امدادینو؛ مرکز تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۷۲۷۵
امدادینو؛ مرکز تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی
پس از اینکه با مرکز تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی امدادینو تماس گرفتید، کارشناس با تایید و رضایت شما به محل اعزام خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی، فریزر و... تبدیل به یک شغل حرفه‎ای شده است. دیگر تنها آشنایی با چند قطعه نمی‎تواند از کسی یک تعمیرکار بسازد. تکنولوژی پیشرفت کرده است و ردپای آن را در گوشه و کنار زندگی به راحتی می‎توان دید. در این میان می‎توان گفت، لوازم خانگی نیز بهره زیادی از علم  و تکنولوژی برده است. برای تعمیر آنها لازم است به افراد  و مراکزی مراجعه کنیم، که قدم به قدم با علم پیشرفت کرده و خود را به روز نگه داشته‌اند. در غیر این صورت شاید مجبور شوید هزینه بیشتری را برای تعمیرات در نظر بگیرید.

آیا تعمیر لوازم خانگی،  یخچال، ظرفشویی در محل و منزل انجام می شود؟

زمانی که لوازم خانگی مانند یخچال، فریزر، ظرفشویی و... غیره خراب می‎شوند، جابه‌جایی و حمل و نقل آنها یکی از دغدغه‌های بزرگ است. آنها سنگین بوده و ممکن است در حین جا‌به‌جایی نیز آسیب ببینند. به همین دلیل ترجیح می‌دهیم تعمیرکار را در محل و یا منزل ملاقات کنیم. شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، این نیاز را به خوبی درک کرده و از تعمیرکاران سیار برای حل مشکل بهره می‎برند. البته باید بدانید هر نوع تعمیراتی را نمی‌توان در محل انجام داد.

پس از اینکه با مرکز تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی  امدادینو تماس گرفتید، کارشناس با تایید و رضایت شما به محل اعزام خواهد شد. تعمیرکاران این مرکز همیشه ابزارهای لازم را همراه خود داشته تا در کوتاه‎ترین زمان خدمات خود را ارائه دهند. اولویت کارشناس ما ارائه خدمات در محل است. این موضوع تا حدود زیادی به نوع وسیله و خرابی آن بستگی خواهد داشت. چنانچه نیاز به جابه‌جایی وسیله باشد، شرکت این کار را انجام خواهد داد.

چرا یخچال فریزر صدای بلندی دارد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای حل آن نیاز به خدمات مرکز تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی، فریزر و ... داشته باشیم، صدای بلند یخچال فریزر است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این وسیله این است که به طور مداوم در حال کار کردن است. به همین دلیل بروز مشکل در آن می‎تواند بیشتر آزاردهنده باشد. در حال حاضر نیز طراحی ساختمان‌ها به‌گونه‌ایی است که قسمت‌های مختلف منزل در مجاورت هم قرار دارند. صدای بلند یخچال در شب و یا زمانی که قصد استراحت را داشته باشید، می‎تواند بسیار آزاردهنده باشد. علت صدای بلند یخچال را می‎توان در موارد زیر جستجو کرد:

اولین مشکل شاید مربوط به فن موتور اپراتور یخچال باشد.

  • درگیر بودن پره‎های فن یخچال
  • نقص موتور فن کندانسور
  • نقص موتور فن اپراتور
  • شل شدن اتصالات یخچال

تعمیر لوازم خانگی مانند یخچال شامل چه خدماتی می شود؟

در طراحی و ساخت یخچال و فریزرهای امروزی از قطعات و سیستم‌های مختلف و مدرن استفاده شده است. با بروز مشکل ممکن است به تعویض و یا تعمیر قطعه نیز داشته باشید. برخی از خدمات تعمیر یخچال امدادینو شامل موارد زیر است:  

  • تعویض و تعمیر موتور یخچال
  • تعویض  و تعمیر فن یخچال
  • تعویض و تعمیر کمپرسور یخچال
  • تعویض و تعمیر کندانسور یخچال
  • تعمیر و تعویض رادیاتور یخچال
  • تعمیر نشتی یخچال فریزر
  • تعمیر یخ ساز یخچال
  • تعمیر ترموستات یخچال
  • برطرف کردن صدای بلند یخچال

خوب است بدانید که خدمات شامل تعمیر انواع یخچال‌های صنعتی، فریزر صندوقی، یخچال فریزر دوقلو، یخچال درب فرانسوی، یخچال مینی، یخچال یخ ساز، یخچال فریزر کُمبی، یخچال فریزر ساید بای ساید و... می‌شود. با مراجعه به سایت این شرکت می‎توانید اطلاعات دقیق‎تری را کسب نمایید.

مشکلات رایجی که ظرفشویی با آن مواجه می شود.

ماشین ظرفشویی مدتی است که جای خود را در کنار سایر لوازم خانگی و آشپزخانه باز کرده است. زمانی که به حجم زیادی از ظرف‌های نشسته مواجه می‎شوید، تمام چشم امیدتان این است که به کمک ماشین ظرفشویی در کوتاه‎ترین زمان و با بهترین کیفیت تمیزی و نظافت را به آشپزخانه برگردانید. اما گاهی اوقات به شکل غیرمنتظره‎ایی با خرابی آن مواجه خواهید شد. از جمله مشکلات رایج ماشین ظرفشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرف‌ها تمیز شسته نمی‎شوند. هیچ خبری مانند این نمی‎تواند آخر روز را برای شما به کابوس تبدیل کند. فکر می‌کنید همه چیز خوب پیش رفته است و تا چند دقیقه  دیگر ظرف‌های تمیز و شسته شده‎ایی را تحویل خواهید گرفت، اما به محض باز کردن درب ماشین ظرفشویی متوجه می‎شوید که باید خودتان ظرف‌ها بشویید. قبل از این کار، موارد زیر را کنترل کنید:

  • فیلتر ماشین
  • واشر درب اصلی
  • صفحه صافی
  • آبپاش‌های داخلی

دیگر مشکلات رایج ظرفشویی

مطمئن شوید که رسوب آب و ذرات چربی منفذهای آنها را نبسته باشد. مناطقی که آب سختی دارند، ممکن است بیشتر با این مشکل مواجه شوند.

ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد. این امر ممکن است مربوط به پمپ و یا بازوهای اسپری آب باشد.

ظرفها خشک نمی‎شوند. در این حالت با باز کردن درب ماشین لباسشویی، آب به بیرون و فضای آشپزخانه نشت خواهد کرد. این مشکل ممکن است مربوط به دریچه مخزن تخلیه باشد. شاید زمان آن فرا رسیده است که با مرکز تعمیر لوازم خانگی تماس گرفته تا اقدام به تعویض آن نمایید.

برای تعمیر لوازم خانگی، یخچال، ظرفشویی به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر لوازم خانگی، یخچال و تعمیر ماشین ظرفشویی می‎توانید به امدادینو اعتماد کنید. این مرکز گارانتی تعمیرات و سلامت قطعات تعویضی خود را بر عهده گرفته، هزینه‎ تعمیرات را منصفانه محاسبه کرده و به طور حدودی به شما اعلام خواهد کرد. این مرکز از کادری مجرب و حرفه ای بهره گرفته و خدمات خود را در زمان و مکان دلخواه شما، ارائه خواهد داد. برای این منظور کافی است به سایت این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید، همچنین می‎توانید از طریق شماره تلفن 87700770- 021 با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز