دانلود سریال دراکولا قسمت ۲ دوم | دانلود قسمت ۲ دراکولا

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۷۷۷۳
دانلود سریال دراکولا قسمت ۲ دوم | دانلود قسمت ۲ دراکولا
دانلود سریال دراکولا قسمت 2 دوم، دانلود قسمت 2 دراکولا، برای دانلود قسمت ٢ دوم سریال دراکولا، و همچنین قسمت 14 سریال ملکه گدایان به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

به گزارش برنا، سریال ایرانی دراکولا جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون ویشگاه آسایش و مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت دوم میتوانید به لینک زیر مراجعه کرده

 دانلود سریال دراکولا قسمت دوم

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد

خلاصه داستان سریال دراکولا

در خلاصه داستان سریال آمده ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

سریال ایرانی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول شبکه نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی چون باران کوثری – رویا نونهالی – پانته آبهرام و با بازی فرزاد فرزین میباشد که این سریال را یکی از جذاب ترین سریال های نمایش خانگی کرده است این سریال یکی از پرستاره ترین سریال های سال 99 میباشد که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی میشود

دانلود سریال: دانلود قسمت 14 ملکه گدایان

بازیگران ملکه گدایان

فرزاد فرزین، باران کوثری، رویا نو نهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی ، نورا محقق

ماجرای این سریال به شبکه گدایان سازمان‌ یافته پایتخت مرتبط است. تصاویری از باران کوثری با شمایل یک گدا نیز منتشر شده است. سهیلی‌زاده پیشتر در سریال تلویزیونی «آوای باران» به موضوع تکدی‌گری سازمان‌یافته پرداخته بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. حتی زمانی قرار شد ادامه آن ساخته شود که به سرانجام نرسید.

https://tapmedia.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز