دوره آموزش کامل سئو ۱۰۰ درصد رایگان

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۲۹۰۴
دوره آموزش کامل سئو ۱۰۰ درصد رایگان
در این مقاله از وب سایت سئو فاکس قصد داریم تا شما را با اصول سئو آشنا کنیم و بگوییم سئو چیست و چه اهمیتی دارد با دوره آموزش سئو با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مقاله از وب سایت سئو فاکس قصد داریم تا شما را با اصول سئو آشنا کنیم و بگوییم سئو چیست و چه اهمیتی دارد با دوره آموزش سئو با ما همراه باشید.

سئو چیست ؟

سئو مخفف کلمه ی انگلیسی Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سازی سایت برای موتور های جستجوگر می باشد. تاریخ سئو از زمان پیدایش موتور های جستجو آغاز شده و تا به الان ادامه دارد.

تعریف مختصر سئو چیست

به اقداماتی که به صورت مستقیم و توسط شخص شما برای بالا بردن رتبه سایت در موتور های جستجو Google، Bing و Yahoo صورت می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود.

مدیر سایت سئو فاکس - احسان اسکندری

معرفی انواع روش های سئو

به طور کلی تمامی اقدامات مرتبط با سئو تخصصی سایت به سه بخش سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری تقسیم می شود. در ادامه دوره آموزش کامل سئو توضیح میدهیم که هر کدام از این روش ها چه ویژگی را دارند.

سئو سایت کلاه سیاه - Black-hat SEO

در این روش از سئو سئو کاران یا وبمستر سایت از تکنیک های غیر اصولی و خلاف قوانین موتور جستجو استفاده می کند. این روش در کوتاه مدت نتیجه بسیار مطلوبی را برای سایت در بر خواهد داشت اما پس از گذشت زمان که ممکن است ۱ ماه باشد یا ۱ سال و با فهمیدن گوگل سایت پنالتی شده و از نتایج  جستجو ایندکس حذف می شود که به صفحات آخر گوگل روانه می شود. توصیه می کنیم است تا همین حالا صفحات آخر گوگل را بررسی کنید تا به این موضوع پی ببرید.

سئو سایت کلاه سفید - White-hat SEO

در این روش از SEO سایت، کارشناسان سئو از روش های استاندارد و پایه SEO سایت استفاده می کنند که منجر به افزایش رتبه در طولانی مدت می شود. در این روش از هیچ تکنیک غیر قانونی ای استفاده نمی شود.  این روش نتایج سئو کلمات کلیدی سایت در داز مدت پدیدار می شود.

سئو سایت کلاه خاکستری - Grey-hat SEO

این روش ارتقا سئو سایت ترکیبی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. بعضی از سایت ها که در موضوعات سئو رقابتی مانند: طراحی سایت، تور، هاست و … فعالیت می کنند باید از روش های Black hat که یکی از آن ها خرید لینک و ساخت لینک غیر قانونی است استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز