خرید دستگاه برش CNC به صورت اقساطی

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۴۲۶۸
خرید دستگاه برش CNC به صورت اقساطی
شما می توانید با استفاده از بسته ویژه گروه صنعتی رادوکس و با همکاری صندوق نوآوری ریاست جمهوری اقدام به خرید اقساط دستگاه برش CNC کنید.

 

دستگاه های CNC دستگاه های الکترومکانیکی هستند که با استفاده از ورودی های برنامه نویسی رایانه ای، ابزارها و ماشین آلاتت محتلف را با مهارت بسیار بالایی برش می دهند. هنگامی که کارکرد دستگاه CNC را درک کنید، به این نتیجه خواهید رسید که می توان از این فناوری برای انواع ماشین ها و ابزارها استفاده کرد.

دستگاه های CNC چه کاری انجام می دهند؟

ماشین های CNC یا ماشین های کنترل عددی کامپیوتر، از سیستم های رایانه ای و برنامه های نرم افزاری برای اتوماسیون ماشین آلات، از جمله فرآیندهای کاملاً پیچیده و پیشرفته استفاده می کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همین ترتیب، یک دستگاه برش CNC از فرایندهای خود برای برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومینیوم و چوب استفاده می کند.

اولین دستگاه های CNC در دهه های 1940 و 50 ساخته شدند و متکی به یک فناوری نگهداری داده های ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" یا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته می شود. فن آوری نوار پانچ شده منسوخ شده است زیرا محیط داده ها به سرعت به پردازش رایانه ای آنالوگ و سپس دیجیتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآیندهای تولیدی کم مصرف، مانند برش های CNC، غالباً در مقابل فرایندهای تولید مواد، مانند چاپ سه بعدی یا فرایندهای ساخت، مانند قالب تزریقی مایع ارائه می شوند. فرآیند ماشینکاری به طور کل روشی است برای تبدیل یک قطعه از مواد ساده مانند پلاستیک و رسیدن به محصول نهایی با استفاده از فرآیند کنترل شده است. مشابه سایر فناوری های ساخت نمونه های اولیه مانند FDM (چاپ سه بعدی)، CNC نیز به دستورالعمل های دیجیتالی فایل تولیدی به کمک رایانه (CAM) یا طراحی با کمک رایانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکی است. دستگاه CNC طراحی را به عنوان دستورالعمل های برش قطعات اولیه تفسیر می کند. توانایی برنامه ریزی دستگاه های رایانه ای برای کنترل ابزارهای ماشینی، به سرعت باعث پیشرفت تولید می شود. برش های خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اولیه را بهبود می بخشد - خصوصاً در مواقعی که مواد (مانند پلی پروپیلن) کاملا حیاتی باشند.

فرآیندهای ماشینکاری اغلب نیاز به استفاده از چندین ابزار برای ایجاد برش های مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته های متغیر با اندازه های مختلف). دستگاه های CNC معمولاً ابزارها را به واحدهای مشترک یا سلول هایی تبدیل می کنند که دستگاه می تواند از آنها بیرون بکشد. ماشین های اولیه در یک یا دو محور حرکت می کنند در حالی که ماشین های پیشرفته به طور جانبی در محورx  و y به صورت طولی، در محور z و اغلب به صورت چرخشی بر روی یک یا چند محور حرکت می کنند. ماشین های چند محوری قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما این امکان را می دهند موادی را که قبلا در زیر قطعه وجود داشته را حذف کنید. با این کار نیازی به زیر و رو کردن نمونه اولیه توسط کارگران نیست و به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به مداخله دستی همه طرف ها را برش دهید. برش های کاملاً خودکار به طور کلی دقیق تر از آنچه در ورودی های دستی امکان پذیر است، هستند.

انواع مختلف دستگاه های CNC

از انواع این دستگاه ها که می توانید در وبسایت رادوکس به راحتی آنها را مشاهده و خریداری کنید می توان به سه نوع برش CNC اصلی اشاره کرد: دستگاه های برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فایبر لیزر و دستگاه برش واترجت CNC. این فرآیند برای طیف وسیعی از مواد از جمله فلزات، پلاستیک ها، چوب، شیشه، فوم و کامپوزیت ها مناسب است و در صنایع مختلفی مانند ماشینکاری های بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالی که فرایندهای برش CNC قابلیت ها و عملیات مختلفی را ارائه می دهد، اصول اساسی فرآیند در تمام آنها تا حد زیادی یکسان است. روند اساسی برش CNC شامل مراحل زیر است:

  • طراحی مدل CAD
  • تبدیل فایل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازی دستگاه CNC
  • اجرای عملیات برش

خرید دستگاه برش CNC

گروه صنعتی رادوکس با بهره گیری از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعالیت کرد. این شرکت با طراحی و ساخت اتوماسیون و رباتیک توانست خط های تولیدی خود را آغاز کند. همچنین فعالیت خود را با ساخت و تولید دستگاه های CNC و راه اندازی اتوماسیون خط های تولیدی صنعت خودروسازی در ایران به فعالیت خود ادامه داده است. بالا بودن کیفیت و نازل بودن قیمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسی شرکت رادوکس و گروه کاری این مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلی در تولید انواع دستگاه های CNC در ایران و همچنین در خاورمیانه فعالیت می کند. در این مجموعه بیش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه می شود. "دستگاه اسپایدر" از جمله دستگاه های CNC تولیدی و اختراعی گروه صنعتی رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه های طراحی و تولید شده در ایران است و هیچ گونه مشابه خارجی ندارد.

خرید دستگاه برش CNC به صورت اقساطی

شما می توانید با استفاده از بسته ویژه گروه صنعتی رادوکس و با همکاری صندوق نوآوری ریاست جمهوری اقدام به خرید اقساط دستگاه برش CNC کنید. این محصولات شامل: لیزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما می توانید 70% از مبلغ خرید را به صورت وام دریافت کنید. همچنین این تفاهم نامه با صندوق نوآوری شکوفایی ریاست جمهوری در سال جهش تولید ارائه شد و شرکت رادوکس به وسیله این شرایط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکی 9% و همچنین قابلیت 6 ماه تنفس کرده است.

شرایط اخذ وام خرید دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب یا پروانه بهره برداری
  2.  سند مسکونی (ارزش کارشناسی باید 120% از عدد وام باشد.)

تمامی مراحل اخذ وام توسط واحد تسهیلات شرکت رادوکس انجام می شود و مدت زمان آن 2 الی 3 ماهه است.

اعطای این اعتبارات با توجه به بهره بانکی بسیار پایین (9%) محدود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز