شرایط تحصیل در انگلستان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۸۲۲۳
شرایط تحصیل در انگلستان
انگلستان انتخابی عالی برای تحصیل شما در یک محیط امن و چند فرهنگی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، قبل از هر چیز شما باید بدونین که در هر مقطع تحصیلی که باشین از مهدکودک گرفته تا دانشگاه، کشور انگلستان پذیرای شما خواهد بود. این کشور با داشتن مدارس و دانشگاه‌های معتبر، استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی و بالاترین شاخص‌های کیفیت زندگی در بین ۵ کشور برتر جهان در زمینه جذب دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی قرار گرفته.

تحصیل در مدارس این کشور از سن ۵ تا ۱۶ سالگی برای همه دانش‌آموزان اجباری است.

بطور کلی نظام آموزشی کشور انگلستان در یک دسته‌بندی چهارگانه جای میگیره که دانش‌آموزان در پایان هر دوره ارزیابی میشن و مهمترین ارزیابی در پایان دوره چهارم  با دادن آزمون GCSE صورت می‌پذیرد.

در کشور انگلستان زمانی که دانش‌آموز آزمون دوره GCSE را با موفقیت پشت سر می گذارد می تواند برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اقدام کند و یا اینکه مستقیما وارد بازار کار شود.

برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر، لازمه که دانش‌آموزان این کشور در دوره دو ساله A-Level و یا دوره یک ساله Foundation شرکت کنند.

دریافت مشاوره صحیح در مورد مدارس و شرایط زندگی در انگلستان می تواند به شما برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد مهاجرت تحصیلی به این کشور کمک کند.

موسسه پیوند شرکتی است که مسیر مهاجرت تحصیلی به انگلستان را به شما نشان می دهد و در این مسیر همراهی تان می کند. 

ما کار مشاوره را حتی قبل از اینکه با ما تماس بگیرید شروع کردیم.

پیج اینستاگرام و وبلاگ ما یک منبع کامل برای همه کسانی است که به فکر مهاجرت تحصیلی هستند. 

ما مناسب‌ترین و بهترین آفرها را متناسب با شرایط تان به شما ارائه می‌دهیم. 

مقاله‌ها، بانک اطلاعاتی و پادکست‌ها، همه و همه اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهند.

ولی همه چیز به همینجا ختم نمی شود.

شما بعد از این‌ها نیاز به مشاوره تخصصی دارید که بر اساس شرایط خاص شما ارائه می شود و خب ما فکر اینجا را کردیم، چند مشاور تخصصی و یک تیم متخصص برای به سرانجام رساندن پرونده‌های شما، از صفر تا صد داستان همراهتان خواهند بود.

تحصیل در انگلستان

نحوه پذیرش در مدارس انگلستان، کانادا و سوئیس

مدارس انگلستان، کانادا و سوئیس به دلیل کیفیت آموزشی بالایی که دارند سالانه هزاران دانش‌آموز ۳ تا ۱۸ ساله برای تحصیل به این کشورها مهاجرت می کنند.

تحصیل در این سه کشور زمینه موفقیت و پیشرفت را برای دانش‌آموزان فراهم می کند و می تواند مسیری باشد که آن‌ها را به آرزو‌های شان می رساند.

اما چیزی که در این قسمت ذهن شمارا به خود مشغول می کند انتخاب مدرسه مناسب است، شاید این موضوع را خیلی راحت ببینید ولی پیشنهاد ما برای موفقیت فرزندتان مشورت و انتخاب یک موسسه و یک مشاور حرفه ای است.

تیم متخصص پیوند از راهنمایی جهت انتخاب مدرسه مناسب تا مکاتبات لازم و به ثبت رساندن فرآیند پذیرش را برعهده می گیرد و در همه این مراحل در کنار شماست.

و اما دغدغه بعدی ذهن شما این است که فرزندتان چطور می تواند تنهایی در یه کشور دیگر زندگی کند!

نگرانی تان کاملا به جاست اما در صورتی که داخل آن کشور فرزندتان حمایتگری نداشته باشد

خبر خوب این که موسسه پیوند اقدامات لازم جهت گرفتن ویزای همراه برای والدین رو هم انجام می دهد.

اگه قصد همراهی فرزندتان را ندارید می‌توانید از خوابگاه‌های خود مدارس استفاده کنید یا از برنامه home stay بهره‌مند شوید.

تحصیل در انگلستان

در این برنامه فرزندتان همراه یکی از خانواده‌های محلی که مورد تایید مدرسه است زندگی می کند که این روش برای تقویت زبان هم خیلی خیلی موثر است.

در کنار شما هستیم تا هر آنچه که درباره اخذ پذیرش، تحصیل در مدارس انگلیس، کانادا و سوئیس، دوره های تحصیلی و دانشگاه های انگلستان که نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم و راه را برای انتخاب شما آسان تر کنیم.

برای ارتباط با مشاوران ما می توانید از طریق وبسایت پیوند فرم درخواست خودتان را پرکنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/peyvand_uk/?hl=en

لینک وبسایت ما:

https://peyvanduk.com/

 

نظر شما