بلیط چارتر کیش چیست؟

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۴۵۱۰
بلیط چارتر کیش چیست؟
با خرید بلیط چارتر کش از ره بال آسمان، سفری جذاب و به‌یادماندنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

به گزارش برنا، جزیره کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است و روزانه مسافران زیادی با خرید بلیط چارتر کیش به این جزیره گرم و زیبا سفر می‌کنند تا از موقعیت‌های بی‌نظیر آن لذت ببرند.

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری در ایران محسوب می‌شود. به همین دلیل خرید بلیط چارتر کیش در تمامی ایام و فصول طرفدار دارد و مسیر پروازی آن بسیار پرتردد است. اگر شما هم عازم این جزیره زیبا هستید، همراه ما باشید تا با بلیط چارتر کیش آشنا شویم.

مشخصه‌های بلیط چارتر کیش

هنگام خرید بلیط هواپیما، بلیط چارتر کیش به شما اجازه فکر کردن درباره سایر بلیط‌ها را نمی‌دهد. در مسیر پرطرفداری مانند کیش، چارترکنندگان فراوانی فعالیت می‌کنند که بلیط‌های رقابتی آن‌ها، به دل هر مسافری می‌نشیند؛ اما بلیط چارتر چیست؟

بلیط چارتر کیش توسط چارترکنندگانی ایجاد می‌شود که تمامی بلیط‌های یک هواپیما را در یک مسیر مشخص (بیشتر در مسیرهای هوایی پرطرفدار) پیش‌خرید می‌کنند. چارترکنندگان مجاز بر قیمت‌گذاری دلخواه با توجه به سقف تعیین‌شده سازمان هواپیمایی کشوری هستند و خود بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند.

بلیط‌ چارتر با پیش‌خریدکردن تمام بلیط‌های یک هواپیما توسط چارترکننده و در یک مسیر پروازی به وجود می‌آید. مسئولیت قیمت‌گذاری و فروش این بلیط برعهده آژانس چارترکننده است. به همین دلیل بلیط چارتر نوسان قیمتی زیادی دارد. به طور مثال، هم‌زمان با فصل سفر به کیش و برپایی فستیوال‌ها و رویدادهای گوناگون در این جزیره، قیمت بلیط چارتر کیش گران فروخته می‌شود؛ اما در ایامی که از حجم مسافران کاسته شده قیمت این بلیط رو به ارزانی می‌رود.

لیست کاملی از بلیط چارتر کیش به‌صورت روزانه در سایت ره بال آسمان قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر، مرتباً این سایت را چک کنند.

همچنین بهتر است بدانید ره بال آسمان یکی از برترین چارتر کنندگان پرواز در کل کشور است و با خرید بلیط چارتر ره بال آسمان از این وب سایت، می‌توانید با کمترین قیمت بلیط خود را رزرو کنید. شعار ره بال آسمان «مطمئن و بی واسطه» است.

بلیط چارتر لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری کیش، درواقع همان بلیط‌های سیستمی و چارتر به فروش نرفته است که ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای آن که مسافران احتمالی را تشویق به سفر کنند و متحمل ضرر نشوند به‌صورت لحظه آخری درمی‌آورند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط چارتر کیش

کیش با موقعیت اقتصادی، بازرگانی و تفریحی خود در تمامی ایام سال از مسافران بیشماری پذیرایی می‌کند. منطقه آزاد تجاری از یک‌سو باعث شده است که بازرگانان و بیزینس‌من‌های بسیاری برای انجام کار‌های خود به کیش سفر کنند و از سوی دیگر، مکان‌های توریستی و مراکز خرید آن، گردشگران را به سمت این جزیره زیبا سوق می‌دهد. از عوامل مؤثر بر قیمت بلیط چارتر کیش می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

1.آب‌وهوا

آب‌وهوا یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مسافر است. مسافران بسیاری کیش را به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند و تمایل دارند تا نهایت استفاده را از سفر خود ببرند. جزیره کیش دارای آب‌وهوای گرم و شرجی است که هوا در تابستان به‌شدت گرم شده و ممکن است که مانع از تفریح افراد در روز شود. همین عامل باعث شده که متقاضیان سفر به کیش در فصول دیگر مانند پاییز و زمستان که هوای جزیره رو به خنکی می‌رود بیشتر شود.

  1. تعطیلات رسمی

تعطیلات رسمی فرصتی مناسب برای سفر و گشت‌وگذار است. تعطیلات تابستانه، عید نوروز، آخر هفته و تعطیلات مناسبتی افراد زیادی را ترغیب می‌کند که به سفر بروند. به طور مثال خرید بلیط چارتر کیش در عید نوروز بسیار پرطرفدار می‌شود.

چه زمانی بلیط چارتر کیش را ارزان بخریم؟

بهترین زمان خرید بلیط ارزان قیمت چارتری هواپیما کیش

کیش شهری با موقعیت بسیار عالی است که مسافران زیادی را برای انجام امور گوناگون به سمت خود جلب می‌کند. به همین دلیل مسیرهای پروازی این شهر در اغلب ایام سال پرترافیک و شلوغ است و اگر به دنبال بهترین زمان خرید بلیط ارزان چارتر کیش هستید، باید کمی هوشمندانه عمل کنید.

گرمای هوای تابستان کیش از حجم گردشگران این مقصد می‌کاهد و می‌تواند زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما باشد. صبح زود یا نصفه‌شب هم زمان مناسبی برای خریدی مقرون‌به‌صرفه است.

مسیرهای پروازی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش سالانه هزاران مسافر را جابه‌جا می‌کند. این فرودگاه بین‌المللی در دو مسیر پرواز داخلی و مسیر پرواز خارجی فعال است.

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند، می‌توان به کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

بلیط چارتر مشهد کیش

مسافران مشهدی هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد کیش با چالش قیمتی مواجه هستند. شاید بسیاری از مسافران از عواملی که می‌توانند بر قیمت بلیط هواپیما کیش تأثیر بگذارد، بی‌خبر بوده و به دنبال راه‌حلی برای خرید ارزان باشند. برای خرید ارزان بلیط چارتر مشهد کیش باید به فصل سفر، ساعت پرواز و کلاس‌های پروازی دقت کرد.

بلیط چارتر تهران کیش

خرید بلیط چارتر تهران کیش

مسافران تهرانی اغلب در ایام تعطیل مانند آخر هفته و تعطیلات عید نوروز به سفر می‌روند. یکی از مقصدهای محبوب پایتخت‌نشینان، سواحل جنوبی کشور مانند کیش است که با خرید بلیط چارتر تهران کیش خود را به جزیره نیلگون خلیج‌فارس می‌رسانند.

چگونه بلیط چارتر کیش را کنسل کنیم؟

مسافران زیادی بنابر دلایلی مجبور به کنسلی بلیط چارتر می‌شوند. بهتر است قبل از خرید بلیط چارتر قوانین مربوط به شرایط کنسلی و استرداد وجه را مطالعه کنید. البته باید گفت که قوانین استرداد هر بلیط چارتر طبق نظر چارترکننده و مطابق با قوانین سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می‌شود؛ اما ممکن است چارترکننده قوانین خاصی را برای یک تاریخ مشخص یا مقصدی خاص تعیین کند. مسافران می‌توانند برای آگاهی بیشتر از این قوانین علاوه بر تماس با شماره 05137170 در قسمت ”جزئیات بیشتر" بلیط در سایت ره بال آسمان، قوانین استرداد بلیط هواپیما را مشاهده کنند.

چرا بلیط چارتر کیش را از ره بال آسمان بخریم؟

بهترین روش خرید بلیط چارتر کیش در شرایط کنونی، روش اینترنتی است. علاوه بر اینکه دیگر نیازی برای خروج از خانه و صرف وقت بسیار برای تهیه بلیط هواپیما ندارید؛ خرید آنلاین بلیط چارتر کیش از سایت ره بال آسمان (rahbal.com) روشی آسان و مقرون‌به‌صرفه است. با خیالی آسوده در خانه بمانید و با گوشی موبایل یا کامپیوتر وارد سایت ره بال آسمان شوید و بلیط کیش را برای روز و ساعت دلخواه خود پیدا کرده و در کسری از زمان بخرید.

نظر شما