چطور یک سرویس بهداشتی شیک داشته باشیم؟

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۷
چطور یک سرویس بهداشتی شیک داشته باشیم؟
یکی از اقلام ضروری که این روزها برای تمامی سرویس های بهداشتی نوعی الزام محسوب می شود، فلاش تانک توکار است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برای آنکه بتوانید سرویس بهداشتی پاکیزه، مرتب و در عین حال شیک داشته باشید، به خرید شیرآلات، وسایل و اقلام بهداشتی مانند کاسه روشویی، سیفون و فلاش تانک، آینه و ... نیاز است. یکی از اقلام ضروری که این روزها برای تمامی سرویس های بهداشتی نوعی الزام محسوب می شود، فلاش تانک توکار است. اما فلاش تانک چیست؟ در این مطلب با ما همراه باشید.

فلاش تانک چیست؟

همان طور که گفته شد، فلاش تانک همان سیفون در سرویس های بهداشتی است که در دو مدل فلاش تانک توکار و روکار در بازار وجود دارند. این تجهیزات برای تخلیه و شست و شوی توالت های ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از بهترین انواع این فلاش تانک ها، فلاش تانک توکار است. چرا؟ در ادامه خواهید خواند.

مدل توکار سیفون ها، شامل مخزن آب، لوله ای برای انتقال آب و همچنین یک دکمه برای کنترل است. البته خوب است بدانید که تفاوت عمده مدل توکار و روکار فلاش تانک ها، در مخفی بودن ساختار اصلی آن است و تنها پنل کوچکی که دکمه کنترلی روی آن قرار دارد، از این سیستم روی دیوار نصب می شود.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که فلاش تانک های توکاری که به تازگی تولید می شوند، به گونه ای طراحی شده اند که می توانند مصرف آب را برای تخلیه و شست و شوی سرویس، بهینه کنند. به این صورت که دو نوع تخلیه 3 لیتری و 6 لیتری دارند که با انتخاب هریک، می توان مصرف آب را کنترل کرد.

افرادی که فضای زیادی در سرویس های بهداشتی خود در اختیار ندارند و یا اینکه دوست دارند فضا مرتب تر دیده شود، از این نوع فلاش تانک استفاده می کنند. زیرا همان طور که گفتیم، تنهای یک پنل با دکمه کنترل از این سرویس روی دیوار نمایان خواهد بود.

اما باید بدانید که برای نصب و راه اندازی سیفون توکار، باید به سراغ متخصصان تاسیسات حرفه ای بروید که با استانداردهای لازم آشنایی کامل دارند. چرا که این متخصصان متبحر هستند که می توانند فرایند نصب را با ظرافت و دقت و همچنین با توجه به استانداردها انجام دهند.

مزایا و معایب استفاده از فلاش تانک های توکار چیست؟

درست است که عملکرد فلاش تانک ها به یک شکل است، اما مزیت های فلاش تانک های توکار اغلب افراد را به نصب آن ها بیشتر وسوسه می کند.

بدون تردید این نوع از فلاش تانک ها می توانند فضای سرویس بهداشتی را زیباتر کنند، چرا که با نصب آن ها دیگر خبری از آن تانک بزرگ پشت سرویس ایرانی و فرنگی و لوله آب رسان آن برای تخلیه و سرویس بهداشتی نیست. از سوی دیگر شاید برایتان جالب باشد بدانید که فلاش تانک های توکار مرغوب، اغلب بی صدا هستند و این یکی دیگر از مهم ترین مزیت های این دست از فلاش تانک ها محسوب می شود.

از سوی دیگر اگر به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اهمیت می دهید، باید بگوییم که پنل های مختلفی با دکمه های گوناگون برای این دست از فلاش تانک ها طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به فضای سرویس خود، آنچه را که دوست دارید، انتخاب نمایید. به عنوان مثال برخی ها پنل های شیشه ای را می پسندند، در حالی که برخی دیگر مایل به خریداری پنل های آلومینیومی یا استیل هستند. این تنوع دست افراد را برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی منزل و حتی سرویس های محیط تجاری، باز می گذارد.

در کنار تمام مزیت هایی که از این فلاش تانک گفتیم، معایب این نوع از سیفون ها نیز قابل تامل است. از آنجایی که این نوع از فلاش تانک، توکار بوده، ممکن است فرایند تعمیر و تعویض قطعات معیوب آن ها با سختی و با هزینه بالا صورت گیرد. البته فلاش تانک های توکاری که از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت آن ها استفاده شده، به راحتی و از طریق دریچه پشت کلید آن تعمیر خواهند شد.

سرویس بهداشتی

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، این روزها افراد زیادی به زیبایی و دکوراسیون سرویس های بهداشتی خود اهمیت می دهند. استفاده از تجهیزات به روز، روشویی های کابینتی، شیرآلات مدرن و ... همگی به داشتن سرویس بهداشتی زیبا و شیک کمک می کنند. چنانچه مایل به دریافت بهترین قیمت روشویی کابینتی ارزان، قیمت شیرآلات، فلاش تانک های توکار و ... هستید، می توانید به وب سایت گلزارهوم مراجعه نمایید و خرید فوق العاده ای را تجربه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز