راه های آسان برای اسباب کشی منزل

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۰۵۴۸
راه های آسان برای اسباب کشی منزل
در این مقاله قصد داریم تا در مورد اسباب کشی منزل صحبت کنیم. البته شرکت خدمات آنلاین پالسین یکی ازمواردی است که می‌توانید از آن برای انجام و کمک در اسباب کشی استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسباب کشی منزل یکی از شرایطی است که همه ما در زندگیمان آن را تجربه می‌کنیم. از این رو داشتن همراه و افرادی که بتوانند در این زمینه به ما کمک کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. اما مهم ترین عاملی که می‌تواند هرچه بیشتر به ما کمک کند تا هم از آرامش ذهنی و هم ثبات فکری برخوردار شویم، راه هایی است که جمع کردن اثاث را برای ما آسان‌تر می‌کنند.

از این رو در این مقاله قصد داریم تا در مورد اسباب کشی منزل صحبت کنیم. البته شرکت خدمات آنلاین پالسین یکی ازمواردی است که می‌توانید از آن برای انجام و کمک در اسباب کشی استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان مناسبی برای شروع اسباب کشی منزل انتخاب کنید

یکی از مهم ترین دلایلی برای کاهش اثاث ها این است که در بهترین و زودترین فرصت کار را شروع کنید. به محض اینکه متوجه شدید که قصد دارید به یک فضای کوچکتر نقل مکان کنید و یا اینکه فضای بیشتری از محیطی که قصد نقل مکان به آن را دارید برایتان اهمیت دارد، باید وسایل را جمع کنید و هرچه سریعتر هرکدام از آن ها را درون کارتن های جداگانه قرار دهید.

البته وسایلی که همواره باید در دسترستان باشد مانند مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، حوله و لوازم شخصی را باید در دسترس بگذارید. به طور کلی جابجایی منزل به خصوص از آپارتمان به آپارتمان دیگر اضطراب خودش را دارد که اگر در زمان مناسب شروع کنید خیلی راحت می‌توانید از دردسرهای بعد آن راحت شوید. اسباب کشی منزل با رعایت نکاتی که گفته می‌شود، می‌تواند یکی از راحت ترین کارهایی باشد که در زندگی خود انجام می‌دهید. اگر می خواهید درباره اسباب کشی در کرونا بدانید کافی است بر روی لینک کلیک کنید. 

اسباب کشی

مرتب کنید، هم مبدا و هم مقصد

یکی دیگر از مواردی که باید در اصول اسباب کشی به آن عمل کنید این است که به تمیزی و مرتب کردن اهمیت زیادی دهید. منزلی که در آن سکونت داشتید قرار است در اختیار فرد دیگری قرار بگیرد، پس با مرتب کردن و تمیز کردن آن برای افراد بعدی ارزش قائل شوید و نام خوبی از خود به جا بگذارید. همچنین منزل جدید را نیز باید مرتب کنید. تمیز کردن که در قدم اول است، اما بهترین راه برای کاهش حجم وسایل برای مرتب کردن این است که راجع به وسایل خود صادق باشید. اگر وسیله دارید که بیشتر از یکسال است از آن استفاده نمی‌کنید بهتر است آن را بازیافت کنید و یا به کسی که به آن نیازمند است، بدهید. تنها لیستی باید از آنچه که نیاز دارید تهیه کنید و به طور منظم از آن‌ها استفاده کنید.

لیستی از وسایل تان ترتیب دهید

حتما لیستی از وسایلتان تهیه کنید و به طوری که در انتهای کار خیلی راحت بتوانید آن‌ها را کنار یکدیگر قرار دهید و مطمئن شوید که همه آن‌ها موجود هستند. بهتر است که هر وسیله ای را مطابق با ماهیت در جعبه های به خصوصی قرار دهید. برای مثال ظروف باید در کنار ظروف قرار بگیرند. پس بهتر است هنگامی که قصد دارید جعبه ها را نام نویسی کنید، بر روی آن نام و ماهیت درون جعبه را نیز یاد داشت کنید تا کار شما راحت تر و بهتر پیش برود و از جهت دیگر نگران وسایل تان هم نباشید.

اگر قصد دارید که به منزل کوچکتری نقل مکان کنید همانطور که گفته شد باید وسایلی را که دیگر به آن ها نیاز ندارید را دور بریزید. زیرا این دست وسایل تنها جا و وقت زیادی را اشغال می کنند و مدت ها مجددا بلا استفاده می‌مانند. اسباب کشی منزل کار سختی نیست به شرط اینکه نکات را رعایت کنید.

وسایل را پاکسازی کنید

از مرتب کردن بگذریم می‌رسیم به بحث پاکسازی و ضدعفونی کردن وسایل به خصوص وسایل کوچک؛ یکی از فوت و فن هایی که در اسباب کشی منزل وجود دارد، جمع کردن وسایلی است که دست و پا گیر اما کوچک اند. پس همواره یک کیسه و یا کارتن کوچک به همراه داشته باشید تا آن ها را درون آن قرار دهید. وسایل شکستنی را باید در یک جعبه مخصوص قرار دهید و حتما بر روی آن بنویسید که شکستنی است. برای شروع اسباب کشی منزل ابتدا از بسته بندی وسایل شکستنی شروع کنید و آن ها را با استفاده از روزنامه و برگه‌های باطله بپوشانید. همچنین می‌توانید از لباس هم برای بسته بندی ظروف شکستنی استفاده کنید.

دست نگهدارید!

تا قبل از اینکه در محیط مستقر نشده‌اید بهتر است که وسایل را در جعبه نگه دارید. جواهرات و سایر وسایل گرانقیمت را با خود حمل کنید و به باربر نسپارید. همچنین یکی از بهترین پیشنهادات برای شما این است که آن ها را درون کیسه‌هایی قرار دهید و جلو چشم شما باشد تا بتوانید هرگاه خواستید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

برای اسباب کشی منزل از کجا کمک بگیریم؟

استفاده از خدمات اسباب کشی منزل پالسین یکی از بهترین گزینه‌ها است که شما می‌توانید با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید و با تعیین نوبت از خدمات مربوط به اسباب کشی استفاده کنید. استخدام باربر مطمئن و در نهایت جلب رضایت مشتری از اهدافی است که پالسین همواره آن را در نظر دارد. حتی می‌توانید از باربر بخواهید که شما را برای جابجایی وسایل کمک کنند.

اثاث کشی

نگران اسباب کشی منزل نباشید

بله همانطور که گفته شد نگران اسباب کشی منزل نباشید زیرا با اعتماد به نفس و برنامه ریزی می‌توانید خیلی راحت این پروسه را طی کنید. زمان را در نظر داشته باشید و همواره صرفه جویی کردن از آن برای پیشبرد کارها استفاده کنید. بسیاری از افراد برای اینکار مدت‌ها زمان می‌گذارند اما با نکاتی که گفته شده خیلی راحت می‌توانید از زمان و توانایی خود به بهترین شکل استفاده کنید. اسباب کشی در کرونا  را نیز می‌توانید در سایت برنا بخوانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز