۱۰ دلیل طلایی برای خرید کولر گازی را بدانید

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۹۴۳۵
۱۰ دلیل طلایی برای خرید کولر گازی را بدانید
کولرهای گازی در دنیای امروز فواید بی شماری دارند و بی شک هر خانه ای به یک کولرگازی برای تامین آسایش افراد خانواده نیاز دارند، در این مقاله به مهم ترین دلایلی که برای خرید کولر گازی وجود دارد می پردازیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کولرهای گازی در دنیای امروز فواید بی شماری دارند و بی شک هر خانه ای به یک کولرگازی برای تامین آسایش افراد خانواده نیاز دارند، در این مقاله به مهم ترین دلایلی که برای خرید کولر گازی وجود دارد می پردازیم.

هوای خنک در تابستان و هوای گرم در سوز زمستان

کولر گازی های پیشرفته همچون کولر گازی بوش 30000 علاوه بر سیستم سرمایش دارای سیستم گرمایش نیز هستند و این یعنی با این کولر گازی های جذاب میتوانید هوای مطبوع و دلچسب کل سال محل زندگی و یا محل کار خود را به بهترین نحو داشته باشید و از زندگی لذت ببرید.

خانه ای امن  و آرامش بخش داشته باشید

حتما برای شما نیز پیش آمده است که بعد از نصب کولر گازی برای  امنیت خانه تان حسابی به درسر بیافتید و از شدت کلافگی تصمیم بگیرید کولر آبی تان را دور بیندازید.

حقیقت ماجرا اینست که کولر های آبی نسبت به گازی دردسر های بیشتری را برای مردم ایجاد می کنند و در آخر نیز همان آسایشی را که یک کولر گازی به شما هدیه می هد را تامین نخواهند کرد.

این جعبه ی جادویی که موجب هجوم هوای خنک و آرامش به جمع خانواده ی شما می شود، خیالتان را از بابت امینت خانه تان نیز راحت می کند؛ زیرا دیگر شما درگیری برای بستن پنجره ها وقفل کردن هر لحظه ی آن ها ندارید.

امنیت خانه یکی از ارکان مهم آرامش خانواده است که کولرگازی از این جهت نیز خیال شمارا راحت می کند و دیگر کاری به پنجره های خانه ی شما نخواهد داشت که مجبور باشید آنهارا برای خنگ نگاه داشتن منزلتان باز نگه دارید.

مکان خنک برای ورزش

بی شک می دانید که ورزش منظم علاوه بر تغذیه می تواند شما را  به سمت یک زندگی شاداب هول بدهد؛ اما در دنیای ماشینی امروز اگر از هزینه های سرسام آور باشگاه ها ی ورزشی گذر کنیم نمی توان از ترافیک و دردسر های کلافه کننده مسیرهای کوچه و خیابان برای رسیدن به یک ساعت ورزش چشم پوشی کرد.

اگر شما در منزلتان یک مکان خنک داشته باشید که بتوانید با خیال راحت بدون استرس گرفتار شدن به ترافیک و پرداخت هزینه یا انواع بیماری هایی که امروز بشر گرفتار آن شده است در امان باشید، کولر های گازی قطعا شمارا نجات خواهد داد.

با داشتن این نوع کولر با خیال راحت می توانید ساعت ها در منزلتان در هوای مطبوع و خنک مشغول ورزش باشید و لذت ببرید،قطعا این پیشنهاد بسیار خوبی خواهد بود که بعد از خوردن عصرانه در منزلتان با تماشای سریال مرد علاقه تان بتوانید ورزش بکنید و از هوای خنک در خانه لذت ببرید. 

حشرات و انگل های کمتر

انواع حشراتی که ممکن است پشت پنجره ی خانه ی شما زندگی می کنند، زمانی که راهی برای ورود پیدا کنند؛ قطعا خانه ی شمارا به خیابان ترجیح خواهند داد و مکان زندگی شمارا مختل خواهند کرد.

پس بهتر است از همین حالا به فکر پیشگیری از این مشکل باشید تا مجبور به جنگیدن با حشرات مزاحم هجوم آورده به درون منزلتان نباشید.

کولر گازی های برند بوش و اجنرال و ال جی از بهترین برند های تولید کننده کولر گازی دارای سیستم های پیشرفته میباشد که توصیه ما بر این است که از این برند های معتبر استفاده نمایید، هر زمان تصمیم گرفتید کولر گازی تهیه کنید، پیشنهاد میکنم با کارشناسان سایت نوین مارکت که مرجع معتبر فروش کولر گازی در ایران میباشد تماس بگیرید.

خواب آرام و لذت بخش داشته باشید

برای داشتن یک خواب خوب و سرشار از آرامش، بی شک هوای خوب و مطبوع مهم ترین ملزوماتی حساب می شود که باید تهیه کنیم، داشتن خواب آرام در هوایی که دلچسب و مورد پسند شمااست یکی از بهترین لذت های دنیای امروز است.

با داشتن یک کولرگازی مناسب می توانید هر زمان از شبانه روز، دمای خانه تان را همانطور که دلخواهتان است تنظیم کنید و از خوابی که دارید لذت ببرید.

کاهش احتمال حملات آسم

کولر گازی های پیشرفته همچون کولر گازی بوش و اجنرال به واسطه ی فیلتر به کار رفته در رادیاتور باعث می شود تا درمناطق خشک و کویری یا در شهرهای صنعتی، هوای ورودی به صورت کامل فیلتر شده و از هرگونه آلاینده صنعتی و طبیعی عاری شود، علاوه بر این در پنل کولرگازی بوش نیز چند فیلتر وجود دارد که به واسطه ی این فیلتر ها نیز هوای داخل کاربر تصفیه هوا میشود.

تفاوتی نمیکند کولر گازی 12000 بوش باشد و یا کولر گازی اجنرل 30000، اکثر کولر گازی های پیشرفته بوهای نامطبوع و همچنین گرد و غبار موجود در فضای کاربر را میگیرد و هوای تمیز را در فضای کاربر ایجاد میکند.

شما زمانی که از کولرگازی استفاده می کنید گویا با یک تیر دونشان می زنید، هم ازهوای خنک و سرشار از پاکی لذت خواهید برد و هم از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کنید و خیالتان از بابت سلامت خانواده تان آسوده می شود.

از گرم شدن بیش از لوازم خانگی جلوگیری میکند

بی شک شما نیز برای وسایل الکترونیکی موجود در خانه تان هزینه زیادی  را پرداخت کرده اید بی شک هیچ کس دلش نمی خواهد وسایل برقی خانه اش قربانی گرمای موجود هوا شود.

اما شما با داشتن کولر گازی می تواندی از گارمای بیش از حد خانه تان جلوگیری نمایید و با این کار گرفتار آسیب وسایل برقی و تعمیر مجدد آنها نخواهید شد. 

عملکرد مغز را بهبود می بخشد

گرما موجب عصبانی شدن افراد می شود و می تواند که عملکرد کلی شما را در همه ی کارهایتان مختل کند؛ شاید برایتان پیش آمده باشد که نتوانید در یک روز گرم هیچ کار مفیدی در زمینه درس یا شغل انحام دهید .

هوای خنک آرامش و رضایت را به درون شما تزریق می کند و با خیال راحت می توانید سراغ کارهایتان بروید؛ اصلا تاثیر گسترده و منفی هوای گرم را روی اعصاب و عملکرد روزانه تان دست کم نگیرید.

خطر کمبود آب بدن را کاهش می دهد

هیدراته شدن بدن یکی دیگر از خطرات هوای گرم است که کولر گازی شمارا از آن نجات می دهد؛ زمانی که هوا داغ است و بدن مجبور است برای خنک کردنتان تعریق انجام دهد؛ آب بدنتان را  از دست می دهید و ممکن است این موضوع عواقب بسیار بدی برای جسم شما داشته باشد.

نگه داری آب بدن بسیار ضروری است و هوای گرم دشمن رطوبت بدن شماست؛ بهتر است همین حالا به فکر آب بدنتان باشید و از هیدراته شدن آن به علت گرمای هوا جلوگیری نمایید.

خطر گرمازدگی را کاهش می دهد

صدها نفر بر اثر گرمازدگی جان خود را از دست می دهند؛ مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اظهار داشتند که، تهویه مطبوع عامل محافظ در برابر بیماری و مرگ ناشی از گرما است؛ شاید باورتان نشود اما گرمای بیش از حد هوا گاهی منجر به مرگ افراد می شود و جان خود را از دست می دهند.

سر و صدای کمتری

کولر های گازی شما را از دست سروصدا های مزاحم خلاص می کند و می توانید آسوده با خیال راحت بدون دردسرهای کولر های آبی و دیگر تهویه کننده هایی که بشدت آرامش را مختل می کنند، به کارهای روزانه تان برسید.

برای خرید کولر گازی با تضمین کمترین قیمت به سایت https://novinmarket.com مراجعه فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز