بررسی ویژگی های و کیفیت هود میلان

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۲۵۳۷
بررسی ویژگی های و کیفیت هود میلان
در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های هود میلان آشنا کنیم برای این منظور تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همانگونه که همه ما می دانیم آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت ها در هر خانه ای است. تا جایی که اکثر بانوان بیشترین مدت در طول شبانه روز را در آشپزخانه سر می کنند. آشپزخانه ها محل طبخ غذا است به همین علت طی آشپزی ممکن است بو ها، دود ها و ذراتی در هوا ایجاد شود که برای افراد خانواده قابل تحمل نباشد. بهترین راه برای خلاص شدن از شر این دود ها داشتن یک هود با کیفیت است. امروزه در بازار برند های زیادی از هود وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند ها برای خرید هود ، برند میلان است. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های هود میلان آشنا کنیم برای این منظور تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

استفاده از هود در آشپزخانه چه مزایایی دارد؟

  •  از بین رفتن بوهای نامطبوع
  • تهویه ی هوای داخل منزل
  • از بین رفتن ویروس ها و باکتری ها در منزل
  • گرمای داخل محیط را کاهش می دهد
  • چراغ های موجود در بعضی هود ها باعث افزایش روشنایی در آشپزخانه ها می شود

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، استفاده از هود ها باعث افزایش زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه های شما خواهد شد.

برند میلان در چه سالی شروع به کار نموده است؟

برند میلان یکی از برند هایی است که در زمینه ی تولید انواع لوازم آشپزخانه فعالیت دارد. از محصولات گروه تولیدی میلان می توان به مواردی مانند: گاز های صفحه ای، سینک های ظرفشویی، فرهای توکار، انواع شیر آلات و هود ها اشاره  کرد. این تولیدی در سال 1391 تاسیس شد. تولیدی های برند میلان با نام تجاری میلاد اقدام به تولید کالا های آشپزخانه با کیفیت می کند. محصولات این برند بسیار با کیفیت می باشند و در مقابل قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می باشند.

پیشنهاد ما به کسانی که به دنبال خرید هود ارزان و با کیفیت هستند خرید از فروشگاه مرکزی میلان است. با  این خرید شما عزیزان از وجود یک هود با کیفیت که قیمت مناسبی نیز دارد بهره مند خواهید شد.

 

هود میلان دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

شرکت میلان در تولیدات خود تنوع بالایی دارد و همه نوع هود در تولیدات این برند وجود دارد. هر یک از این مدل ها دارای کاربرد ها و ویژگی های خاصی هستند. برای مثال در تولیدات هود میلان: مدل هایی مانند: هود های مورب، هود های مخفی، زیر کابینتی و هود شومینه ای میلان دیده می شود. همچنین لازم به ذکر است هرکدام از این مدل های هود میلان دارای تنوع رنگ نیز می باشد و علاقه مندان به خرید هود میتوانند بر اساس رنگ و مدل های کابینت ها هود مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. هود هایی که توسط کارخانه ی میلان تولید می شود دارای سایز بندی هستند و به راحتی می توان این هود ها را در هر آشپزخانه ای نصب نمود.

سایر ویژگی های هود میلان به شرح زیر می باشد:

  1. قدرت مکش در هود میلان بسیار بالا است. و هنگام آشپزی بوهای نامطبوع در آشپزخانه ی شما نخواهد ماند. قدرت مکش هود های میلان حدود 800 متر مکعب در ساعت می باشد. با این مکش در آشپزخانه ی شما حتی اگر غذایتان بسوزد، بوی سوختگی در آشپزخانه احساس نخواهید کرد.
  2. از دیگر ویژگی هایی که هود میلان دارا می باشد فیلترهای قابل شستشوی آن است. این فیلتر های 5 لایه ی آلومینیومی را در صورت کثیف شدن و یا جرم گرفتن به راحتی می توان شست بدون اینکه تغییر شکل دهند و از کیفیت آنها کاسته شود.
  3. یکی از مهم ترین ویژگی های این هود ها صدای کم آنها است. با وجود قدرت بالای موتور هود میلان و مکش فوق العاده ی آن؛ صدای آن هنگام کار بسیار کم است. با خرید هود میلان می توانید هر ساعتی از شبانه روز آشپزی نمایید بدون آنکه صدا و یا بوی نامطبوع افراد خانواده را اذیت کند.
  4. هود میلان دارای سیستم زمان بندی نیز می باشد. با استفاده از این ویژگی می توان هود های میلان را تنظیم نمود تا پس از مدت معینی خاموش شوند.
  5. چراغ هایی که در این هود ها تعبیه شده است سبب روشنایی مناسب برای پخت و پز خواهد شد.
  6. قطعاتی که در ساخت هود میلان به کار رفته بسیار با کیفیت و نشکن می باشد و در اثر استفاده خراب نخواهد شد.
  7. صفحه نمایش های هود میلان لمسی می باشد و همچنین دارای ریموت می باشد که از دور میتوان آن را کنترل کرد. به عنوان مثال با استفاده از این ریموت می توان از خارج از آشپزخانه آن را کنترل کرد و خاموش و روشن کرد.

تمامی ویژگی هایی که در بالا ذکر شد از ویژگی های هود با کیفیت میلان می باشد.

همچنین لازم به ذکر است یکی از بهترین تولیدات این برند هود شومینه ای میلان است این هود ها طرفداران بسیاری زیادی دارند.

خرید هود های میلان از فروشگاه مرکزی میلان

یکی از مهمترین و به صرفه ترین راه ها برای خرید هود های میلان خرید از فروشگاه مرکزی میلان است. در این فروشگاه هود های میلان با قیمت بسیار مناسب و مستقیم از کارخانه بدون هیچگونه واسطه ای به مشتریان ارائه می شود.

نظر شما