چطور می توان از خرید و فروش ارز دیجیتال درآمد بالا داشت؟

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۹۸۹۰
چطور می توان از خرید و فروش ارز دیجیتال درآمد بالا داشت؟
مهندس مصطفی اسدی موسس آکادمی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین بیزآموز و یکی از مدرسین حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین که سالها به مطالعات گسترده ، تدریس و فعالیت در این حوزه پرداخته در این مطلب درباره این موضوع صحبت کرده است.

به گزارش برنا، مهندس مصطفی اسدی موسس آکادمی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین بیزآموز و یکی از مدرسین حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین که سالها به مطالعات گسترده ، تدریس و فعالیت در این حوزه پرداخته است می گوید:

ارز دیجیتال و بازار ارزهای رمزنگاری شده می تواند برای مبتدیان و تریدرهای با تجربه به دلیل انبوه اصطلاحات اصولی و فرآیندهای موجود ، کمی دلهره آور باشد . وی  بازار ارزهای دیجیتال را به شش مرحله ساده تقسیم کرده تا به شما در درک بهتر بازار ارزهای رمزپایه و نحوه خرید و فروش آن کمک کند :

ارز دیجیتال + بیزآموز

1- تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید ارزهای دیجیتال را معامله کنید :

برای ترید ( خرید و فروش )  ارزهای دیجیتال دو راه وجود دارد: گمانه زنی در مورد قیمت آنها با استفاده از CFD یا خرید ارزهای دیجیتال به امید افزایش ارزش قیمت آن ها در آینده

خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از معاملات CFD :

سؤالی که شاید به ذهن شما برسد این است که معاملات CFD چیست و سود آن برای یک معامله‌گر در چه می باشد؟ با یک مثال ساده سعی می کنیم این سوال را پاسخ دهیم : فرض کنید یک معامله گر ارز دیجیتال می‌داند یا تحلیل کرده است که قرار است بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر  از 100 دلار به 50 دلار برسد. از این رو با بست یک قرارداد CFD  آن  را خرید می کند. حال بعد ازاین که قیمت آن به ۵۰ دلار رسید، آن فرد به ازای هر واحد خریداری شده،  ۵۰ دلار دریافت می‌کند؛ بنابراین عملاً این معامله گر در سقوط قیمت ها نیز سود خود را داشته است و این چیز جذابی در بازار محسوب می‌شود.شما به جای مالکیت ارز رمزنگاری شده ، در مورد قیمت بازار حدس می زنید. اگر یک پوزیشن  خرید یا لانگ را باز کنید و ارزش ارز رمزنگاری شده افزایش یابد ، سود کسب خواهید کرد ، اما اگر قیمت آن کاهش یابد ، ضرر خواهید داشت - برای پوزشن فروش یا شورت عکس این امر صادق است.

خرید و فروش رمز ارزها با استفاده از صرافی ها :

از سوی دیگر ، ممکن است تصمیم به خرید ارز رمزپایه بگیرید ، این بدان معناست که شما به طور کامل مالکیت بخشی از ارز دیجیتال را در اختیار دارید ، به این قصد که آن را در کیف پول دیجیتال خود نگه دارید و در صورت افزایش ارزش آن سود کسب کنید.لذا قبل از شروع ، باید کیف پول ارز رمزنگاری شده و یک حساب در صرافی ارز های دیجیتال باز کنید. مراحل زیادی برای این فرایند وجود دارد که بصورت کامل آموزش های آن در وب سایت بیزآموز قرار گرفته است، کافیست کلمه "بیزآموز" را در گوگل جستجو کنید تا وارد سایت ما شده و از آموزش های رایگان ما استفاده کنید.

2- یاد بگیرید که بازار ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند:

بازار ارزهای رمزنگاری شده به روشی متفاوت از سایر بازارهای مالی فعالیت می کنند ، لذا یادگیری نحوه کار و درک اصطلاحات مورد استفاده در آن، قبل از شروع معاملات  و ورود به این بازار بسیار ضروری است.

بازار ارز دیجیتال ، یک شبکه مالی غیرمتمرکز است ، به این معنی که از طریق یک سیستم بررسی معاملات نظیر به نظیر به جای یک سرور مرکزی کار می کند. هنگام خرید و فروش ارزهای رمزپایه ، معاملات به بلاکچین از طریق فرایندی به نام "استخراج" اضافه می شوند. ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی دارند و دانستن اینکه چه عواملی بازار را به حرکت درمی آورد در کسب سود از آن بسیار تاثیرگذار است.

3- آموزش

آموزش یکی از موارد مهم و اساسی در ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. اگر بدون آموزش و آگاهی وارد این بازار شوید ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. اگر سری به فضای مجازی و سرچ گوگل بزنید متوجه خواهید شد افراد زیادی اقدام به فروش دوره های آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال می کنند! اما سوالی که ممکن است در ذهن خیلی از مخاطبین این حوزه پیش آید این است که چطور بفهمیم اساتید این دوره ها صلاحیت آموزش دارند؟ آیا این افراد که اقدام به فروش دوره های آموزشی خود می کنند اطلاعات و تجربه کافی در حوزه آموزش های ارائه شده دارند؟ با توجه به هزینه های بالای این دوره های آموزشی چه راه حلی برای آموزش با هزینه کمتر و استفاده از اساتید بهتر وجود دارد؟

آکادمی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین بیزآموز با ارائه بهترین دوره های آموزشی کسب درامد دلاری و دوره آموزشی ارز دیجیتال سعی کرده دو هدف را در پیش گیرد :

الف- آکادمی بیزآموز با تعیین قیمتی منصفانه بر روی دوره های آموزشی خود توانسته راه حلی برای استفاده تمامی اقشار از این نوع آموزش ها پیدا کند بطوریکه نه تنها مباحث مطرح شده در دوره های آموزشی بیزآموز کامل تر و جامع تر از سایر دوره هایی که با قیمت های گزاف در سایت های دیگر بفروش می رسد، می باشد بلکه کیفیت بالای دوره های برگزار شده قابل قیاس با دوره های موجود نمی باشد.

ب- تیم فنی بیزآموز قبل از انتشار دوره های آموزشی از دانش و اطلاعات اساتید دوره بررسی دقیق به عمل آورده و صلاحیت تدریس دوره آموزشی توسط استاد مورد نظر را چک می کند.

ارز دیجیتال + بیزآموز

4- انتخاب یک استراتژی معامله

داشتن یک برنامه معاملاتی و یک استراتژی معامله برای موفقیت هر معامله گر در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم است زیرا بازار رمز ارزها می تواند نوسان های بسیاری داشته باشد. این یک شمشیر دو لبه است: نوسانات، بازار را بسیار جذاب و کسب سود را بیشتر می کند ، اما ریسک را بالا می برد و خرید و فروش را دشوار می کند. به همین دلیل است که برنامه معاملاتی شما باید شامل ابزارهای مدیریت ریسک ، و همچنین خلاصه ای از اهداف شما ، ارز رمزنگاری شده ای که می خواهید معامله کنید  و در نهایت روش ورود و خروج به معاملات - که به عنوان یک استراتژی ترید شناخته می شود- باشد. اندیکاتور ها و اسیلاتور های مختلفی برای ترید و انتخاب وجود دارد و بیشتر معامله گران هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال چندین فاکتور را در نظر می گیرند. اگر در زمینه سرمایه گذاری تازه وارد هستید ، بهتر است یک دوره آموزش ارز دیجیتال را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما آکادمی بیزآموز می باشد. همچنین بیزآموز با برگزاری دوره استراتژی اختصاصی نوسان گیری در بازارهای مالی ، شما را در این انتخاب یک استراتژی معامله پر سود همراهی می کند.

5- انتخاب یک پلتفرم برای خرید و فروش ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارزهای دیجتال باید یک صرافی را برای ورود به بازار و انجام معاملات خود انتخاب کنید. Coinbase ، Gemini  و Binance از بهترین کارگزاری های رمزنگاری در بازار هستند. هر 3 این گزینه ها یک رابط کاربری ساده داشته و انواع آلت کوین ها را پشتیبانی می کنند.

6- نگهداری رمز ارز خریداری شده

اگر به طور فعال قصد معامله در بازار را دارید، مجبورید وجوه خود را در صرافی ذخیره و نگهداری کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید. اگر رمز ارزهای خود را برای نگهداری میان مدت و بلند مدت خریداری می کنید ، باید کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما