جدیدترین مدل لباس مجلسی ۲۰۱۹ اروپایی و راهنمای انتخاب بهترین لباس مجلسی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۲۱۶۲
جدیدترین مدل لباس مجلسی ۲۰۱۹ اروپایی و راهنمای انتخاب بهترین لباس مجلسی
جدیدترین مدل لباس مجلسی 2019 اروپایی و نکات انتخاب بهترین های لباس مجلسی برای خانم ها و دختران نوجوان را در این مطلب معرفی می کنیم.

به گزارش برنا، همه ما میدانیم که خرید لباس مجلسی کار ساده ای نیست و به به قول خودمان باید در این زمینه کار کشته باشیم تا بتونیم در مهمانی ها و جشن ها بدرخشیم و ستاره مجالس باشیم.البته مهمترین کاری که باید انجام بدیم اینه که در ابتدا روش انتخاب لباس مجلسی را بدانیم . پس با ما باشید تا بهترین راه انتخاب لباس مجلسی شیک اروپایی را به شما آموزش بدهیم .

نکاتی مهم قبل از خرید لباس مجلسی اروپایی

لباس مجلسی 2019 اروپایی

  1. فرم اندام بدن خود را بشناسید

 از مهمترین معیارهایی که قبل از خرید مدل لباس مجلسی 2019 اروپایی باید بدانید ،این است که فرم بدن شما چیست؟

انواع فرم بدن را با هم مرور میکنیم

1.     فرم اندام ساعت شنی :

لباسی را انتخاب کنید که بین  بالاتنه و پایین‌تنه‌ بدنتان تناسبی داشته باشد . مثال اگر بالاتنه‌تان را لباس گشاد انتخاب می‌کنید، پایین‌تنه خود را نیز لباس گشاد انتخاب نمایید . و در صورت انتخاب لباس جذب اجازه بدید پایین تنه و بالا تنه با هم متناسب باشند

2.     فرم اندام مثلثی وارونه :

نکته ای که در اینجا حائز اهمیت میباشد این است که  توجه را از شانه هایتان به سمت پایین تنه برسانید و انتخاب لباس هایی با بالا تنه تنگ و پایین تنه به صورت پف دار باشد تا لباس مجلسی اروپایی در تن شما به زیبایی بنشیند .

3.     فرم اندام سیبی شکل :

سعی کنید شکم وکمرتان را باریک تر نشان بدهید . انتخاب  لباس‌هایی که از زیر سینه تنگ می‌شوند  برای این فرو از بدن بهترین گزینه میباشند .

4.     فرم اندام گلابی شکل :

بدون شک باید  توجه مخاطب را به قسمت بالاتنه ‌تان جلب کنید . بهتر است  بالاتنه‌تان را از طرح‌های شلوغ پارچه‌های گلدار، پر، پولکی ,   بنجوق دار و ... استفاده نمایید .استفاده از  از پارچه‌های پفی نیز توصیه میشود. برای پایین‌تنه هم از ترکیب دامن‌های پفی استفاده نمایید.

5.     فرم اندام مستطیلی شکل

انتخاب لباس هایی که کمرتان را باریک‌تر از آنچه که هست نشان دهد بسیار مهم است .انتخاب لباس هایی با حالت بالا تنه و پایین تنه یک حجم ( پف دار یا راسته)

  1. فرم صورت خود را بدانید

فرم صورت تاثیر به سزایی در انتخاب بهترین لباس مجلسی اروپایی را دارد برای مثال بهتر است خانم‌هایی که فرم صورت مثلثی دارند حتما به سراغ مدل‌های یقه گرد یا دلبری بروند.

خانم هایی با صورت گرد نباید لباس هایی با یقه بلند و یا یقه ایستاده بپوشند .

صورت های کشیده بدانید مدل  یقه هفت مناسب شما نیست.

اگر صورت قلبی دارید یقه دلبری و قایقی انتخاب مناسبی برای شما نیستند.

صورت های مربعی شکل  لباس هایی با یقه مربعی و عریض نپوشید.

  1. رنگ پوست و مویتان را بسنجید

نکته مهم تناسب بین رنگ پوست و مومیباشد که بهدون شک به زیباتر شدن استایل شما کمک شایانی می‌کند

حواستان باشد که تناقض بین رنگ پوست و مو باعث می‌شود که پوست شما تیره‌تر از حالت معمول، و رنگ پریده‌تر از حالت عادی به نظر برسد   بنابراین توجه به تناسب این دو بسیار حائز اهمیت میباشد . بعد از توجه به تناسب بین رنگ پوست و مو میتوانید رنگ لباس مجلسی مورد نظر خودتان را پیدا کنید . افرادی با رنگ پوست جو گندمی برایشان لباس‌های مجلسی ‌ای با رنگ‌های روشن بهترین گزینه ممکن میباشد .

  1. متناسب با موقعیت انتخاب کنید

 جذاب بودن با زننده بودن یک تفاوت اساسی دارد و ان هم سنجیدن موقعیت استفاده از لباس مجلسی میباشد .یک انتخاب اشتباه میتواند تا ساعت ها روی ذهن شما صدای دلخراش ایجاد کند . اینکه چرا در این مهمانی این لباس کوتاه رو پوشیدم من که میدونستم همه رسمی میپوشن اتفاقیست که برای همه ما افتاده و باید از ان یک تجربه بسیار خوب بدست اورده باشیم  و ان اینست که هیچوقت برای یک مراسم یا مهمانی رسمی لباس مجلسی بسیار کوتاه و شاینی بر تن نکنیم و بالعکس برای یک مهمانی صمیمی و اسپرت لباس بیش از حد رسمی بر تن نکنیم.

انتخاب لباس مجلسی فقط محدود به لباس های اروپایی نمیباشد و مدل لباس مجلسی 2019 ترکیه کوتاه  نیز در بین دوستداران دنیای مد طرفدار بسیار زیادی دارد.

لباس مجلسی 2019 اروپایی

نکات قبل از خرید لباس مجلسی دخترانه نوجوان

به چه مراسمی قرار است بروید

عروسی ؟ تولد ؟ یا مهمانی و دور همی ساده؟

هر کدام از اینها باهم تفاوت دارند . اگر به تولد یکی از آشنایان خود دعوت شده‌اید که قرار است در تالار برگزار شود، می‌توانید از لباس‌های پرزرق و برق استفاده کنید. تولد ساده لباس ساده میطلبد . در مراسم عروسی، تا دل تنگتان می‌خواهد از لباس‌های مجلسی پر زرق و برق و درخشان استفاده کنید.

سن فاکتور مهمی است

هیچ گاه لباس بزرگانه برای دخترتان انتخاب نکنید .

لباس مجلسی برای دختر کوچک استفاده ننمایید . اما اگر تازه وارد نوجوانی شده است، از خرید لباس‌های پرنسسی، بسیار بلند یا خیلی تیره حتما خودداری کنید.

زمان برگزاری مراسم فاکتوری دیگر

مراسمی که در شب میباشد لباسی تیره تر انتخاب نمایید و از تهیه‌ی لباس‌ سفید، صورتی یا آبی روشن پرهیز کنید. اما مراسم بعدازظهر لباس‌های روشن‌تر قابل استفاده میباشد

محل برگزاری مهمانی

اگر اواسط بعد از ظهر به یک میهمانی در باغ دعوت شده‌اید، در معرض هوای گرم قرار خواهید گرفت. هیچ دختری دوست ندارد که در هوای گرم تابستانی، عرق کند و خط عرقش روی لباس مجلسی نمایان شود! پس باید از لباس‌هایی با پارچه‌های سبک‌تر و روشن‌تر استفاده کنید.

به عنوان راهنمای خرید لباس مجلسی دخترانه نوجوان سعی کنید دقت بالایی به خرج بدهید تا دختر شما در مجلس بدرخشد

بلندی لباس , کفش مناسب ,  ارایش صورت ,  مدل مو , جنس لباس و انتخاب جواهرات مناسب کمک شایانی به بهتر شدن دختر نوجوان شما و درخشیدن او میکند .

عده‌ی زیادی تصور می‌کنند که دختران نوجوان نیازی به پوشیدن لباس مجلسی ندارند.

ولی شما می‌توانید از همان دوره‌ی نوجوانی لباس‌های جذابی که برای سن یک دختر نوجوان طراحی شده است را تهیه کنید و با لبخندی جذاب، بدرخشید. و خاطراتی خوب و شیرین برای فرزند خود به جا بزارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز