نکات مهم در خرید انواع نرده حفاظ ( حفاظ شاخ گوزنی - درب آکاردئونی )

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۸۸۰۱
نکات مهم در خرید انواع نرده حفاظ ( حفاظ شاخ گوزنی - درب آکاردئونی )
یکی از راه های ورود افراد متجاوز به خانه شما ، از طریق درب ورودی خانه و یا از روی دیوار است که باید با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و درب آکاردئونی پشت درب منزلتان را ایمنی کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بسیاری از مردم در مورد امنیت ساختمان خود در شب نگران هستند درصورتی ‌که اغلب سرقت‌ها در طول روز رخ می‌دهد. زمانی که اهالی خانه در محل کار، مدرسه و یا مسافرت به سر می‌برند. اگر در حال برنامه ‌ریزی ساخت یک ساختمان جدید و یا در حال اسباب‌کشی به یک مکان جدید هستید و یا اینکه قصد دارید مکان فعلی زندگی‌ تان را بازسازی کنید برای افزایش حفاظت در برابر ورود غیرمجاز سارقین و مقابله با جرم و جنایت، ضروری است که استانداردهای ایمنی فیزیکی و الکترونیکی و سایر اقدامات امنیتی در ساختمانتان را رعایت کنید تا بتوانید خطرات احتمالی را کاهش دهید.

یکی از راه های ورود افراد متجاوز به خانه شما ، از طریق درب ورودی خانه و یا از روی دیوار است که باید با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و درب آکاردئونی پشت درب منزلتان را ایمنی کنید. استراتژی ورود سارقان به خانه شما که از چند روز قبل نشان کرده اند به این صورت می باشد که اغلب در ساعات ظهر یا غروب ۳ نفر از طریق درب ورودی خیابان ویا پریدن یک نفر از روی دیوار به داخل حیاط و باز کردن درب ورودی به اپارتمان شمامی باشد. سپس یک نفر از آنها بیرون خانه شما در ماشین مانده و دونفر بعدی به پشت درب ورودی خانه شما آمده. یکی از آنها که متخصص باز کردن درب های ضد سرقت می باشد مشغول ضربه زدن به اطراف قفل درب خانه شده و نفر بعدی به نیم طبقه بالا رفته تا اگر همسایه بالایی متوجه صدا شده بتوانند فرار کنند.

جالب است بدانید که درب های ضد سرقت در کمتر از ۱ دقیقه باز میگردند !!!!!! و اما اگر از درب آکاردئونی با ضریب اطمینان پایین استفاده کنید آنها با دیلم انداختن سعی بر باز کردن درب از طریق لولا می شوند اما اگر از درب های اکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید مطمعن باشید که آنها حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی افتند چون این کار بسیار وقت گیر می باشد، کافی می باشد آسانسور حرکت کند آنها باید فرار کنند. این را بدانید که اگر دزد بسیار حرفه ای و کار بلد هم باشد در زمان انجام کار بیشترین استرس بر او وارد میگردد. هیچ وقت با سارق در حال دزدی درگیر نگردید! فقط یک صدا کوچک از طرف شما کافی می باشد تا او فرار کند، چون حجم زیاد استرس بر او باعث شده که برای فرار دست به هر کاری بزند.

درب های آکاردئونی یا گارد آهنی آپارتمان مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل موسوم درب اکاردئونی سه گل یا سه لوزی معروف میباشد که حدود 90 درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید و بهترین درب آکاردئونی فلزی طرح تمام گل یا 5 گل با چهار لایه تسمه اضافه پشت درب که دارای ضریب امنیت 99 درصد میباشد ، لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه چهارچوب درب اکاردئون طراحی میگردد ( در ویدیو پایین مشاهده نمایید ) و همینطور برای افزایش ضریب امنیت تعداد حلقه های جای قفل آویز بیشتر استفاده نمود . جهت مشاوره خرید درب آکاردئونی با حفاظ صنعت تولید کننده برتر انواع درب متحرک آکاردئون فلزی تماس حاصل فرمایید .

حفاظ درب آپارتمان

برای تعیین قیمت درب آکاردئونی باید به موارد متعددی دقت کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

عرض در آکاردئونی : هر چه در جمع‌وجورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود.

ارتفاع در آکاردئونی : ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت.

طرح در آکاردئونی : نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.

تراکم درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌های آکاردئونی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

یکی دیگر از موارد استفاده این نوع درب‌ها آکاردئونی پارکینگ‌هاست. ممکن است به دلایل مختلف از جمله کاهش هزینه و یا نبود فضای مناسب برای استفاده از انواع دیگر درب های ورودی از درب آکاردئونی پارکینگ استفاده شود. در این حالت درب آکاردئونی دیگر حفاظی برای در اصلی نیست و خود به عنوان در اصلی نصب می‌شود. درب آکاردئونی پارکینگ عموماً بدین صورت است که دو درب مجزا و در اصطلاح دولنگه ساخته و در محل نصب می‌شود. البته در آکاردئونی یک‌ لنگه هم وجود دارد. دو درب در هنگام بسته شدن توسط قفل‌های ایمن به یکدیگر وصل شده و در هنگام باز شدن درب پارکینگ، از قسمت میانی جمع شده و بر روی قاب عمودی در طرفین قرار می‌گیرند.

حفاظ شاخ گوزنی

درواقع اولین گام در پیشگیری از دزدی خانه این است که فرصت‌ها را از بین ببرید.

یکی از کارها برای از بین بردن فرصت‌ها در نظر گرفتن حفاظ ساختمان می‌باشد. حفاظ‌هایی نظیر حفاظ شاخ گوزنی مانعی برای ورود افراد به داخل ساختمان شده و به ‌نوعی امنیت را برای ساختمان به ارمغان می‌آورند. حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار نصب‌شده و با طراحی درهم ‌تنیده و سرنیزه‌های تیزی که دارد احتمال ورود سارقین به داخل ساختمان را تقریباً به صفر می‌رساند.

حفاظ شاخ گوزنی در مدل‌های مختلفی تولیدشده است و این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند تا در کنار حفظ زیبایی، امنیت ساختمان را نیز حفظ کنند. درمجموع برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه باید اقدامات پیشگیرانه را هم در داخل و هم در خارج ساختمان در نظر بگیرید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

به تعداد تکرار شده از یک شکل هندسی ساخته شده و به هم پیوسته از اتصال چند قطعه میلگرد که معرف پایه در حفاظ شاخ گوزنی است بر روی یک شاسی پنل ۲ متری که طول اندازه استاندارد تمامی حفاظ های شاخگوزنی است تراکم حفاظ شاخ گوزنی میگویند .

بهترین حفاظ روی دیوار چیست : در حال حاضر برای حفاظت روی دیوار حیاط ساختمان و ویلا و باغ نرده حفاظ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی با عنوان حفاظ ضد سرقت روی دیوار یا محافظ لبه های دیوار در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده حفاظ یا دزدگیر آهنی روی دیوار کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ خار دار روی دیوار حیاط یا حفاظ با میلگرد گیوتین خورده روی دیوار ساختمان مناسب می باشند.

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی به درستی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند ، همین موضوع سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ نرده های نسل دوم و سوم به شکل شاخ گوزنی استفاده کنند . عناوین برخی از این فنس گارد دیوار آهنی طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ نیزار.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز