مشاوره و خدمات به برندگان لاتاری

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۳۴۳۴
مشاوره و خدمات به برندگان لاتاری
اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به احتمال زیاد شما یکی از برندگان لاتاری خوش شانس هستید و می‌خواهید بدانید که برندگان لاتاری چه کارهایی باید انجام دهند. در ادامه این مقاله یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای طی کردن اصولی مراحل داریم.

به گزارش برنا، همان طور که می‌دانید یکی از روش‌های مهاجرت به آمریکا، برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا است. اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به احتمال زیاد شما یکی از برندگان لاتاری خوش شانس هستید و می‌خواهید بدانید که برندگان لاتاری  چه کارهایی باید انجام دهند. در ادامه این مقاله یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای طی کردن اصولی مراحل داریم.

بررسی شرایط برندگان لاتاری

اول از همه باید به این موضوع توجه کنید که آیا شرایط مهاجرت به آمریکا را دارید یا نه؟ از جمله این شرایط داشتن تمکن مالی (داشتن مقدار مطلوبی پول و دارایی) است. به طوری کلی باید شرایطی را داشته باشید که اگر منفعتی برای آمریکا ندارید، نباید با مهاجرت مضرتی داشته باشید. برای مهاجرت به آمریکا باید هدف خود را مشخص کنید و آن را به آفیسر سفارت توضیح دهید. بعضی از برندگان لاتاری به دلیل نداشتن شرایط مربوطه برای آن ها ویزا صادر نمی‌شود که در نتیجه نمی‌توانند به آمریکا مهاجرت کنند. حتماً قبل از اقدام برای مهاجرت به این توجه کنید که شرایط مهاجرت را دارید یا خیر؟ تا متحمل ضرر مالی نشوید.

راهنمای جامع اخذ ویزای لاتاری ساخت برترمهاجر

مجموعه برترمهاجر یک پکیج آموزشی رو ساخته که میتونین به صورت کامل امور مربوط به لاتاری خودتونو انجام بدین بدون این که هزینه ای به موسسه مهاجرتی بدین ، برای خرید پکیج آموزشی راهنمای اخذ ویزای لاتاری کلیک کنید

اهمیت پرکردن فرم ds-260

بعد از اینکه متوجه شدید که صلاحیت مهاجرت به آمریکا را دارید، می‌توانید مراحل مربوطه را انجام دهید. یکی از مراحل پرکردن فرم ds-260 است که باید در پرکردن آن نهایت دقت و صبوری را به کار ببرید؛ در صورتی که هنگام پرکردن فرم اشتباهی انجام دهید، شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا را از دست خواهید داد.

لاتاری

راهنمای اخذ ویزای لاتاری محصولی از برترمهاجر

کامل ترین راهنمای اخذ ویزای لاتاری ، رازهایی که موسسات مهاجرتی به هیچ عنوان مطرح نمیکنن رو در قالب پکیج در اختیار شما عزیزان قرار دادیم برای خرید باید وارد وب سایت برتر مهاجر بشوید

لاتاری

 

ترجمه رسمی مدارک

یکی دیگر از مراحل برای مهاجرت به آمریکا، ترجمه مدارک مربوطه است. ترجمه مدارک باید در یکی از مراکز معتبر انجام شود. هنگام انجام این مراحل مراقب اشتباهات ترجمه‌ای باشید و حتماً زمان تحویل مدارک، آن‌ها را بررسی کنید. زمانی که مدارک ترجمه شده را تحویل می‌گیرید از شما رسید صحیح بودن مدارک گرفته می‌شود، در صورتی که مدارک اشتباهی داشته باشد و شما زمان تحویل آن را مطرح نکنید، بعداً آن مرکز ترجمه هیچ مسئولیت قبول نمی‌کند.

در صورتی که آفیسر سفارت هنگام بررسی مدارک نقصی در آن ها مشاهده کند، ممکن به مشکل جدی برخورد کنید.

تزریق واکسن‌های مربوطه

یکی از مراحلی که زمان زیادی برای انجام آن نیاز دارید زدن واکسن است. شما با مراجعه به مرکز انستیتو پاستور در ایران می‌توانید واکسن‌های مورد نظر را دریافت کرده و آن‌های در موعد مقرر شده تزریق کنید.

گرفتن وقت مدیکال لاتاری

یکی از مراحلی که باید پشت سر بگذارید گرفتن وقت مدیکال لاتاری است که باید مراکزی را که مورد تأیید سفارت است انتخاب کرده و مورد معاینات مربوطه قرار بگیرید. اگر این معاینات توسط مراکز غیر معتمد سفارت انجام شود، آفیسر سفارت به هیچ نتایج آن را قبول نخواهد کرد.

گرفتن وقت سفارت در یکی از کشورهای همسایه

از مراحل خیلی مهم دریافت وقت سفارت است. در این مرحله باید به صورت آنلاین وقت سفارت خود را دریافت کنید. برای دریافت وقت به صورت آنلاین باید هزینه آن را با کارت های اعتباری بین‌المللی انجام دهید.

مصاحبه برای دریافت ویزا

یکی از مراحلی که باید در آن نهایت دقت و صداقت را داشته باشید، مصاحبه برای دریافت ویزا است. در این مرحله تنها موردی که باعث دریافت ویزا می‌شود، نظر آفیسر سفارت است. به این نکته توجه کنید که مصاحبه به صورت فارسی یا انگلیسی انجام می‌شود که بهتر است که مصاحبه به صورت انگلیسی را انتخاب کنید تا راحت‌تر بتوانید نظر آفیسر را جلب کنید. به هیچ عنوان استرس نداشته باشید چون سؤالات تماما به زندگی شخصی شما مربوط می‌شود و شما باید سعی کنید به سؤالات با کمال صداقت پاسخ دهید.

رزرو هتل در کشور مقصد

یکی از ساده‌ترین مراحل رزرو هتل در کشور مقصد است. در این مراحل باید به تاریخ رزرو هتل خود توجه کنید. یکی از مواردی که می‌تواند از استرس شما بکاهد یک مکان از قبل رزرو شده برای اقامت موقت در کشور مقصد است.

پیشنهاد ویژه برای انجام امور لاتاری

شانس برنده شدن در لاتاری یک فرصتی است که از بین حدوداً 750.000 نفر ثبت‌نام‌کننده به دست می‌آید؛ بنابراین برندگان لاتاری باید مراقبت باشند که این شانس را از دست ندهد. برای این که این شانس را از دست ندهیم باید کار را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید و با خیال آسوده تمامی مراحل لاتاری را پشت سر بگذاریم و یک مهاجرت اصولی به آمریکا را تجربه کنیم.

مجموعه برترمهاجر با همکاری با کارشناسان مهاجرتی متخصص می تواند این تجربه شیرین را برای شما رقم بزند. شما می‌توانید تمامی مراحل زیر را به کارشناسان مجموعه برترمهاجر بسپارید و هیچ دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

  • مشاوره و بررسی اولیه برای لاتاری؛ (این مرحله به شما کمک می‌کند در صورتی که شرایط مهاجرت را نداشتید، پول خود را بیهوده برای مراحل بعدی خرج نکنید.)
  • ارائه راهنمایی و خدمات پرکردن فرم ds-260؛ (وارد کردن اطلاعات در این فرم از حساسیت بالایی برخوردار است که باید به آن به طور ویژه توجه کنید.)
  • راهنمایی برای ترجمه مدارک؛ (ترجمه مدارک یکی از مواردی است که از حساسیت بالایی برخوردار است. مشاوران برتر مهاجر راهنمایی‌های لازم برای ترجمه مدارک را به شما ارائه خواهند داد.)
  • معرفی و هماهنگی واکسن لاتاری
  • معرفی و هماهنگی وقت مدیکال لاتاری
  • معرفی و هماهنگی وقت سفارت
  • راهنمایی‌های لازم برای انجام یک مصاحبه موفق
  • رزرو هتل مقرون به صرفه در کشور مقصد

برای ارتباط با کارشناسان برترمهاجر می‌توانید به آدرس bartarmohajer.com مراجعه کرده و درخواست خود برای امور برندگان لاتاری اعلام کنید.

پشتیبانی واتساپ و  تلفنی : 09123458035 

پشتیبانی  تلگرام و اینستاگرام : bartarmohajer

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما