خرید ترون با بهترین قیمت در تتر ایران

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۶۵۸۵
خرید ترون با بهترین قیمت در تتر ایران
از صرافی های مناسب و معتبری که از ترون پشتیبانی می کند، می توان وب سایت تتر ایران را نام برد که با کمترین کارمز و بهترین قیمت ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می دهد.

به گزارش برنا، همان طور که می دانید ترون یکی از بهترین و محبوب ترین پروژه ها در بازار ارزهای دیجیتال است که هدف اصلی آن ساخت یک اینترنت غیر متمرکز در میان بزرگترین سیستم های اجرایی مبتنی بر بلاک چین جهان می باشد، قیمت ترون در سپتامبر ۲۰۱۷ حدود ۰.۰۰۲ دلار بود که به صرافی ها عرضه شد، همچنین سود بسیار خوبی را برای سرمایه  گذاران اولیه به وجود آورده است.

ژانویه ۲۰۱۸، زمانی بود که قیمت ترون به ۰.۰۲۸ رسید که می توان گفت در آن زمان بیشترین قیمت خود را نیز تجربه کرد. همچنین توکن های اولیه ترون که متکی بر اتریوم بودند در آگوست ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۰۱۹ دلار توزیع شدند.

خرید ترون با بهترین قیمت در تتر ایران

ویژگی های ترون

شبکه ترون مقیاس پذیری و توانایی اجرای بالای که دارد، می تواند طیف وسیعی از ارز های دیجیتالی که غیر متمرکز و مبتنی بر بلاک چین هستند را با استفاده از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند. این رمز ارزها پس از اجرا بدون نیاز به واسطه و احتمال از کار افتادن، به فعالیت خود ادامه می دهند. همچنین با استفاده از ترون می توان برنامه های غیرمتمرکز، هوشمند و حتی توکن بسازید. گفتنی است که قیمت این توکن ها بسیار مناسب می باشد که کاربران می توانند در صرافی های مجازی معتبر ترون را تهیه کنند. از صرافی های مناسب و معتبری که از ترون پشتیبانی می کند، می توان وب سایت تتر ایران را نام برد که با کمترین کارمز و بهترین قیمت ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می دهد.

خرید ترون با بهترین قیمت در تتر ایران

توکن ساخته شده در ترون

یکی از معروف ترین توکن هایی که روی ترون ساخته شده است، توکن بیت تورنت می باشد، این توکن برای قراردادهای هوشمند و پیشرفته ساخته شده و در همین زمینه استفاده می شود. برای سرمایه گذاری روی ترون و سایر ارزهای دیجیتال باید از نوسان قیمت آنها به صورت روزانه مطلع شوید تا نتیجه دل خواهتان را بگیرید. شما می توانید نرخ لحظه ای ارز دیجیتال را در صرافی های معتبر آنلاین مشاهده کرده و در زمان مناسب آنها را خرید و فروش کنید. قیمت ارزهای دیجیتال در بازار ایران تابع قیمت جهانی آنهو و قیمت ارز فیات در ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز