فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا / موعد تحویل؛ حداکثر ۹۰ روز

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۳۲۶۰
فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا / موعد تحویل؛ حداکثر ۹۰ روز
گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی، طرح فروش فوق العاده 8 محصول خود را از ساعت 14 امروز – چهارشنبه – آغاز می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سایپا، در این طرح فروش 8 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل تیباصندوقدار، تیبا2 و ساینا با رینگ فولادی، سایپا151، دو مدل نیسان تک سوز، نیسان دوگانه سوز و پادراپلاس با لاستیک رادیال را عرضه می کند. حداکثر موعد تحویل این خودروها تا 90 روز آینده خواهد بود.

متقاضیان از ساعت 14 امروز چهارشنبه به مدت سه روز به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https//saipa.iranecar.com مراجعه کرده و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که از خرداد ماه سال جاری تاکنون جهت شرکت در طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اما از منتخبین طرح های مذکور نبوده اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید ندارند و می توانند با اطلاعات قبلی ثبت نام کنند.

گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی و کاهش نقش آفرینی واسطه ها در بازار خودرو، محدودیت هایی را برای ثبت نام در طرح های فروش خود قرار داده که در این طرح فروش فوق العاده نیز اعمال خواهد شد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

نظر شما