زندگی در ادمونتون

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۵
زندگی در ادمونتون
در این قسمت به بررسی هزینه های زندگی در شهر ادمنتون بزرگ کانادا می پردازیم تا مهاجرتی آرام تر داشته باشیم.

به گزارش برنا، به کانادا مهاجرت می کنید ؟  کلگری یا ادمونتون از بهترین گزینه های مقصد سفر شما هستند. حتما یکی از این دو را انتخاب کنید.

در این قسمت به بررسی هزینه های زندگی در این شهر بزرگ کانادا می پردازیم تا مهاجرتی آرام تر داشته باشیم :

هزینه اجاره در ادمنتون

  • از لحاظ قیمت نسبت به سایر شهرهای کانادا متناسب تر بوده و قیمت های مناسب تری دارد . برای اجاره یک خانه دو اتاقه ، حداقل بین 800 تا 2000 دلار ماهانه را در نظر بگیرید . البته با توجه به سایز و تمیزی و قدمت و موقعیت جغرافیایی تفاوت هایی هم وجود دارد .

برای اجاره اتاق سه خوابه ، میانگین 1200 تا 2800 دلار را ماهانه در نظر داشته باشید .

دقت داشته باشید که هزینه ای برای خطرات و یا آسیب های احتمالی منزل هم باید پرداخت کنید. زمانی که اجاره تمام شد و خسارتی نزده بودید ، مبلغ زیادی از این پول به شما بر میگردد.  بیشتر ساختمان های اجاره ای ، امکاناتی حرفه ای ندارند اما قسمت هایی اصلی مانند فرش یا موکت ، پرده پنجره ها و وسایل اصلی آشپذخانه و گرمایشی را دارند. وسیله های دیگری مانند اجاق گاز ، مایکروویو  ،ظرف شویی ،دستگاه تهویه هوا و یا جاروبرقی را باید خودتان خریداری کنید . فروشگاه هایی برای این خرید های دسته دوم ا قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستند.

امکانات شهری و هزینه ها در ادمونتون

آپارتمان ها

برخی آپارتمان ها برای اجاره ساخته شده اند و به فروش نمی رسند. اجاره های بلند مدت معمولا 12 ماهه است و وسایلی مانند اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی، فریزر و پرده هم دارد .

آپارتمان ها معمولا وسایل شستشوی مشکترکی دارند بنابراین اتاقی مشترک برای شستشوی لباس بوده و آب گرم و سرد به طور اشتراکی استفاده می شود .

برای پارکینگ هم باید هزینه ای بالغ بر 10 تا 100 دلار ماهانه پرداخت کنید . پارکینگ های سرپوشیده مسلما قیمت بیشتری دارند . این آپارتمان ها امکانات دیگری مانند باشگاه ورزشی، استخر شنا و استخر آب گرم هم دارند . اگر فضای بیشتری برای وسیله های خود می خواهید ، می توانید مبلغی را پرداخت کرده و بخش بزرگتری از انباری را اجاره بگیرید .

برخی از اپارتمان ها اجازه ی داشتن حیوانات خانگی کوچک را به شما داده و احتمالا برای این شرایط حداقل ماهی 250 دلار باید بپردازید.

خانه های آپارتمانی

این خانه ها امکانات بیشتری مانند هزینه گرمایی، آب ،بیمه، بازیافت زباله ،ذبرف روبی ،سورتمه سواری ،امنیت منزل و هزینه اقامت را در بر میگیرند. گاهی اوقات هزینه های اینترنت و برق هم شامل می شود . امکانات دیگری مانند باشگاه ورزشی ،استخرو پارکینگ زیرزمینی هم برایتان مهیاست. اگر از این کودوها یا خانه آپارتمانی ها بگیرید، نیازی به پرداخت هزینه این امکانات نیست. مالک منزل، این هزینه ها را پرداخت کرده و سپس اجاره را به شما می گوید. خانه آپارتمانی های اطراف شهر قیمت کمتری از خانه های مرکز شهر دارند که وسایل گرمایشی و سرمایشی مجهزی هم دارند.

هزینه مالیات ملک در ادمونتون

اگر اجاره می دهید، مالیات املاک ندارید . مالیات ملک توسط مالکان خانه ها پرداخت می شود که به احتساب متراژ زمین محاسبه می شود. این هزینه معمولا سالیانه بین 1200 تا 3500 دلار است.

مهاجرت به ادمونتون

هزینه گرمایش : گاز و برق در ادمونتون

خانه های آلبرتا معمولا با گاز گرم می وشند که جریان هوای گرم را در منزل به حرکت در می آورد. همانطور که حتما شما هم شنیده اید ، زمستان های سرد آلبرتا هزینه های سرسام آور گاز نسبت به تابستان را منطقی میکند .برای یک اتاق سه خوابه در خانه ای مدرن در شهر برای هزینه های برق و گاز تقریبا ماهانه بین 280 تا 350 دلار برای فصل های سرد و بین 100 تا 200 دلار را برای فصل تابستان کنار بگذارید .

 تلفن، اینترنت و تلویزیون در ادمونتون

برای این هزینه های معمولی بین 120 تا 180 دلار را ماهیانه محاسبه کنید. اگر اینترنت شما ماهانه 450 گیگ با سرعت بالا مصرف داشته باشد ، ماهیانه 60 دلار نیاز دارد . برخی شرکت های اینترنتی هزینه های تلویزیون و اینترنت را از ماهی 25 دلار شروع کرده و بعد از 6 ماه اول ، به ماهی 130 دلار می رسند. در برخی از آپارتمان ها ، هزینه اینترنتبر روی اجاره ماهانه حساب می شود.

بیمه ماشین  در ادمونتون

تمام ماشین های بدون استفاده یا متحرک در کانادا باید بیمه داشته باشند. در سال 2016 برای ثبت نام ماشین رد طرح بیمه  سالانه 4.45 دلار باید پرداخت می کردید . برای بیمه باتوجه به سابقه رانندگی شما، نوع ماشین ،محل زندگی،تعداد کیلومترهای ماشین،میزان پوشش های مورد درخواست و حتی سن شما ، قیمت بیمه ها متغییر است . یک بیمه کامل با پوشش عالی در تصاوفات حداقل ماهانه 130 دلار بدون هیچ مالیاتی برای راننده ای 35 ساله ، هزینه دارد . راننده های زیر 25 سال باید برای این بیمه کامل ماهیانه 155 دلار بپردازند. برای انتخاب بیمه دو نوع بیمه ی پوشش کامل و بیمه شخص ثالث وجود دارد. بیمه شخص ثالث ارزان تر است. راننده ای برای اولین سال رانندگی باید ماهیانه 165 دلار بپردازد که تاوان جبران خسارت تا 1000000 دلار را دارد .

هزینه های سلامتی در ادمونتون

ایالت آلبرتا مرکز درمانی بزرگی به نام AHCIP  دارد که برای ساکنین این استان برای دسترسی رایگان به خدمات بیمارستانی اورژانسی  به کار می رود . اگر به این مراکز اعتماد ندارید ، می توانید از مراکز درمانی خصوصی استفاده کنید که حداقل هزینه ای ماهانه 100 دلار را برایتان لحاظ می کند. (بیشتر بخوانید: کار در ادمونتون)

هزینه های دندان پزشکی در ادمونتون

کارهای رایج دندان پزشکی مثل جرم گیری و کشیدن دندان عقل در برنامه های مراکز AHCIP  نیست. در این قسمت برخی از این هزینه ها را باهم مرور میکنیم :

هزینه ویزیت و پولیش دندان 190 دلار .

هزینه پر کردن دندان با آمالگام برای هر دندان 130 دلار

هزینه X-RAY  دندان 40 دلار

کامپوزیت سازی دندان 180 دلار

مهاجرت به ادمونتون

هزینه های خوراکی در ادمونتون

طبق مرکز محاسبات کانادا ،برای خرید مایحتاج روزانه تقریبا هفته ای 168 دلار نیاز می شود. البته این هزینه ها قابل پیش بینی نیستندو از هر خانواده تا خانواده دیگر ،متفاوت اند .برای یک خانواده 4 نفره با دو بزرگسال و دو کودک ،هفته ای 220 تا 350 دلار احتیاج است.

سرگرمی در ادمونتون

برای یک خانواده 4 نفره این هزینه ها قابل پیش بینی است :

بولینگ -40 تا 60 دلار با توجه به کفش

پارک بازی -122 دلار

باغ وحش کلگری :78 دلار

سینما :35 تا 60 دلار

جلسات خصوصی شنا :12 تا 30 دلار

بلیط تئاتر :100 تا 500 دلار

مهاجرت به ادمونتون با تراست

قوانین مهاجرت بسیار پیچیده است، ولی اصلاً نگران نباشید؛ چراکه وکلای با تجربه و حرفه‌ای ما در تراست با تمامی روش‌های قانونی مهاجرت به ادمونتون آشنا هستند و می‌توانید کار مهاجرت خود را به آنان بسپارید.

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی‌کند.

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز