معرفی سامانه کلاس آنلاین رایگان با امکانات مدیریتی پیشرفته جهت آموزش مجازی و غیرحضوری

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۱۱۵۶
معرفی سامانه کلاس آنلاین رایگان با امکانات مدیریتی پیشرفته جهت آموزش مجازی و غیرحضوری
در این مطلب به معرفی سامانه آموزش مجازی و بررسی قابلیت های کلیدی آن برای برگزاری کلاس آنلاین با کمترین هزینه مخصوص مراکز آموزشی، پژوهشی و موسسات فرهنگی می پردازیم.

به گزارش برنا، در این مطلب به معرفی سامانه آموزش مجازی و بررسی قابلیت های کلیدی آن برای برگزاری کلاس آنلاین با کمترین هزینه مخصوص مراکز آموزشی، پژوهشی و موسسات فرهنگی می پردازیم.

برگزاری کلاس آنلاین با کیفیت و ارزان دغدغه مشترک بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی است و برای این منظور از سیستم های مختلفی استفاده می کنند. استفاده از سرویس های رایگان خارجی یکی از گزینه های ابتدایی برای اینکار می باشد اما به دلیل مشکلات متعدد در پشتیبانی از زبان فارسی و هزینه دوبرابری ترافیک بین الملل در مقایسه با ترافیک داخلی قطعا روش مناسبی برای این منظور نمی باشد.

یکی از مهم ترین مولفه های یک سامانه کلاس آنلاین پشتیبانی قدرتمند سرورها برای میزبانی کاربران می باشد. اینکه کاربران بدون قطعی و کندی بتوانند از سیستم استفاده کنند و هنگام استفاده با مشکلاتی همچون قطعی و کندی اتصال مواجه نشوند مهم ترین خصوصیت یک سیستم قدرتمند است.

ارتباط همزمان کاربران به صورت صوتی و تصویری بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند به بهبود تعامل کاربران کمک کند و لذت آموزش مجازی را دو چندان نماید. برای واضح تر شدن کافیست تصور کنید که ارائه دهنده درحال صحبت می باشد و شنوندگان قادرند تا در صورت نیاز به صورت صوتی و یا حتی تصویری در بحث مشارکت کنند. همچنین قابلیت چت عمومی و خصوصی نیز در سامانه فعال است و می توانند به صورت متنی و در لحظه نسبت به مطالب و ارائه واکنش دهند.

قابلیت ضبط جلسات بر روی سرور امکانی کاربردی است که به کاربران شانس استفاده مجدد از کلاس آنلاین برگزار شده را می دهد. کاربرانی که به هر دلیل نتوانسته اند در کلاس شرکت کنند به راحتی می توانند از فایل ضبط شده جلسه استفاده کنند و مدیران جلسه نیز دغدغه بارگزاری فایل جلسه را نخواهند داشت. زیرا بعد از اتمام جلسه فایل آن بر روی سرور وجود دارد و با اشتراک گذاری لینک مربوطه قابل مشاهده خواهد بود.

یکی از ویژگی ها، امکان همکاری و تعامل کاربران کلاس آنلاین در یادداشت نویسی است. بخشی از فضای کلاس آنلاین مربوط به یادداشت اشتراکی می باشد که کاربران قادرند در نوشتن و ویرایش کردن یادداشت مشارکت داشته باشند. همچنین یکی دیگر از قابلیت های مهم امکان استفاده از تخته و ارائه فایل های پی دی اف، ورد و پاورپوینت می باشد. ابزار قدرتمندی برای استفاده بر روی تخته و نوشتن روی مطالب ارائه شده وجود دارد. امکان ایجاد تغییر به صورت اشتراکی روی تخته یکی دیگر از قابلیت های کلیدی سامانه می باشد.

قابلیت استفاده از سامانه آموزش آنلاین بدون نصب نرم افزار ویژگی مهمی است که به شما اجازه استفاده از کلاس آنلاین را در موبایل، تبلت و کامپیوتر می دهد. در واقع دیگر نگران نصب نشدن یا درست اجرا نشدن نرم افزار نخواهید بود و فقط کافیست آدرس سامانه را در مرورگر کروم یا فایرفاکس بازکنید و از امکانات کلاس آنلاین استفاده کنید.

سامانه کلاس آنلاین رایگان + سی روم

صرفه جویی در هزینه فاکتور بسیار مهمی در انتخاب سیستم آموزش مجازی است. در یک نگاه کلی، هزینه ها را می توان به دو بخش تقسم کرد. اول هزینه های مربوط به سازمان برگزار کننده جلسه آنلاین که باید برای دریافت امکانات کلاس آنلاین هزینه کند. دوم هزینه مربوط به کاربران که هنگام استفاده از سامانه نگران مصرف اینترنت خود هستند. مقایسه هزینه ها و امکاناتی که در سیستم های مختلف ارائه می شود بسیاری از مجموعه ها را به استفاده از سامانه سی روم ترغیب می کند. همچنین به دلیل استفاده از سرورهای داخلی و بهینه سازی مصرف اینترنت، ترافیک کاربران به صورت نیم بها محاسبه می شود و در مصرف اینترنت کاربران صرفه جویی چشمگیری صورت می گیرد.

داشتن امکانات مدیریتی برای برگزاری جلسه آنلاین ضروری است. اینکه سامانه قابلیت های متعددی برای مشارکت افراد حاضر در جلسه داشته باشد خیلی خوب است اما اگر امکان مدیریت این قابلیت ها برای مدیر جلسه فراهم نباشد ضعف بزرگی به حساب می آید. برای مثال اگر نتوانیم امکان مشارکت صوتی و تصویری کاربران را محدود کنیم و هرکس بتواند وسط ارائه صحبت کند نظم جلسه بهم می ریزد و عملا برنامه قابل استفاده نخواهد بود. در کلاس آنلاین سی روم این موارد کاملا قابل کنترل می باشد. یعنی مدیر جلسه براحتی می تواند امکان چت عمومی و یا خصوصی را غیر فعال کند. یا می تواند امکان مشارکت صوتی و تصویری کاربران را مسدود کند. استفاده از یادداشت های اشتراکی یا اعمال تغییرات به صورت اشتراکی نیز قابل مدیریت است. اینکه کاربران بتوانند سایر افراد حاضر در کلاس را مشاهده کنند یا نه؟ یا مثلا تعداد خاصی از کاربران محدود شوند و تعداد دیگری ارتقا دسترسی داشته باشند همگی با سیستم قدرتمند مدیریت جلسه آنلاین قابل انجام است.

سامانه کلاس آنلاین رایگان + سی روم

بسیاری از کاربران با اینکه نیاز مبرم به امکانات حرفه ای جهت برگزاری کلاس آنلاین دارند اما بازهم توان هزینه کردن برای آن را ندارند و به دنبال کلاس آنلاین رایگان می گردند. سامانه سی روم امکان برگزاری جلسات با تعداد نفرات پایین را به صورت کاملا رایگان فراهم کرده است و با ثبت نام و تکمیل مشخصات دسترسی رایگان جهت برگزاری کلاس آنلاین فعال می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز