راهنمای سفر به ۳ جاذبه محبوب گردشگران

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۷۴۵۷
راهنمای سفر به ۳ جاذبه محبوب گردشگران
اگر قصد سفر به 3 جاذبه محبوب گردشگران را دارید در ادامه مطلب با ما باشید.

به گزارش برنا، در ادامه شما را برای سفر به 3 جاذبه محبوب گردشگران راهنمایی می کنیم.

اوت لت ویلیج    Outlet Village

همانطور که گفتیم بیشتر اقلام عرضه شده در اوت لت ها قبلا در نمایندگی های بزرگ و معروف شهر عرضه شده بودند و هم اکنون به دلایلی خریداری نشده و با قیمت های استثنائی دوباره برای فروش در اوتلت ها عرضه شده اند . از این رو اگر به دنبال خریدهای ارزان و مقرون به صرفه هستید بهتر است به اوت لت های مختلف شهر دبی بروید.

مرکز خرید اوت لت ویلیج یکی از بهترین و ارزانترین مراکز خرید در تور دبی پیشنهادی سفر باتو است و کار خود را از سال 2016 میلادی آغاز نمود و از همان ابتدا مورد توجه و استقبال قرار گرفت . اولین فاز این مجموعه در جبل علی افتتاح گردید و در آن کالاهای متنوعی عرضه شده که مهم ترین آنها انواع پوشاک ، لوازم خانگی و دکوراسیون منزل است .

گفتنی است در این مجموعه بیش از یکصد و بیست و پنج برند را خواهید دید و در آینده تعداد آنها به بیش از چهارصد فروشگاه می رسد.

طراحی داخلی این مجموعه بسیار زیبا بوده و یکی از دلایل شهرت آن محسوب می شود . سبک معماری این مجموعه از سبک معماری شهر سن جیمینیانو (ناحیه توسکانی ایتالیا ) الهام گرفته است  . اوت لت ویلیج در خیابان جبل علی ، روبروی پالم جبل علی و نزدیک اقامتگاه های جاده شیخ زاید و چند قدمی فرودگاه بین المللی المکتوم قرار دارد.

مرکز خرید دراگون مارت  Dragon Mart

دراگون مارت یکی از مراکز خرید خوب و نسبتا ارزان شهر دبی است و خرید از این مجموعه به نسبت ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود . جالب است بدانید دراگون مارت بزرگترین مرکز خرید چینی در خارج از کشر چین است و به شکل اژدها که نماد چینی هاست ، طراحی شده است . و جای تعجب ندارد اگر بگوییم همه اجناس موجود در این مجموعه ، ساخت کشور چین است .

دراگون مارت بیش از چهارصد واحد تجاری را در خود جای داده و محل مناسبی برای خرید پوشاک ارزان قیمت ، کیف و کفش ، لوازم منزل و دکوراسیون منزل است.

قایق ‌سواری در طول رودخانه‌ ی چائو فرایا در بانکوک

 رودخانه زیبای چائو فرایا دقیقا از وسط شهر بانکوک در تور تایلند می گذرد و در چهره شهر و رفت آمد شهروندان آن تاثیر فراوانی گذارده است . به همین علت برخی این شهر را ونیز شرقی نیز می نامند و گردشگران گردش در امتداد این رودخانه و بازدید از جاذبه های اطراف آن را در الویت برنامه های خود قرار می دهند . روزانه پنجاه هزار نفر از اهالی شهر از طریق قایق سواری بر روی طول رودخانه ، خود را به محل کار خود می رسانند و بسیاری از گردشگران همانطور که گفتیم در امتداد آن در حال قایق سواری هستند . و جالب است بدانید اهالی بانکوک بر این باورند که این رودخانه یکی از نیروهای حیاتی شهر بانکوک است و برای آن ارزش زیادی قائل هستند .  شما نیز می توانید با قایق سواری بر روی این رودخانه تجربه ای بی نظیر را به خاطر سپرده و شاهد تماشای مناظر زیبای اطراف آن و ساختمان های سر به فلک کشیده باشید.

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

سیام پاراگون یکی از بزرگترین و البته پرطرفدارترین مراکز خرید شهر بانکوک است که با دارا بودن فروشگاههای متنوع و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی متعدد به یکی از بهترین ها تبدیل شده و وسعتآن بقدری زیاد است که آن را شهر همانند یک شهر کوچک می دانند . در این مجموعه برندهای بزرگ دنیا نمایندگی دارند و همگی کالاهای مد روز دنیا را عرضه می کنند.

همچنین بزرگترین آکواریوم جنوب شرق آسیا در همین مجموعه ساخته شده و البته این تنها امتیاز این مرکز خرید نیست . وجود سالن های سینمای چند منظوره و نمایشگاه ماشین های لوکس لامبورگینی و فراری از دیگر جاذبه های مرکز خرید سیام است.

کشور زیبا و سرسبز مالزی در تور مالزی  یکی از قطب های برتر گردشگری در دنیاست که با وجود طبیعت خیره کننده و سرسبز به شهرت بسیاری رسیده است . مالزی ، بخشی از تمام زیبایی های این کره خاکی را در خود جای داده و با وجود امتیازات فراوان دیگر توانسته به یکی از قطب های گردشگری شرق آسیا تبدیل شود .  شهر کوالالامپور پایتخت مالزی و یکی از شهرهای مدرن و زیبای  این کشور است . این شهر در دو دهه اخیر تغییرات به خصوص در صنعت توریسم پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته میلیون ها توریست از سراسر دنیا را به سمت خود جذب کند . اما شگفت انگیز اینجاست که با وجود پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف ، طبیعت سرسبز این شهر دست نخورده باقی مانده است .  از این رو حین گشت و گذار در شهر کوالالامپور از یکطرف با آسمان خراش های سر به فلک کشیده و از طرف دیگر با طبیعت زیبا و اماکن تاریخی متعدد روبرو خواهید شد ، که تماشای این دو گانگی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز