانند با استفاده از یک تکنولوژی ساده، برای ساعتی هم که شده کودک خود را سرگرم کند.

بار و چمدان همراه کودک

همانطور که می‌دانید مقدار بار مجاز همراه هر مسافر در وسایل نقلیه گوناگون نظیر هواپیما و قطار تعریف شده است و حتی این بار برای کودکان نیز از قوانین خاصی تبعیت می‌کند. با این حال در اغلب اتوبوس های مسافربری قوانین سختگیرانه ای در خصوص مقدار بار همراه مسافر وجود ندارد. با این حال بار مسافر بزرگسال و کودک می‌بایست به اندازه ای باشد که برای سایر مسافران دردسر ساز نبوده و محل رفت و آمد افراد در اتوبوس را اشغال نکند. از این رو اگر شما خود را برای یک سفر خانوادگی آماده می‌کنید و از قضا، بار زیادی نیز به همراه دارید، می‌توانید از این قابلیت در اتوبوس بهره بگیرید و برخی از چمدان ها را به عنوان بار همراه کودک با خود به داخل اتوبوس ببرید. البته فراموش نکنید که برای اینکه به مشکل نخورید توجه داشته باشید که این بار نباید به هیچ عنوان از حد متعارف آن بیشتر باشد.

در پایان یادآور می‌شویم برای هر مسافری که به صورت جداگانه بر روی صندلی اتوبوس می‌نشیند باید یک بلیط تمام بها خریداری شود. از این رو بد نیست به هنگام خرید بلیط اینترنتی بلیط اتوبوس به این نکته نیز توجه نمایید و دقت کنید که برای کودکان بالای 5 سال خود هم می‌بایست یک بلیط تمام بها را خریداری کنید. همچنین برای خرید انواع بلیط هواپیما، قطار، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل نیز می‌توانید از خدمات ارائه شده در وب سایت قاصدک 24 بهره بگیرید. فراموش نکنید که برای خرید ساده تر این خدمات می‌توانید علاوه بر وب سایت از اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 نیز بهره بگیرید. البته قبل از این کار باید نسخه اندروید این برنامه را از کافه بازار دانلود و آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز