بهترین قیمت وسایل شکار و کوهنوردی را در ایمالز ببینید

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۹۳۰۰
بهترین قیمت وسایل شکار و کوهنوردی را در ایمالز ببینید
اگر قصد دستیابی به بهترین قیمت تفنگ بادی، بهترین قیمت دوربین شکاری و بهترین قیمت وسایل کوهنوردی دارید، با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروزه یکی از بهترین ورزش ها و تفریحاتی که بسیاری از افراد به صورت تخصصی دنبال می کنند را می توان شکار و کوهنوردی ذکر کرد. انجام کوهنوردی و شکار نیازمند خرید و به کارگیری تجهیزاتی خاص است که در این مقاله قصد داریم به ارائه مهم‌ترین ویژگی‌های مهم وسایل شکار و کوهنوردی بپردازیم. اگر قصد دستیابی به بهترین قیمت تفنگ بادی، بهترین قیمت دوربین شکاری و بهترین قیمت وسایل کوهنوردی دارید، با ما همراه باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های تفنگ بادی

این اسلحه را می توان در دو نوع تفنگ و سلاح کمری مشاهده نمود. نوع دیگری از این تفنگ ها به اسم تفنگ بی بی بوده که قادر است گلوله های گرد پلاستیکی را شلیک نماید. در این مطلب شما را با ویژگی های تفنگ های بادی آشنا خواهیم نمود. این مقاله می‌تواند به عنوان یک راهنمای مفید برای خرید تفنگ بادی برای شما باشد. همچنین شما می‌توانید برای مشاهده قیمت خرید انواع تفنگ بادی به سایت ایمالز مراجعه کنید. تفنگ های بادی را می توان به عنوان یکی از محصولات نظامی معرفی نمود که در موارد دیگری نظیر ورزش تیراندازی و حتی شکار حیواناتی همچون خرگوش و پرنده هایی مانند کبک مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران شاهد عرضه این نوع تفنگ بادی هستیم که دارای دو کالیبر 4.5 و 5.5 میلی متری بوده است و می توان برای خرید آنها را انتخاب نمود. تفنگ های بادی از قیمت های مختلفی برخوردار بوده و قیمت گذاری تفنگ های بادی بستگی به مواد بکار رفته برای تولید آن، کیفیت ساخت و سرعت دهانه ساچمه پرتابی دارد که با توجه به این موارد قیمت های آن کاهش یا افزایش خواهد داشت.

تفنگ های پی سی پی بدون هیچگونه صدایی اقدام به شکلیک می نماید. بسیاری از تفنگ های دیگر همچون تفنگ هایی که وجود مجوز برای تهیه آنها الزامی بوده است و از سطوح قدرت بسیاری برخوردار می باشند صدای بسیار اندکی برای فرایند شلیک خواهید شنید و حتی هیچ صدای نخواهد داشت و تنها لرزش تفنگ را هنگام شلیک حس خواهید نمود و لرزش آن نیز بسیار اندک بوده است. کم بودن صدا و لرزش این تفنگ ها کمک می کند تا شلیک شما با دقت بیشتری صورت پذیرد. نبود هیچگونه لرزشی هنگام شلیک به کمک اتصال دوپایه مخصوص سبب گشته در محیط های سخت و دشوار برخورد گلوله به هدف را راحت تر می نماید. تفنگ های بادی دارای فنرهای بلند و سنگینی می باشد که نشان دهنده این خواهد بود که تفنگ های پی سی پی از وزن کم و اندازه کوچک برخوردار خواهد بود.

بهترین قیمت دوربین شکاری

وسایل شکار و کوهنوردی

دوربین شکاری که بسیاری از شما آن را دیده اید بصورت دوچشمی بوده که حجم اندکی دارد و افرادی که به نجوم و طبیعت علاقه دارند می توانند از آن استفاده نمایند. این دوربین ها به دلیل وجود قابلیت اپتیکی که در سایزهای گوناگون وجود دارد شما را قادر می سازد تا مناظر شگفت انگیز نجومی و طبیعت را از طریق آن مشاهده نمایید.

اندازه لنز اپتیک دخالت بسیاری در اندازه و حجم دوربین شکاری خواهد داشت. کاربرد هر دوربین مشخص می کند که لنز آن در چه اندازه ای باشد. دوربین ها از سه دسته برخوردار می باشند و دسته اول دوربین های شکاری با اندازه بزرگ هستند که از آن در جهت مشاهده حیات وحش از روی قایق بهره گرفته می شود که نور دریافتی آن بیشتر خواهد بود و قادر است با روشنایی اندک نیز عملکرد بسیار خوبی را فراهم آورد. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر دلخواه خود را با ثبات بیشتر و چشم اندازهای وسیع مورد دید قرار دهید. لازم به ذکر است که این دوربین دارای وزن زیادی بوده است و اندازه آن نیز بزرگ می باشد و همین سبب می گردد حمل آن دشوار باشد.

نوع دیگر از دوربین های شکاری دوربین های مخصوص برای مشاهده حیات وحش و مسابقات ورزشی می باشد که از وزن بالایی برخوردار بوده که جابجایی آن با کوله پشتی را دشوار می کند. به کمک این دوربین می توانید تصاویر را بسیار مطلوب مشاهده نمایید زیرا این دوربین تعادل مطلوبی بین اندازه و توانایی دریافت نور دارد. این دوربین شکاری سایز متوسط را می توانید در مدل های 32×10 و 35×7  تهیه کنید.

اگر به دنبال یک دوربین شکاری مناسب برای گشت و گذار و سفرهای تفریحی خود برای مدت زمان کوتاه هستید ما به شما دوربین شکاری فشرده را پیشنهاد می دهیم که انتخاب مناسبی برای این مورد خواهد بود. از ویژگی های این دوربین شکاری می توان به وزن کم آن، کوچک و آسان بودن حمل و نقل آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این دوربین گزینه مطلوبی برای استفاده در موارد حرفه ای و مداوم نخواهد بود. برای معرفی دوربین های دوچشمی دو عدد استفاده می گردد و نخستین عدد میزان بزرگنمایی را نشان داده و قطر عدسی شیئی نیز توسط دومین عدد نشان داده می شود. در این زمینه مثالی خواهیم گفت: دوربینی با عدد 50*7 نشان دهنده این خواهد بود که این دوربین از بزرگنمایی 7 برابر برخوردار بوده و قطر عدسی شیئی آن نیز 50 میلی متر است.

با در نظر گرفتن فعالیتی که برای آن نیاز به دوربین دارید و توجه به دو عدد ذکر شده می توانید به آسانی دوربین مناسب برای فعالیت خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای نمونه افرادی که قصد خرید دوربیت برای رصدهای آسمانی در شب را دارند باید حتماً قطر عدسی شیئی و دهانه دوربین را مورد توجه قرار دهند زیرا تأثیر بسزایی در عملکرد دوربین برای فعالیت شما دارد و دلیل آن این است که اجرام آسمانی نور بسیار کمی را تولید می نمایند و در نتیجه نیاز به دوربین با دهانه بزرگ تر و عدسی شیئی ضخیم تر دارید و باید در هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشید.

بهترین قیمت تجهیزات کوهنوردی

وسایل شکار و کوهنوردی

اگر قصد دارید کوهنوردی را به صورت حرفه ای آغاز نمایید ابتدا باید به تهیه لوازم مورد نیاز برای کوهنوردی بپردازید. در خرید لوازم کوهنوردی مواردی نظیر قله یا کوه مورد نظر، میزان زمانی که می خواهید در طبیعت و فضای باز سپری نمایید و برخی از موارد دیگر تأثیر گذار است. در ادامه با ما همراه باشید تا با لوازم مورد نیاز کوهنوردی آشنا گردید و با مطالعه آن اقدام به خرید نمایید. از نخستین و اصلی ترین لوازمی که باید برای کوهنوردی تهیه نمایید کاپشن و شلوار می باشد. توجه داشته باشید که شلوار و کاپشنی که خریداری می نماید باید از جنس بادگیر باشند و درصد آن بین 60 تا 70 باشد. تهیه این نوع کاپشن و شلوار کمک می کند ذرات عرق دفع گردد و قابلیت تنفس را دارا است. در زیر لوازم ضروری برای شرکت در کوهنوردی حرفه ای ذکر خواهیم کرد.

برای شرکت در کوهنوردی به همراه داشتن کوله یکی دیگر از اصلی ترین لوازم محسوب می گردد. گفتنی است که میزان ضروری بودن کوله به مدت زمانی که قرار است در فضای باز سپری نمایید بستگی دارد پس می توان گفت اگر کوهنوردی شما یک روز  و یا کمتر زمان می برد نیاز چندانی به، به همراه داشتن کوله نیست و می توان یک کیف کمری کوچک را جایگزین کوله برای زمان های کم کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز