۱۰ نکته ی مهم برای خرید درب بازکن تصویری

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۰۸۷۹
۱۰ نکته ی مهم برای خرید درب بازکن تصویری
در این مقاله قصد داریم تا با ارائه 10 نکته ی مهم در خرید آیفون تصویری هرگونه سردرگمی را از ذهن مخاطب دور کنیم.

به گزارش برنا، در این مقاله قصد داریم تا با ارائه 10 نکته ی مهم در خرید آیفون تصویری هرگونه سردرگمی را از ذهن مخاطب دور کنیم. قابلیت های جدید و تنوع در مدل ها احتمالا انتخاب را برای شما سخت کرده که در انتها ، امیدواریم تا به راحتی گزینه ی مورد نیاز خود را انتخاب کنید.پس تا پایان با ما همراه باشید.

1.       اولویت اول، انتخاب اندازه و نوع صفحه نمایش

مانیتور درب بازکن های تصویری در چند سایز مختلف به  صورت لمسی و غیر لمسی عرضه می شوند. به ترتیب اندازه نمایشگر ها شامل ابعاد 3.5 اینچ که کوچک ترین اندازه ی ممکن است ، 4.3 ، 7 و 10 اینچ می باشند. لازم به ذکر است که مدل های 10 اینچ از تیراژ ساخت پایین تری برخوردار هستند. همچنین انواع بسیار زیادی با کلید های غیر لمسی و فیزیکی ارائه  می شوند که از انواع لمسی اقتصادی تر هستند.

2.       داشتن حافظه اصلی ترین عامل اختلاف قیمت

در بسیاری از انواع درب بازکن تصویری اقتصادی و مقرون به صرفه مهمترین دلیل تمایز ، داشتن یا نداشتن حافظه است. اما کاربرد حافظه چیست؟

داشتن حافظه ، فضا برای ذخیره سازی عکس یا فیلم فراهم می کند و هر بار که زنگ واحد به صدا در آید از مراجعه کننده تصویر و فیلم بسته به نوع تنظیمات کاربر ذخیره خواهد شد و در افزایش امنیت نقش اساسی دارد

تمامی درب بازکن های حافظه دار از حافظه ی خارجی micro SD  پشتیبانی می کنند که قابل اتصال به گوشی و کامپیوتر می باشند.

3.       ارتباط داخلی

احتمالا در هنگام بررسی خصوصیات مختلف ، کلمه ی اینترکام یا ارتباط داخلی به گوشتان خورده است. برای آسایش بیشتر در آیفون تصویری ها ، یکی از سریع ترین راه های ارتباطی که امن تر از آن پیدا نخواهید کرد تعبیه شده تا در کمترین زمان مکالمه صوتی در بالاترین کیفیت برقرار شود.

4.       اگر در ساختمان دوربین مدار بسته یا دو درب ورودی دارید

در بسیاری از دربازکن های تصویری خروجی برای پنل دوم تعبیه شده است. با توجه به اینکه بسیاری از ساختمان ها ورودی دوم یا دوربین مداربسته دارند این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به هزینه یا قطعه اضافی تصویر دوربین دوم را در دستگاه خود داشته باشید و بتوانید آنها را کنترل و بررسی کنید.

تعداد خروجی ها در مدل های مختلف با توجه به قیمت متفاوت است و در بعضی از درب باز کن ها تا 4 تصویر هم می رسد. به این صورت که از 2 پنل ورودی و 2 دوربین امنیتی پشتبانی می شود. همچنین در نمونه های گران قیمت از آخرین نسل دوربین های امنیتی با قابلیت زوم نیز پشتیانی می شود.

خرید درب بازکن تصویری

5.       خرید کالای خارجی یا حمایت از تولید ملی؟

ممکن است برای شما کیفیت آیفون تصویری مهمترین اولویت باشد و خارجی یا داخلی بودن آن اهمیتی نداشته باشد. اما درنهایت کدام گزینه انتخاب منطقی تری است؟

به علت وجود بازار رقابتی ، پیشرفت در نمونه های داخلی بسیار چشمگیر است. کیفیت بالا رفته و تولید ملی جایگزین مناسبی برای نمونه های خارجی شده است. طراحی بسیار مشابه به رقبای خارجی انجام می شود و امکانات به روز زیادی اضافه شده اند تا خیال کاربر را از به روز بودن راحت کنند.

6.       خدمات پس از فروش

هیچ آیفون تصویری داخلی پیدا نخواهید کرد که کمتر از 30 ماه گارانتی ارائه دهد و همگی تا 10 سال سرویس دهی پس از فروش دارند. این خدمات بسیار متحول شده ؛ تا رضایت و اعتماد مشتریان برای خرید جلب شود ، همچنین شاهد تغییر و تحول شگرف و دانش بنیان در بسته بندی هستیم تا از بروز آسیب به صفحه نمایش و قطعات کاملا جلوگیری شود.

7.       تعداد رشته سیم یک نکته ی کلیدی در هنگام نصب

هر آیفون تصویری نیاز به تعدادی رشته سیم برای نصب دارد ؛ که این سیم ها در یک ساختمان باید از تمام واحد ها عبور کنند و به پنل ورودی برسند.2 سیم ، چهار سیم و 7 رشته سیم انواع مختلفی هستند که قصد بررسی آنها را داریم.

4 سیم غالبِ مدل های داخلی می باشد که برای هر واحد 4 رشته سیم لازم است و اگر در ساختمان مثلا 4 واحد باشد در محموع 16 رشته سیم مورد نیاز است. انواع دو سیم برای کاهش هزینه و زحمت نصب به میان آمده اند و نصف نسل قبلی سیم مصرف می کنند تا تکنولوژی به روز تری را نسبت به آنها ارائه دهند مانند  TVD-1070/2wتابا ، باید توجه کرد که در مدل های 4 سیم حتما باید از سیم کشی فویل دار استفاده کرد اما در دوسیم فقط کافیست دو رشته سیم معمولی موجود باشد.

8.       بررسی چند قابلیت مختص میان رده ها

به صورت مختصر چند قابلیت موجود در آیفون تصویری های میان رده را بررسی می کنیم.

  • بازکردن درب پارکینگ

در محصولات سیماران این قابلیت وجود دارد تا بدون نیاز به ریموت ، جک درب پارکینگ را باز کرد.

  • انتقال زنگ

این امکان وجود دارد تا در زمان هایی که حضور ندارید زنگ واحد خود را بر روی واحد همسایه یا نگهبانی انتقال دهید تا هیچ بسته ی پستی ای را از دست ندهید.

  • فراخوان آسانسور

در محصولات الکتروپیک این امکان وجود دارد تا قبل از ترک واحد با یک کلید ، آسانسور را به طبقه ی خود فراخوانی کنید تا از هدر رفتن زمان برای انتظار جلوگیری شود.

9.    چند قابلیت مختص درب بازکن های پرچم دار

این ویژگی های کاربردی فقط در مدل های لوکس و گران قیمت ارائه می شود که اضافه بر امکانات معمول در دستگاه ها می باشد.

  • انتقال تماس یا دایورت

خروجی برای اتصال به خط تلفن علاوه بر اینکه از دستگاه یک تلفن تمام عیار می سازد ، یک قابلیت بسیار ویژه نیز میسر شده تا با انتقال زنگ پنل به گوشی یا تلفن، از راه دور درب ورودی را باز کنید. TVD-2070  و TVD-3070  تابا از این ویژگی بهره می برند.

  • پشتیبانی از WIFI

داشتن Wifi قطعا یکی از به روز ترین امکانات در بازار داخلی می باشد تا با اتصال به اینترنت ،گوشی موبایل تمام اقدامات قابل انجام بر روی آیفون تصویری را انجام دهد. در واقع با نصب یک اپلیکیشن، گوشی موبایل شما تبدیل به درب بازکن تصویری گردد تا همیشه در دسترس باشد و راحتی چشمگیری برای کاربر حاصل شود.نمونه ی این امکان در تلویزیون های هوشمند بسیار فراگیر است و در حال گسترش بر روی نسل های جدید مانتیورها می باشد.

  • تشخیص حرکت

یک قابلیت بسیار جذاب برای ارتقاء چشمگیر امنیت محیط اطراف ساختمان ، Motion detection  می باشد.هنگامی که دوربین مدار بسته به دستگاه متصل باشد هر گونه حرکتی جلوی دوربین تشخیص داده می شود تا هیچ اتفاقی از چشم شما دور نماند، پس از تشخیص تمامی فیلم ها ضبط و ذخیره می گردند و تمام این اقدامات به صورت اتوماتیک انجام می شود.

10.    خرید پکیج کامل درب بازکن شامل چه قطعاتی است؟

اگر نیاز دارید تا به طور کامل یک پکیچ کلی دربازکن تصویری  برای ساختمان خریداری کنید لازم است تا چند قطعه اساسی تهیه شود. مانیتور ، ترانس برای تغذیه قفل تا برق لازم جهت باز شدن زبانه تامین گردد، پنل ورودی برای دریافت زنگ و صدا و تصویر ، و در صورت تمایل برای افزایش امنیت استفاده از قفل برقی.

خرید درب بازکن تصویری

پایان

ممنون که تا پایان مارا همراهی کردید جهت آگاهی از لیست قیمت دربازکن های تصویری ایرانی و بهره بردن از تخفیف های ویژه به https://www.2bk.ir مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز