بهترین راه کسب آرامش در فضای باز

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۳۹۱۲
بهترین راه کسب آرامش در فضای باز
بهترین پیشنهاد در حوزه محصولات باغی، صنیع کار است که با بیش از نیم قرن تجربه در این حوزه مبلمان باغی و فضای باز، هم اکنون یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین اجناس بازار است.

به گزارش برنا، بهترین راه کسب آرامش در فضای بازی چون باغ، حیاط، تراس، بالکن، رستوران های مسقف نشده و امثالهم تهیه ی محصولاتی چون مبلمان باغی، تاب باغی، تاب ریلکسی و موارد دیگری از این قبیل است. با استفاده از این محصولات در فضای باز می توانید لذت وصف نا پذیری داشته و از آرامش موجود در فضا های آزاد به نحو احسن استفاده کنید.

نکته ی حائز اهمیتی که در تهیه ی این طور محصولات وجود دارد این است که بایستی با دقت و توجه بالا خرید کنید، یعنی خرید محصولات و مبلمان باغی را نباید ساده بگیرید و آگاهانه اقدام کنید. به همین جهت موضوع تیتر های بعدی را به این موضوع اختصاص داده ایم تا با خواندن آن ها تجربه ی خوبی در این زمینه کسب کنید.

آشنایی با تاب باغی یکی از محبوب ترین محصولات مبلمان باغی

مبلمان باغی صنیع کار

در حال حاضر با شلوغی شهر و محیط اطراف ما، حتی فکر کردن به داشتن زندگی ای آرام و بدون دغدغه از ذهن انسان ها دور شده‌ است و دیگر فکر داشتن خانه هایی با فضای باز، حیاط ویلایی و حوض و باغچه، به ایده آلی دور از ذهن تبدیل شده ‌است. اما با کمی خواست و اراده میتوانیم در آشوب این افکار غرق نشویم. مبلمان باغی، که مبلمان پاسیو و یا مبلمان فضای باز نیز نامیده می ‌شوند و تاب ویلایی یکی از آن ها است، نوعی از مبلمان هستند که به ‌طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده ‌اند.

مبل ها و محصولاتی که برای استفاده در فضای باز و محیط هایی مثل باغ و رستوران های غیر مسقف و ... طراحی و تولید می شوند متشکل از موادی هستند که در برابر تاثیرات ناشی از آب و هوا مقاوم هستند و بر خلاف مبلمان معمولی تحت تاثیر تغییرات جوی هوا دچار خرابی نمی شوند. برای مثال تاب حصیری از جمله نمونه هایی است که از مناسب ترین متریال تشکیل شده است، فلذا حصیر از مقاومت بسیار مطلوبی برخوردار است.

علاوه بر حصیر موادی نظیر آلومینیوم، چوب و پلاستیک نیز چند مورد دیگر از متریال های مناسب برای تولید مبلمان فضای باز به خصوص تاب باغی، تاب ویلایی و تاب ریلکسی هستند.

لازم است بدانید این قبیل محصولات معمولاً با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ‌ای برای دوام بیشتر در مقابل شرایط جوی و رطوبت تولید و عرضه می ‌گردند، زیرا رنگ الکترواستاتیک به واسطه ی ترکیبات مخصوصی که دارد بهترین پوشش برای مقاومت در برابر تاثیرات جوی و رطوبت هوا است.

دسته بندی انواع تاب باغی

  • تاب حصیری: تاب حصیری را می توان به عنوان معروف ترین نوع از این محصول نام برد که ویژگی های منحصر به فردی دارد. تاب های حصیری برای مناطقی که آب و هوای به مراتب گرم تری دارند بسیار مناسب است و استفاده از آن جوی خنک و لذت بخش به ارمغان می آورد.
  • تاب باغی فلزی: این نوع تاب ها که بیشتر در باغ ‌ها و فضای باز دیده می ‌شوند، از آهن فرفوژه یا آلومینیوم مقاوم ساخته می ‌شوند. برخی از مدل ‌های تاب باغی فلزی همراه با سایبان ساخته می ‌شوند که استراحت در زیر نور خورشید را میسر می‌ کنند. معمولا در قسمت صندلی این نوع تاب ‌ها از تشکچه ‌هایی استفاده می‌ شود تا راحتی بیشتری برای فرد به وجود بیاورد. مقاومت تاب ‌های فلزی بالا است اما در برخی مدل ‌ها دیده می‌ شود که به دلیل استفاده از مواد نا مرغوب در ساخت، این مدل‌ ها سازگاری مناسبی در هوای شرجی و یا بارانی ندارند و دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی می ‌شوند.
  • مبلمان باغی صنیع کار
  •  
  • تاب ویلایی چوبی: وجود چوب در طراحی و تولید تاب ویلایی زیبایی فوق العاده ای به ظاهر این محصول می بخشد، به همین دلیل تاب های ویلایی چوبی از طرفداران بسزایی برخوردار هستند. گفتنی است تاب هایی که از جنس چوب می باشند برای فضا هایی با دکور کلاسیک مناسب اند از این رو به این مدل ها تاب چوبی کلاسیک نیز گفته می شود.
  • و ...

لازم به ذکر است انواع تاب ویلایی و فضای باز علاوه بر موارد بالا از نظر قد و اندازه نیز دسته بندی می شوند. یعنی شما می توانید تاب های باغی را در اندازه های مختلفی اعم از یک نفره، دو نفره و ... تهیه کنید.

فراموش نکنید در انتخاب تاب ویلایی و باغی حتما به سبک دکوراسیون فضای مورد نظر خود توجه کنید و مدلی را انتخاب نمایید که دارای هماهنگی مطلوبی باشد‌‌.

نکته آخر

در خرید مبلمان باغی و فضای باز و همچنین مبلمان حصیری یکی از نکات حائز اهمیت کیفیت این اجناس می باشد که با گذر زمان و در معرض نور خورشید و رطوبت از کیفیت و طراحی آن ها کاسته نشود

بهترین پیشنهاد در حوزه محصولات باغی، صنیع کار است که با بیش از نیم قرن تجربه در این حوزه مبلمان باغی و فضای باز، هم اکنون یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین اجناس بازار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز