بهترین مارک و برندهای دوربین مدار بسته در بازار ایران

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۷۷۹۴
بهترین مارک و برندهای دوربین مدار بسته در بازار ایران
امکانات مختلفی برای دوربین های مدار بسته با برندهای مختلف وجود دارد که می توان با توجه به بودجه مورد نظر و نوع کاربرد، هر یک از این برندها را انتخاب کرد. در این مطلب به بهترین مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته در بازار ایران پرداخته شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروزه یکی از ابزار مهمی که در تامین امنیت ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری نقش دارد دوربین مدار بسته می باشد. دوربین های مدار بسته در سال های اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند و از آنها برای تامین امنیت و نظارت بر بخش های مختلف استفاده می شود. سیستم های پیشرفته دوربین مدار بسته به گونه ای هستند که می توانند تصاویر ضبط شده را به گوشی موبایل شما انتقال داده و باعث شوند تا افراد بتوانند از راه دور به کنترل مکان مورد نظر خود بپردازند. با توجه به اهمیتی که دوربین های مدار بسته در مکان های مختلف پیدا کرده اند شرکت های مختلفی به تولید این محصول می پردازند. امکانات مختلفی برای دوربین های مدار بسته با برندهای مختلف وجود دارد که می توان با توجه به بودجه مورد نظر و نوع کاربرد، هر یک از این برندها را انتخاب نمود. در این مطلب به بهترین مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته در بازار ایران پرداخته شده است.

معرفی دوربین مدار بسته و انواع آن

دوربین مدار بسته وسیله ای است که با نصب آن در مکان های مختلف می توان تصاویر را از محیط اطراف ضبط نمود و در مانیتور دستگاه به نمایش درآورد. این دستگاه در مکان هایی مانند فروشگاه ها و مغازه های مختلف، ساختمان های مسکونی و تجاری و ادارات و سازمان های مختلف نصب می گردد. علاوه بر ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت، از دوربین های مدار بسته در ادارات و شرکت های مختلف برای نظارت بر عملکرد کارمندان نیز استفاده می شود.

انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته از جمله دوربین مدار بسته دیجیتال، دوربین مدار بسته تحت شبکه یا ip و دوربین مدار بسته آنالوگ در بازار وجود دارد که بسته به نوع استفاده می توان هر یک را خریداری و نصب نمود.

دوربین مدار بسته باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

با توجه به این که برندهای مختلفی از دوربین مدار بسته در بازار وجود دارد شناخت این برندها و آشنایی با ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته خوب باید داشته باشد می تواند کمک بسیاری در هنگام خرید به افراد نماید. یک دوربین مدار بسته خوب دوربینی است که قابلیت دید در شب را داشته باشد.

اکثر سرقت هایی که اتفاق می افتد در زمان تاریکی هوا می باشد پس این نکته اهمیت بسیاری دارد که دوربینی که خریداری می کنید این قابلیت را داشته باشد که تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید. کیفیت و رزولوشن تصاویر ضبط شده از دیگر ویژگی هایی است که در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه نمود. رزولوشن دوربین های مختلف در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود.

همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از دوربین ها به این صورت هستند که تصاویر را در حین ضبط کردن با کیفیت بالایی نمایش می دهند اما پس از این که تصویر ضبط شد برای مشاهده مجدد آنها، کیفیت و رزولوشن کم می شود. این نکته بسیار حائز اهمیت است که تصاویر گرفته شده و ضبط شده دارای کیفیت های یکسانی باشند و این یکی از ویژگی های دوربین های با کیفیت است.

دوربین مدار بسته

برترین برندهای دوربین مدار بسته

صدها شرکت در سراسر جهان وجود دارند که به تولید دوربین های مدار بسته می پردازند. هر یک از برندهای تولید شده در شرکت های مختلف دارای ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی می باشند و از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار می باشند. با توجه به تنوعی که در برندهای دوربین مدار بسته وجود دارد انتخاب گزینه ای مناسب ممکن است کاری سخت به نظر برسد. در ادامه به تعدادی از برندهای با کیفیت دوربین مدار بسته که طرفداران زیادی دارند پرداخته شده است.

هایک ویژن رتبه اول در کیفیت دوربین های مدار بسته

 یکی از تولیدکنندگان مطرح دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی و نظارتی هایک ویژن می باشد که سال هاست در این زمینه در کشور چین فعالیت می کند. خلاقیت و نوآوری که در محصولات هایک ویژن وجود دارد نسبت به سایر برندها بیشتر بوده و مقداری از بودجه سالانه خود را به ابتکار و توسعه کیفیت در محصولات خود اختصاص می دهند.

دفاتر فروش  مستقیم محصولات هایک ویژن در کشورهای مختلفی از جمله ایران وجود دارد که به فروش این محصولات می پردازند. پروژه های بزرگی در کشورهای مختلف جهان توسط محصولات این شرکت به انجام رسیده است که از جمله آنها در ایران می توان به فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران، فروشگاه های زنجیره ای شهروند، خطوط 2 و 4 مترو تهران و ... اشاره کرد. برند های لوک یکی از برندهای معرفی شده توسط شرکت هایک ویژن می باشد که در ایران از برترین مارک های دوربین مدار بسته به شمار می رود.

داهوا از برندهای مطرح دوربین های مدار بسته در جهان

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تولید دوربین مدار بسته داهوا می باشد که از سال 2001 در کشور چین در حال فعالیت در این حوزه می باشد. دوربین های مدار بسته تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محصولات آن به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

کیفیت ضبط تصاویر در این محصول 4k می باشد و از رزولوشن بالایی برخودار است. دوربین های مدار بسته HD از اختراعات این شرکت می باشد که تحول عظیمی را در صنعت دوربین های مدار بسته به وجود آورد. محصولات برند داهوا از قیمت بالایی برخوردار بوده اما قیمت بالای آن نسبت به کیفیتی که این دوربین دارد منطقی به نظر می رسد.

یونی ویو سومین برند مطرح چینی

سومین برند معروفی که در کشور چین در حوزه تولید سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته فعالیت می کند شرکت یونی ویو uniview می باشد که شرکتی جدیدتر بوده و فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نموده است. دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا ip از ابداعات این شرکت می باشد که هم تانون دوربین های مدار بسته ip یونی ویو از بهترین دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشند.

انگلیس و لندن از مکان هایی هستند که استقبال زیادی از این برند کرده اند و بازار این محصول در آنجا بیشتر از سایر کشورها می باشد. این برند دارای تکنولوژی فشرده سازی plug and play بوده و همچنین از ویژگی جست و جوی هوشمند و پشتیبانی از POE+ برخوردار است.

برند سامسونگ فعال در حوزه دوربین های مدار بسته

سامسونگ از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری می باشد که در سال 2014 شرکت هنوها این شرکت را خریداری کرد و به تولید دوربین های مدار بسته پرداخت و محصولات این شرکت با نام سامسونگ در بازار به فروش می رسد. قدرت دید در شب بالای دوربین های مدار بسته سامسونگ باعث استقبال زیاد از آن شد و به محبوبیت زیادی در جهان دست یافت. این برند اکنون در بازار به سختی پیدا می شود.

دوربین مدار بسته

سونی برندی ژاپنی در زمینه تولید دوربین مدار بسته

در کنار برندهای گفته شده سونی نیز یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید دوربین های مدار بسته می باشد که به علت ویژگی هایی مانند کیفیت بالای تصاویر و لنزهای قوی که دارد مورد استقبال زیادی فراوانی قرار گرفته است. این شرکت بیشتر تولید محصولات خود را به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است و کمتر به تولید دوربین های مدار بسته آنالوگ می پردازد. این شرکت لنزهای دوربین مدار بسته در کیفیت بالا را وارد بازار می کند که این لنزها از تغییر رنگ کمتری نسبت به سایر لنزها برخوردار بوده و این یک ویژگی خوب برای دوربین های سونی محسوب می شود. قیمت بالای محصولات سونی از معایبی است که می توان برای آن ذکر کرد.

بوش برندی خاص در دوربین های مدار بسته

 بوش شرکتی آلمانی می باشد که محصولات مختلف آن مانند لوازم خانگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد. این شرکت در حوزه سیستم های امنیتی و تولید دوربین های مدار بسته نیز فعالیت می کند و در این حوزه نیز حرفی برای گفتن دارد. سنسورهای تشخیص صدا و حرکت و تشخیص آتش از امکاناتی است که دوربین های سونی از آن برخوردار است. اما در کنار این مزایا عیبی که برای دوربین های مدار بسته بوش وجود دارد بدنه ضعیف آن می باشد که ممکن است بسیاری به این دلیل از خرید این محصول منصرف شوند.

دوربین مداربسته پاناسونیک قابلیت دید در شب قوی

پاناسونیک شرکتی است که سالیان سال است که در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی مختلف فعالیت می کند. دوربین های مدار بسته نیز یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت می باشد که می توان آن را جزء برندهای محبوب در زمینه سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته به شمار آورد. ویژگی مهمی که در این نوع دوربین وجود دارد توانایی بالای آن در ضبط تصاویر در شب می باشد. کیفیت تصاویر در دوربین مدار بسته پاناسونیک 4K می باشد و کیفیت و رزولوشن فوق العاده ای دارد. قیمت بالای محصولات این شرکت باعث شده است تا نسبت به دیگر برندها استقبال چندانی از آن نشود.

شما می توانید پس از انتخاب دوربین مدار بسته خود برای خدمات مشاوره و نصب دوربین مدار بسته و خرید انواع دوربین های مدار بسته آی پی (تحت شبکه) و HD و آنالوگ وارد این سایت شوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز