ترخیص کار رسمی گمرک کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۷۵۲۳
ترخیص کار رسمی گمرک کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد
در صورت نیاز به دریافت خدمات ترخیص کالا و ترخیص کاری و سایر امور بازرگانی می توانید با شرکت بازرگانی اروانوس در ارتباط باشید. بدین منظور می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس bazarganioranos.com مراجعه کنید.

به گزارش برنا، تجار و بازرگانان داخلی و خارجی برای آنکه بتوانند کالاهای وارداتی خود به کشور را به سرعت از گمرک ترخیص نموده و آن ها را به بازارهای فروش برسانند، همواره از یک ترخیص کار یا ترخیص کار رسمی گمرک در این زمینه کمک می گیرند؛ اما شاید بپرسید ترخیص کار کیست؟ چه کارهای را انجام می دهد؟ چه وظایفی را برعهده دارد؟ یا اصلا ترخیص کار رسمی گمرک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در ابتدای کار لازم است به شما بگوییم که ترخیص کار چه کسی است؟ ترخیص کار کالا در واقع همان کسی است که به عنوان موکل تجار و بازرگانان در اداره گمرک حاضر شده و کالاهای وارداتی تجار را به جای آن ها از گمرک ترخیص می نماید. بنابراین ترخیص کار رسمی گمرک یک شخص کاربلد و ماهر است که با تجربه کافی خود در زمینه ترخیص انواع کالاها از گمرک، کالاهای وارداتی تجار و بازرگانان را از گمرکات مختلف کشور ترخیص نموده و پس از خروج کالاها از انبارهای گمرک، آن ها را به تجار و بازرگانانی که صاحب کالا می باشند، تحویل می دهد.

با این تفاسیر شاید بپرسید چرا از ترخیص کار در زمینه ترخیص کالاها باید استفاده کنیم؟ در واقع ترخیص کالا از گمرک کار چندان دشواری نیست، شما برای این کار می توانید مدارک لازم را به اداره گمرک ارائه نموده و کالاهای خود را دریافت کنید. بنابراین ترخیص کالا از گمرک کار چندان پیچیده ای نبوده و به سرعت قابل انجام است؛ اما صبر کنید همه چیز آنطور که نشان می دهد نیست!

چرا باید از یک ترخیص کار رسمی گمرک در زمینه ترخیص کالاها کمک بگیریم؟

در وهله اول شاید فرایند ترخیص کالا امری ساده به نظر برسد؛ اما پس از بررسی دقیق این فعالیت اداری و بازرگانی، به زودی متوجه می شوید که با یک فعالیت پیچیده، طاقت فرسا و کاملا اصولی مواجه هستید که در صورت عدم شناخت کافی در این زمینه هر لحظه امکان دارد، سرمایه و اعتبار خود را در دنیای تجارت از دست دهید.

ترخیص کالا از گمرک مقوله پیچیده ای است و پیچیدگی آن به قوانین و روندهای اداری خاص آن برمی گردد، به طوری که با بررسی این فعالیت و تشریفات خاص آن به این ضرب المثل ایمان می آورید که " کار هر کس نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن" !

یک ترخیص کار حرفه ای با تمامی قوانین صادرات و واردات بین المللی و قوانین داخلی کشورهای مختلف آشنا بوده و تجربه کافی در زمینه ترخیص کالا از گمرکات مختلف را دارد، به طوری که اطلاعات خود را نسبت به آیین نامه های جدید به روز نموده و دائما تشریفات اداری جدید را در زمینه ترخیص کالاها بررسی می کند. ترخیص کار رسمی گمرک می تواند تمامی امور مربوط به ترخیص کالا اعم از جمع آوری اسناد و مدارک، دریافت مجوزهای ورود و ترخیص کالا، تشریفات اداری کار و سایر امور گمرکی و بازرگانی را در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و شما را از پرداخت جریمه های گمرکی که در صورت عدم ترخیص به موقع کالاها محول می شوید، مصون دارد.

بنابراین کمک گرفتن از یک ترخیص کار رسمی گمرک حرفه ای و باتجربه می تواند در صرفه جویی وقت و هزینه های شما موثر واقع شده و یک نیاز مبرم و اساسی در ترخیص انواع کالاها از گمرک شناخته شود.

ترخیص کار + ترخیص کالا + شرکت بازرگانی اروانوس

ترخیص کار رسمی گمرک دقیقا چه کارهایی را انجام می دهد؟

اکنون که اهمیت کمک گرفتن از یک ترخیص کار رسمی گمرک را در ترخیص کالاها از گمرک بررسی کردیم، این سوال مطرح می شود که ترخیص کار چه وظایفی برعهده دارد؟ یا چه کارهایی انجام می دهد؟

بنابراین برای پاسخ به سوالات فوق بهتر است وظایف ترخیص کاران رسمی گمرک را عنوان نماییم:

  • دریافت مجوزهای واردات و ترخیص کالا از مراجع قانونی کشور
  • جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالاها از گمرک
  • جمع آوری برگه های مربوط به ثبت سفارش کالاها در سامانه تجارت
  • جمع آوری و ارائه برگه های بارنامه، پروفرما یا پیش فاکتور، اظهارنامه های گمرکی، پکینگ لیست، برگه های پرداخت های بانکی و ... به گمرک
  • حضور در گمرک برای انجام امور گمرکی مربوط به ترخیص کالاها
  • دریافت کالاها از انبار گمرک و انتقال آن ها به انبارهای مورد نظر تجار و بازرگانان
  • بارگیری و تخلیه بار
  • و ...

ترخیص کار رسمی گمرک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

با بررسی وظایف مختلف ترخیص کاران و فعالیت های مهمی که در زمینه ترخیص کالاها از گمرک دارند، لازم است ویژگی های یک ترخیص کار حرفه ای و با سابقه را نیز بررسی کنیم تا در زمان استخدام ترخیص کار از افراد باتجربه، خبره و حرفه ای در زمینه انجام امور بازرگانی فعالیت های تجاری خود بهره مند شویم:

  • از قوانین داخلی و بین المللی کشورها در زمینه صادرات، واردات و ترخیص کالاها از گمرک آگاهی کامل داشته باشد.
  • امین و امانت دار باشد، چرا که بارگیری و انتقال کالاهای شما از انبار گمرک تا مقصد مورد نظرتان تماما به عهده وی می باشد.
  • سابقه درخشانی در زمینه انجام فعالیت های بازرگانی مختلف داشته باشد.
  • با تشریفات اداری و مراحل خاص ترخیص کالا از گمرکات مختلف کشور آشنا باشد.
  • اطلاعات و دانش خود را در زمینه قوانین و آیین نامه های جدید مرتبا به روز نماید.
  • در انجام سریع و دقیق مراحل ترخیص کالا از گمرک سرعت عمل خوبی داشته باشد.
  • اگر ترخیص کار شما از نوع حق العمل کار است، حتما لازم است کارت بازرگانی داشته باشد.

ترخیص کار + ترخیص کالا + شرکت بازرگانی اروانوس

ترخیص کاران حرفه ای بازرگانی اوارنس

گروه بازرگانی اورانوس طی سال ها انجام فعالیت های بازرگانی در زمینه های گوناگون، خدمات جدیدی را اخیرا به تجار و بازرگانان کشور ارائه می نمایند که از جمله این خدمات می توان به استخدام ترخیص کاران حرفه ای و کاربلد در زمینه ترخیص انواع کالاها از گمرکات کشور اشاره کرد.

ترخیص کاران حرفه ای بازرگانی اورانوس سال ها است که در زمینه ترخیص انواع کالاها از گمرک آموزش دیده اند و علاوه بر دانش جامع و دقیق در زمینه شناخت قوانین صادرات و واردات کشور، از تجربه کافی نیز در خصوص انجام هر چه بهتر فرایند ترخیص کالاها برخوردار می باشند. شما می توانید با سپردن امور بازرگانی تجارت خود به ترخیص کاران حرفه ای ما بدون دغدغه به تجارت پرداخته و کسب و کار خود را با کمترین سرمایه گسترش دهید.

با وجود اعتبار گروه بازرگانی اورانوس در دنیای تجارت، دیگر نیازی نیست دغدغه سابقه ترخیص کاران رسمی گمرک را داشته باشید، شما می توانید با اعتماد به اعتبار شرکت به ترخیص کاران نیز اعتماد نموده و تمامی فعالیت های خود را اعمم از دریافت مجوزهای قانونی واردات و ترخیص کالا تا دریافت کالاها از انبار گمرک و انتقال آن ها تا مقصد، به ما بسپارید و دیگر نگران سرعت فرایند ترخیص یا پرداخت جریمه های گمرکی نباشید. ترخیص کاران با تجربه و حرفه ای اورانوس با ارائه مشاوره های گوناگون در زمینه انجام انواع فعالیت های تجاری آماده خدمات رسانی در هر زمینه ای از زمینه های تجارت های بین المللی می باشند.

در صورت نیاز به دریافت خدمات ترخیص کالا و ترخیص کاری و سایر امور بازرگانی می توانید با شرکت بازرگانی اروانوس در ارتباط باشید. بدین منظور می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس bazarganioranos.com مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز