نسل جدید سایبان پارکینگ با ورق UPVC

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۴۷۱۵
نسل جدید سایبان پارکینگ با ورق UPVC
ورق UPVC یکی از جدیدترین محصولاتی است که توسط شرکت سایه سازان مهرگستر در صنعت تولید سایبان حیاط، پارکینگ و تولید سقف و دیوار کاذب مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، داشتن سایبان خودرو مناسب همواره یکی از دغدغه‌ های مهم صاحبان خودرو بوده است. یک سایبان پارکینگ خوب کمک می کند که وسایل نقلیه شما مستقیما در معرض نور خورشید، باران، برق و سایر عوامل جوی نباشد. از سوی دیگر داشتن سایبان حیاط منزل اجازه می‌ دهد میزان نور خورشید ورودی به حیاط را کنترل کنید. استفاده از سایبان در پارکینگ اداری، سایبان کولر و… امروزه مزایای زیادی را می تواند به همراه داشته باشد. سایبان‌ ها می توانند بخش زیرین خود را تا حدودی از عوامل خارجی محافظت کنند. این کار در پارکینگ‌ ها باعث می شود که استهلاک خودرو تا حد نسبتاً زیادی کاهش پیدا کند. از سوی دیگر استفاده از سایبان برای روی کولر باعث کاهش مصرف انرژی، افزایش بازده و افزایش عمر این وسایل خواهد شد. این که برای تولید سایبان ماشین و انواع دیگر این سازه‌ ها در محیط‌ های مختلف از چه ورقی استفاده کنیم، موضوع بسیار مهمی است که توجه به آن می تواند کمک زیادی به داشتن یک پارکینگ استاندارد ‌کند.

چرا استفاده از سایبان خودرو ضروری است؟

نصب درست و اصولی سایبان پارکینگ باعث می شود میزان نور بسیار کمتری به وسایل نقلیه شما بتابد. همین موضوع اجازه می‌ دهد خودرو شما تا حدودی از تغییرات آب و هوایی در امان باشد و از ریزش برف و باران روی خودرو شما جلوگیری شود. همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به وسایل نقلیه باعث افزایش عمر مفید و کاهش استهلاک آنها خواهد شد. سایر مشکلاتی که تابش نور خورشید و عوامل محیطی مختلف برای خودروهای بدون پارکینگ بوجود می‌ آورد عبارتند از موارد زیر:

  • نور خورشید به مرور زمان می‌ تواند بسیاری از قسمت‌ های داخلی خودرو را تحت تاثیر قرار دهد و باعث کاهش عمر آنها شود. به عنوان مثال بخش‌ هایی مانند کنسول، داشبورد، روکش صندلی ها، رنگ بدنه و… وقتی به صورت طولانی مدت در معرض آفتاب باشند، جلوه و زیبایی خود را از دست می دهند و عمر آنها نیز کاهش پیدا می کند.
  • در فصول سرد سال روشن گذاشتن خودرو برای گرم شدن و در فصول گرم سال روشن گذاشتن کولر برای خنک شدن خودرو باعث اتلاف انرژی می‌ شود. همچنین این روشن بودن و فعالیت بی هدف باعث افزایش استهلاک خواهد شد.
  • تغییرات دمایی ناگهانی در ساعات مختلف شبانه روز باعث افزایش استهلاک خودرو می‌ شود. این تغییرات بیشتر در مناطق کویری دیده می شوند و استفاده از سایبان خودرو با ورق UPVC می‌ تواند تا حد زیادی این موضوع را کنترل کند.

جنس سایبان خودرو

جنس ورق استفاده شده برای سایبان پارکینگ تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد نهایی آن خواهد داشت. متریال و مواد اولیه مختلف از زمان‌ های قدیم تا امروز برای ساخت سایبان مورد استفاده قرار می‌ گرفتند. به مرور زمان بسیاری از ایرادات و مشکلات مربوط به محصولات مختلف برطرف شدند تا بتوانیم به محصولی مناسب و استاندارد که ویژگی‌ های لازم را داشته باشد برسیم. ورق یو پی وی سی این روزها گزینه بسیار مناسبی برای سایبان حیاط، سایبان پارکینگ اداری، دیوار کرکره‌ای و… می‌ باشد. ورق UPVC یکی از جدیدترین محصولاتی است که توسط شرکت سایه سازان مهرگستر در صنعت تولید سایبان حیاط، پارکینگ و تولید سقف و دیوار کاذب مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصولات نسبت به سایر مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت سایبان مانند ورق گالوانیزه، ایرانیت و… مزایای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. شناخت بهتر این محصولات قطعا به شما کمک می کند که در زمان خرید آنها تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

سایبان پارکینگ

ورق UPVC چیست؟

 ورق UPVC در اصل نسل جدید محصولات PVC هستند که با اضافه کردن پایدارکننده‌ های خاص به آنها، کیفیت‌ شان را افزایش می‌ دهند. درجه سختی این محصولات نسبت به ورق‌ های PVC بالاتر می‌ باشد، همچنین حساسیت این محصولات نسبت به گرما و نور نسبتاً کم است. همین باعث می‌ شود استفاده از آنها به عنوان سایبان ماشین یا سایبان حیاط گزینه بسیار مناسبی به نظر برسد. این محصولات را به شکل پروفیل یا ورق وارد بازار می‌ کنند. نمونه‌ های ورق UPVC معمولاً به شکل مستطیل وارد بازار شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. طول محصولات بسته به نیاز مشتریان می‌ تواند متفاوت باشد، اما از ۱۷ متر بیشتر نخواهد شد. چرا که اگر طول این محصولات بیشتر از این باشد، در زمان حمل و نقل به مشکل بر میخورید. البته کیفیت نهایی سایبان پارکینگ ساخته شده با این ورق‌ ها، تا حد زیادی به نحوه طراحی پارکینگ و محل قرارگیری آن بستگی دارد. معمولاً طراحی سایبان خودرو باید به گونه‌ای باشد که بتواند از تابش آفتاب در زوایای خاص جلوگیری کرده و مانع ریزش برف و باران بر روی خودروها گردد. موارد مختلف استفاده از ورق‌ های UPVC عبارتند از:

  • سایبان کولر: تابش مستقیم آفتاب روی کولر باعث کاهش بازده و قدرت خنک کنندگی کولر خواهد شد. به همین دلیل از سایبان UPVC برای این محصولات استفاده می‌ کنند.
  • سایبان حیاط منزل: در برخی موارد که قصد کنترل نور ورودی به حیاط را دارید، این محصولات به عنوان سایبان گزینه‌ های خوبی خواهند بود.
  • دیوار کرکره‌ای
  • سقف‌های کاذب
  • سایبان پارکینگ اداری در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف

سایبان UPVC چه مزایایی دارد؟

سایبان تولید شده به وسیله ورق یو پی وی سی می‌ تواند مزایای زیادی را در اختیار شما بگذارد. این موارد عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر اشعه UV و نور خورشید

 مقاومت سایبان خودرو تولید شده با ورق UPVC در برابر نور خورشید و اشعه‌ های خاص در آن بسیار بالا است. از آنجایی که در ترکیبات این محصولات از استابلایزر استفاده شده است، شاهد خاصیت ضد آفتاب بودن در آنها هستیم. همین باعث افزایش عمر این ورق‌ها نسبت به سایر انواع سایبان شده است.

  • عایق بودن

 ضریب انتقال حرارت پایین محصولات باعث می‌ شود که حرارت فضای بیرونی و داخلی سایبان متفاوت باشد. در ضمن بررسی‌ های انجام شده نشان دهنده این است که ۸۰ درصد نور تابیده شده بر روی این ورق‌ ها معمولاً بازتاب داده شده و به این صورت کنترل حرارت بهتر انجام می شود.

  • عایق‌های صوتی

 زمانی که از ورق‌ یو پی وی سی به عنوان سایبان حیاط، دیوار کرکره‌ای یا سقف کاذب استفاده می کنید، شاهد این موضوع خواهید بود که این محصولات صدا را به خود جذب کرده و مانع عبور درصد زیادی از صدا خواهند شد.

سایبان پارکینگ

  • وزن پایین

 وزن این محصولات نسبت به سایر متریال مورد استفاده برای تولید سایبان پارکینگ، بسیار پایین‌ تر است. همین باعث می‌ شود که هزینه ساخت اسکلت فلزی و سازه پارکینگ خودرو تا حد زیادی کاهش یابد. از سوی دیگر این وزن پایین کمک می‌ کند که در زمان حمل و نقل ورق UPVC نیاز به انرژی کمتری داشته باشید.

  • عایق بندی راحت

ساختار این ورق‌ها چنین است که بعد از احداث سایبان پارکینگ خودرو، نیاز به تجهیزات اضافه برای آب بندی ندارید. معمولاً زمانی که این محصولات به دست افراد و ماهر و حرفه‌ ای نصب شوند، هیچ روزنه‌ ای برای عبور آب از آنها باقی نخواهد ماند. به این صورت است که با استفاده از این سایبان‌ ها برای مکان‌ های مختلف، هزینه‌ های انجام آب‌ بندی و تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای انجام این کار را عملاً به صفر می‌ رسانید.

  • تعمیر و نگهداری آسان

 انجام سرویس‌ های مختلف و مورد نیاز در طول زمان، یکی از پارامترهای مهم این است که در زمان انتخاب سایبان پارکینگ یا حیاط منزل باید به یاد داشته باشید. سختی بالای سایبان UPVC نسبت به سایر محصولات مشابه باعث شده است که این نوع از سایبان در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد. همچنین در صورتی که قسمت‌ هایی از این محصولات آسیب دید و نیاز به ترمیم یا تعمیر داشت، به راحتی این فعالیت‌ ها قابل انجام است. 

  • قیمت مناسب

 در زمان خرید هر محصول همیشه قیمت یکی از پارامترهای بسیار مهم است. ورق یو پی وی سی مورد استفاده برای ساخت سایبان خودرو و… علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب هم دارد. در نتیجه در سال های گذشته بسیاری از افرادی که قصد احداث سایبان حیاط منزل یا سایبان خودرو را داشتند، رو به استفاده از این محصولات آوردند.

علاوه بر موارد گفته شده سایبان UPVC از نظر ظاهری تنوع بالایی دارند. این باعث شده که مشتریان قبل از خرید بتوانند با در نظر گرفتن ویژگی‌ های ساختمان یا دکوراسیون فضای بیرونی خود، ورق UPVC مورد نیاز را انتخاب کنند. طراحی سازه این محصولات نسبت به سایر انواع سایبان پارکینگ زیباتر و مدرن‌تر به نظر می رسد و همین توانسته به جلب توجه مشتریان کمک زیادی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز