دانلود سریال گیسو (عاشقانه ۲) | دانلود سریال قورباغه | دانلود سریال ملکه گدایان

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۱۹۷۴
دانلود سریال گیسو (عاشقانه ۲) | دانلود سریال قورباغه | دانلود سریال ملکه گدایان
منوچهر هادی در ماه های اخیر به صورت رسمی اعلام کرد که شبکه ی نمایش خانگی باید منتظر سریال گیسو باشد. سریال گیسو ساخته منوچهر هادی است که در ادامه ی سریال عاشقانه ساخته شده است.

به گزارش برنا،  دانلود سریال گیسو هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است. زیرا هنوز هیچ قسمتی از این سریال در دسترس شبکه نمایش خانگی قرار نگرفته است. با این وجود در آینده ای بسیار نزدیک دانلود سریال گیسو آغاز می شود.

دانلود کامل سریال گیسو  

  سریال عاشقانه یکی از پرطرفداران ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بوده است. این سریال که توسط منوچهر هادی ساخته شده است، یک سریال پر ستاره به شمار می رود. سریال عاشقانه روایتی عاشقانه از زوج های مختلفی دارد که هر کدام در سریال نقشی را بازی می کنند. در این سریال ستارگانی مانند محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری، هومن سیدی، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، مسعود رایگان و مهناز افشار به ایفای نقش پرداخته اند. در سریال عاشقانه نقش گیسو را مهناز افشار بازی کرده است. با مهاجرت خانم افشار، در ادامه ساخت سریال عاشقانه 2 یا همان گیسو، این نقش به خانم هانیه توسلی سپرده شده است. هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست که داستان سریال عاشقانه 2 یا گیسو چگونه پیش می رود.   

منوچهر هادی در سال های اخیر با ساخت سریال هایی با تم عاشقانه مانند سریال دل یا سریال عاشقانه نشان داده است که تمایل دارد راوی داستان های عاشقانه باشد و چنین ماجراهایی را برای مخاطب به تصویر بکشد. در سریال عاشقانه کاراکتر گیسو زنی بود که معشوقه حاج یونس شکیبا (مسعود رایگان) پدر رضا شکیبا (حسین یاری)، بود. گیسو در ابتدای ماجرا خود را به عنوان خواهر ناتنی به رضا معرفی کرد تا از حاج یونس انتقام بگیرد و این شروعی برای ماجراهای آینده بود... . حال باید منتظر باشیم تا ببینیم در ادامه ی داستان چه اتفاقی می افتد. برای دانلود سریال گیسو می توانید به سایت سنتر دی ال یا سنتر دانلود (  https://centerdl.ir   ) مراجعه کنید.

سریال قورباغه

سریال قورباغه را می توانیم یکی از خوش ساخت ترین و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی بدانیم. همین امر سبب شده است بسیاری از افراد جامعه برای دانلود سریال قورباغه اقدام کنند. سریال قورباغه توسط هومن سیدی، کارگردان خوش ذوق و خاص کشورمان ساخته شده است. نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و خود هومن سیدی بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان قورباغه آنقدر مجذوب کننده است که این سریال در همان قسمت های ابتدایی توانست رکورد شبکه نمایش خانگی را بشکند.

دانلود کامل سریال قورباغه 

 در رابطه با دانلود سریال قورباغه باید بگوییم، بدون شک هومن سیدی یکی از خاص ترین و بهترین کارگردانان ایرانی به حساب می آید. هومن سیدی در سال های اخیر با ساخت فیلم های سینمایی مانند سیزده و یا مغز های کوچک زنگ زده نشان داده است با دیگر فیلم سازان اندکی متفاوت است. او دنیای سینما را از نگاه دیگری می بیند. این مسئله را حتی هنگام فیلمبرداری و زاویه دوربین می توانیم تشخیص بدهیم. هومن سیدی دغدغه های خاص خود را دارد و برای این دغدغه ها فیلم می سازد. سیدی از هر گونه کلیشه و حاشیه دوری می کند. او به سراغ داستان های عام نمی رود و داستان هایی خاص و بکر را برای ساخت فیلم های خود در نظر می گیرد.  بدون شک آینده ای درخشان در انتظار سیدی است.  

هومن سیدی این بار با ساخت سریال قورباغه به میدان آمده است. قورباغه داستان جوان هایی به نام نوری(نوید محمدزاده)، رامین(صابر ابر)، فرانک(سحر دولتشاهی) و لیلا (فرشته حسینی) است. نوری کسی است که ادعا می کند می تواند مردم را هیپنوتیزم کند تا خواسته های او را انجام دهند. طی یک اتفاق رامین به کمک فرانک متوجه می شود که این مسئله صحت ندارد و نوری به کمک یک مواد می تواند روی دیگران تاثیر بگذارد... . برای دانلود سریال قورباغه می توانید به سایت سنتر دانلود (  https://centerdl.ir   ) مراجعه کنید.

سریال ملکه گدایان

حسین سهیلی زاده این بار با ساخت سریال ملکه گدایان به شبکه نمایش خانگی آمده است. ملکه گدایان داستانی مرموز و اجتماعی دارد به گونه ای که دانلود سریال ملکه گدایان برای منتقدان فیلم و سریال و مخاطبان همیشگی شبکه نمایش خانگی بسیار مهم است. حسین سهیلی زاده یکی از کارگردان های معروف کشورمان است که در سال های گذشته بیشتر برای صدا و سیما به ساخت سریال می پرداخت. سهیلی زاده با ساخت سریال مانکن توانست رضایت زیادی از مخاطبان شبکه اجتماعی بگیرد. همچنین پایان متفاوت سریال مانکن موجب شد سهیلی زاده بیش از پیش معروف شود.   

دانلود کامل سریال ملکه گدایان 

  در رابطه با دانلود سریال ملکه گدایان  باید بگوییم، در ابتدای معرفی سریال ملکه گدایان و حضور فرزاد فرزین در این سریال، بسیاری از مردم تصور کردند ادامه ی سریال مانکن ساخته شده است. در صورتی که بعد از معرفی بازیگران اصلی این سریال یعنی پانته آ بهرام در نقش خورشید یکتا، رویا نونهالی در نقش لعیا یکتا، باران کوثری در نقش افرا بابایی، الهام کردا در نقش مهناز، آرمان درویش در نقش البرز، علی اوجی در نقش سیامک و ....، مشخص شد که سریال گدایان یک سریال جدید و متفاوت با سریال مانکن است.   

سریال ملکه گدایان یک سریال اجتماعی و عاشقانه است که در رابطه با پسری به نام البرز است که در آلمان زندگی می کند. پدر و مادر البرز در ایران مشغول به زندگی هستند. طی اتفاقاتی در آلمان البرز با دختری به نام سارا آشنا می شود و تصمیم می گیرد با سارا ازدواج کند. به صورت ناگهانی در مراسم ازدواج که در ترکیه برگزار می شود البرز متوجه می شود پدرش در حال مرگ است و او باید بر خلاف میلش به ایران بازگردد. در ادامه اتفاقاتی می افتد که ماندن البرز در ایران با مشکلاتی همراه است و دیگر ماجراها رقم می خورد. برای دانلود سریال ملکه گدایان می توانید به سایت سنتر دانلود یا سنتر دی ال  (  https://centerdl.ir   ) مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز