بهترین موسسه آموزش بورس کجاست ؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۸۷۹۴
بهترین موسسه آموزش بورس کجاست ؟
امروز تصمیم گرفتیم طی یک گزارش به بررسی و معرفی بهترین اموزشگاه بورس کشور بپردازیم . در ادامه برای شناخت بهترین مرکز اموزش بورس همراه ما باشید.

به گزارش برنا، اموزش بورس این روز ها بسیار مورد توجه عموم افراد و علاقه مندان به بازار بورس کشور قرار گرفته است بنابر این امروز تصمیم گرفتیم طی یک گزارش به بررسی و معرفی بهترین اموزشگاه بورس کشور بپردازیم . در ادامه برای شناخت بهترین مرکز اموزش بورس همراه ما باشید.

طی نظرات مثبت کاربران و بررسی های انجام شده از موسسات و مراکز اموزشی در سطح کشور با موسسه اموزش عالی سهامیر آشنا شدیم ، این موسسه از سال 1371 در بازار بورس و سرمایه گذاری کشور فعالیت داشته و هم اکنون بعنوان یکی از برترین مراجع اموزش عالی کشور در حوزه اموزش بورس و بازارهای سرمایه گذاری شناخته میشود  .

سهامیر با داشتن بالاترین سطح علمی کشور در حوزه مالی ، سرمایه گذاری ، تحلیلگری و معامله گری هم اکنون یک مرجع رسمی و شناخته شده در بازارهای سرمایه گذاری میباشد . این مجموعه با برگزاری دوره های اکادمیک و کاملا حرفه در زمینه بورس  ، بازار فارکس ، دوره های تحلیلگری و معامله گری و ... یک گزینه مناسب و بهترین انتخاب برای هر کسی میباشد .

طریقه برگزاری دوره های اموزشی در مرکز سهامیر :

طی بررسی های انجام شده متوجه شدیم دوره های اموزش بورس در مجموعه سهامیر هم اکنون به 3 طریق برگزار میشود که در ادامه به معرفی انها می پردازیم :

  1. آموزش حضوری و آکادمیک بورس : متقاضیان برای شرکت در دوره های حضوری میبایست حتما در محل فیزیکی مرکز حاضر شوند .
  2. اموزش انلاین و غیر حضوری بورس : متقاضیان برای شرکت در دوره های اموزش انلاین بورس میتوانند بواسطه یک دستگاه کامپیوتر و یا حتی تلفن همراه در کلاس حضور داشته باشند .
  3. بسته های اموزش افلاین ( پکیج بورس ) : بسته های اموزش بورس بصورت پکیج اموزش اکنون در دسترس عموم متقاضیان قرار دارد .

در مجموعه سهامیر دوره های اموزشی با شرایط ترمیک ( میان مدت ) و دوره های اموزش کوتاه مدت برای متقاضیان شهرستانی برگزار میشود . همچنین از لحاظ شرایط کلاس های اموزشی در این موسسه به دو روش اقدام میشود که در ادامه گزارش توضیح خواهیم داد .

  1. اموزش خصوصی بورس : در دوره اموزش خصوصی بورس کلیه متقاضیان و علاقه مندان در گروه های 3 نفره وارد کلاس میشوند ، این دوره ها از لحاظ تعداد نفرات بصورت خصوصی برگزار میشود .
  2. اموزش عمومی بورس : در دوره های عمومی اموزش بورس کلیه دانشپذیران در گروه های 20 نفره به کلاس وارد میشوند و این شرایط با توجه به تعداد نفرات بالای دانشپذیران بصورت عمومی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز