دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو قسمت ۵ پنجم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۰۰۹۷
دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو قسمت ۵ پنجم
سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو – Khub Bad Jelf که با پخش چهار قسمت مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته بود، همینک به قسمت پنجم 5 خود رسیده است. لینک دانلود قسمت پنجم سریال کمدی و طنز خوب بد جلف در کنار قسمت دهم سریال قورباغه، قسمت هشتم ملکه گدایان و قسمت 5 سریال سیاوش در این متن قید شده است.

به گزارش برنا، در حالی که چهار هفته از پخش سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو می گذرد؛ بنابر آخرین گزارش های سایت کول دانلود تا این جا با استقبال شدید مخاطبین روبرو شده است. و اینک این سریال کمدی به قسمت چهارم خود رسیده است. سریال طنز خوب بد جلف به نویسندگی: مهراب قاسم خانی ، تهیه کنندگی: محسن چگینی و کارگردانی مشترک: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با بازی آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی هر هفته در سایت کول دانلود در قالب 15 قسمت پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 5 پنجم سریال خوب بد جلف بر روی لینک زیر:

لینک قانونی: قسمت پنجم خوب بد جلف

و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال به این لینک مراجعه کنید:

دانلود سریال خوب بد جلف

در قسمت قبلی خوب بد جلف رادیواکتیو چه اتفاقاتی رخ داد؟

اپیزود 4 سریال خوب بد جلف رادیواکتیو درست با عملی کردن خوردن دست پژمان آغاز می شود. سام که دیگر تحمل گرستگی را ندارد، وقتی که پژمان را در حال خواب می بیند از فرصت استفاده کرده و بر روی ساعد او سس گوجه ریخته ولی در همین هنگام است که پژمان از خواب بیدار می شود. سام در توضیح اقدام خود می گوید که خیال می کرده است که پژمان تمام کرده است. وقتی که جو فروکش می کند و این جریانات می خوابد، این دو دوست قدیمی که عرصه را تنگ دیده و امیدی به نجات و رهایی نمی بینند، دست به اعترافات بزرگ در زندگی خود می زنند. از جمله دلیل سیمرغ نگرفتن پژمان که سام وویس های بدگویی او را به داورهای جشنواره فرستاده بوده و همچنین این که پژمان نیز زیرآب سام را زده بود تا به دختر برزیلی مورد علاقه اش نرسد و بسیاری موارد دیگر. در همین هنگام است که یک کودک با توپ فوتبال از راه می رسد.‌ در حالی که هر دو خیال می کنند دچار توهم شده اند و این کودک تصور آن هاست ولی بعدا مشخص می شود که فاصله زیادی با شهر ندارند و عده ای در حال بازی فوتبال در آن نزدیکی ها هستند و حتی اگر خودشان نیز کمی دیگر پیاده روی کرده بودند به جاده می رسیدند. سرانجام با رسیده به خیابان و سوار شدن بر یک مینی بوس از آن جا دور می شوند. ولی این پایان بدبیاری های آن ها نیست و تازه آغاز ماجرایی دیگر را در پی دارد. چرا که مینی بوسی که پژمان و سام سوار آن می شوند، همان مینی بوسی است که حامل حسام و دوستان خلافکارش می باشد. به این ترتیب است که آن ها را به یک خانه قدیمی و متروکه می برند و در زیرزمین آن جا زندانی می کنند و پس از اسارت داعشی های چچن و داغستان، اسارتی دیگر را تجربه می کنند. ادامه داستان صرف ماجراهایی که حسام در زیرزمین و اسارتگاه با آن ها ایجاد می کند، می شود. سام و پژمان که چندین روز است غذا نخورده اند و بسیار احساس گرسنگی می کنند حتی در این جا نیز به چیزی برای خوردن نمی رسند. حسام بوالهوس که همین روز قبل از زندان آغاز شده است و در ادلین ماموریت خلاف خود، کیک زرد را از چچنی ها دزدیده بود، در حالی که به سمت ملک شخصی اش می رفت به طور اتفاقی سام و پژمان را گرفته و سعی در اخاذی کردن از آن ها می باشند. در همین حال و احوالات است که حسام که برای گرفتن پول پژمان و سام را در مضیقه گذاشته است با نظر و در واقع پیشنهاد اینان، به روابط عمومی سازمان صداوسیما تماس گرفته و ضمن اظهار گروگانگیری این دو هنرمند، این گونه بیان می کنند که در قبال آزادی آن ها مبلغی را دریافت می کنند که البته روابط عمومی آن ها را به سمت امور مالی سازمان راهنمایی می کنند. در حالی که نخست به اشتباه به برنامه زلال احکام وصل شده بودن، در زملن تماس با امور مالی، درخواست پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادیشان می کند که به طور جد با مخالفت پژمان و سام روبرو می شود. چرا که این دو بر این باورند که اگر بعده ها در اخبار منتشر شود که گروگانگیرها، آن ها را تنها با ۱۰۰ میلیون تومان آزاد کرده اند، برای آن ها افت پرستیژ داشته و حتی بر روند کاری و آینده شغلی آن ها نیز تاثیر بسیار بدی دارد.‌به این دلیل که دیگر دستمزدهای بسیار پایینی را برای بازی کردن در فیلم های به آن‌ها پیشنهاد خواهند کرد. مشخص نیست که سرانجام بر سر سام و پژمان چه خواهد آمد و آیا نجات پیدا خواهند کرد یا نه؟ برای فهمیدن این واقعیت ها باید به تماشای ادامه اتفاقات این سریال را در قسمت پنجم خوب بد جلف بنشینیم و ببینیم که چه رویدادهای دیگر در این میان رخ خواهد داد.

سریال قورباغه

سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش نهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 10 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است هر دوشنبه از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 10 دهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قسمت دهم سریال قورباغه

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت 8 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت هشتم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

جهت دانلود قسمت 8 هشتم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 دریافت لینک:

قسمت هشتم ملکه گدایان

سریال سیاوش

و اما سریال سیاوش نیز که از 10 بهمن قسمت اول آن در سایت کول دانلود پخش شد همینک به بخش پنجم خود رسیده است. سیاوش – Siavash به نویسندگی: پویا سعیدی، تهیه کننده: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده و با بازی امیر جعفری , ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام در 18 قسمت تولید شده است.

جهت دانلود قسمت 5 پنجم سریال سیاوش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت لینک دانلود: قسمت پنجم سریال سیاوش

در قسمت قبلی سیاوش شاهد چه رویدادهایی بودیم؟

اپیزود 4 سیاوش در شمال کشور آغاز می شود و جایی که سیاوش و دوست همراهش در پی مارال هستند و پس از پیدا کردن ردی از او با کمک یکی از افراد محلی و بومی آن جا که قایق موتوری نیز دارد، دسه به عملیاتی می زنند تا مارال را آزاد کنند. مشخص نیست که مارال چگونه در چنگ آن افراد در کلبه ای متروکه در دل جنگل افتاده است. آیا دزدیده شده است؟ و اساسا ارتباط و ربط آن آدم ها و چگونگی این وقایع اصلا برای بیننده نمایان نیست. ولی به هر ترتیبی که است که مارال را نجات می دهند و را به تهران نزد پدرش یعنی نصرت می آورند. نصرت نیز مشخصا نمی توان نظری درباره شخصیتش داد. این که وی آدم مثبتی است یا منفی؟ از سمتی مشخص است که کارها و تجارت خلاف می کند و از سویی دیگر به نظر می رسد که یک خیریه کوکان بی سرپرست را تاسیس کرده است و در جهت رفاه حال آن ها کارهایی انجام می دهد. این روحیه رابین هودی را شاید بتوان برای تنها توصیف وی بیان کرد. در سمت دیگر داستان ولی درگیری ها و مشاجرات صابر را با خانواده خودش و همچنین همسر سابقش را داریم که بحث به جاهای باریک می کشد. همچنین همسر سابق وی، لایو های تهدید آمیز و پر از خشونت صابر را نیز دیده و ضبط کرده بود و می توانست با نمایش آن ها برای قاضی پرونده، حکم تازه و به مراتب سنگین تری را برای وی رقم بزند! در نهایت پای مجید دوباره به داستان باز می شود. وی که در واقع پسر دایی مرجان بوده است به منزل پدری سیاوش می آید تا خبر فوت وی را به سیاوش بدهد، چرا که چندین و چند روز است که از سیاوش بی خبر بوده است و بعدا در هنگام مواجه و رویارویی با سیاوش نیز همین گلایه را از او می کند ولی غافل از این که سیاوش برای مهیا کردن مخارج مورد نیاز عمل مرجان، به شمال رفته بود. به هر حال مجید این گونه بیان می کند که مرجان در هنگام عمل تاب نیاورده و متاسفانه فوت کرده است. چیزی که با بهت و ناباوری سیاوش همراه است. جهت تماشای باقی ماجرا باید به تماشای ادامه این داستان در قسمت پنجم سیاوش بنشینیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ شما فکر می کنید که حقیقت داستان چیست؟ لطفا دیدگاه های خود را کامنت کنید!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز