دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان چیست؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۲۳۸۰
دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان چیست؟
با وجود دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان لایت پنل، کلیه اطلاعاتی که لازم است مشتریان دائم و موقت از آن ها آگاه باشند به اطلاع شان می رسد.

با وجود دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان لایت پنل، کلیه اطلاعاتی که لازم است مشتریان دائم و موقت از آن ها آگاه باشند به اطلاع شان می رسد.

دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه مشتری چیست؟

در بسیاری از مراکز، رفت و آمد و البته حفظ مشتری امری ضروری است. حتما برای کسانی که فروشگاه های بزرگ داشته اند مواردی نظیر جابجایی یا موارد تشویقی مثل تخفیف ها اتفاق افتاده است. در این شرایط برخی با زدن بنر به مدت طولانی روی درب و دیوار همه اخبار را به مشتریان خود اعلام می کنند. اما راه دیگری که در صنعت نوین برای چنین مواردی به کار گرفته می شود استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان لایت پنل است. با وجود این دستگاه، کلیه اطلاعاتی که لازم است مشتریان دائم و موقت از آن ها آگاه باشند به اطلاع شان می رسد.

اما چه اطلاعاتی از این دستگاه قابل انتقال است؟

هر نوع اطلاعات از این دستگاه قابل انتقال است. در کل این دستگاه نقش یک بلندگوی اطلاعات را برای صاحب خود ایفا می کند. فرض کنید برای یک فروشگاه، تخفیفات ماهیانه در نظر گرفته شده است. فروشنده این خبر را با یک پیامک متنی به مشتریان خود اعلام می کند. اگر فروشنده یک نمایشگاه بزرگ داشته باشد می تواند کلیه قیمت اجناس را همراه با تخفیفات ویژه در این دستگاه تعریف کند تا دستگاه به طور خودکار آن ها را در زمان معین به مشتریان اعلام کند.

اما جالب است بدانید این دستگاه ذخیره ساز شماره موبایل مشتریان لایت پنل فقط حامل اطلاعات متنی نیست بلکه اطلاعات تصویری را هم انتقال می دهد. مثل تصویر کارت ویزیت. این دستگاه تصویر کارتی را که فروشنده برای آن طراحی می کند را با وضوح قابل قبولی به خط مشتریان ارسال می کند. این کار از وجود کارت های بلااستفاده و پرهزینه جلوگیری خواهد کرد. با این امکان همیشه کارت ویزیت صاحب کسب و کار در گالری موبایل مشتریان خواهد بود.

در کل هر نوع اطلاعات مربوط به کسب و کار مثل خوش آمدگویی، نظرسنجی مشتریان، تخفیفات و اعلام جوایز، تداعی برند خاص و بسیاری از موارد دیگر چه به صورت تصویری و چه به صورت متنی توسط این دستگاه قابل انتقال است.

این دستگاه فقط اخبار را به صورت پیام متنی برای مشتریان ارسال نمی کند بلکه می تواند کلیه اطلاعات را به صورت فایل صوتی /تصویری /پاکدست / به هر شبکه اجتماعی ارسال کند.

نحوه کار با دستگاه ذخیره موبایل مشتری

نحوه کار کردن با این دستگاه برای هر فرد قابل اجرا است. فقط کافیست هنگام ورود یا خروج مشتری از او بخواهید شماره همراه خود را وارد دستگاه کند. بعد از آن دستگاه این شماره را داخل دفترچه تلفن مخصوص فروشنده  ذخیره می کند و یک پیام به صورت آنی برای مشتری ارسال می شود. فروشنده پس از آن هر نوع پیامک و اطلاعاتی را که برای دستگاه تعریف کند برای مشتریان به طور خود کار ارسال می شود. این دستگاه نیازی به برق و اینترنت ندارد. بر خلاف دستگاه موجود این دستگاه با قطع اینترنت ار کار نمی افتاد به راحتی میتونید در هرجای از فروشگاه قرار دهید بدون آنکه سیم اضافی به آن متصل شود هر روزه تکنولوژی در این دستگاه در حال پیشرفت است که امکان کار کردن با این دستگاه در چنین شرایطی از سوی لایت پنل به مشتریان آموزش داده می شود.

دستگاه ثبت شماره موبایل

دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه مشتری در چه اماکنی کاربرد دارد؟

این دستگاه در تمامی اصناف و فروشگاه که وجود مشتریان لازمه بیزنس است مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن در اماکنی مثل نمایشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای مختلف هم مورد توجه افراد است. همچنین رستوران ها و هتل های مختلف در همه شهرها از این تکنولوژی استفاده می کنند. انواع شرکت های مختلف حتی شرکت های بازاریابی هم به وجود این دستگاه نیاز دارند و سعی می کنند که برای جذب مشتری بیشتر از آن استفاده کنند.

مزایای استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری لایت پنل

با وجود این دستگاه بسیاری از مشتریان موقت را می توانید به مشتری دائم در فروش تبدیل کنید. این دستگاه این امکان را به فروشندگان می دهد که با کمترین هزینه کلیه اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهند. حتی صرفه جویی در زمان هم مثل هزینه در این دستگاه قابل توجه است. دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه مشتری لایت پنل یک تبلیغ برای بیزنس محسوب می شود. از این رو فروش در یک شرکت یا فروشگاه را بالا می برد. نکته مهم وجود این دستگاه در کسب و کارتان، ایجاد زمینه نظرسنجی از مشتریان است. وقتی مشتری در فروشگاه کوچک یا حتی در هتل ها و شرکت های بزرگ نظر خود را از کیفیت ‌محصولات یا نحوه ارائه و پاسخگویی به مشتریان اعلام کند، باعث عملکرد بهتر مدیریت در فروش و تبلیغات خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه وجود آن در شرایط کنونی است که بیشتر مشتریان سفارشات خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند. با وجود این دستگاه می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

دستگاه ثبت شماره مشتری

خرید دستگاه ذخیره تلفن همراه مشتری از سایت لایت پنل امکان پذیر است.

برای خرید این دستگاه می توانید به صفحه مخصوص این محصول در وب سایت لایت پنل به نشانی https://litepanel.ir/page.php?44 که تولید کننده این دستگاها در مدل های مختلف است های مراجعه نمایید.

امروزه یکی از راه های ساده و البته آسان برای خرید وجود سایت های آنلاین است. سایت لایت پنل با ارائه کلیه لوازم ارتباطی و هر نوع تجهیزات دیگر در این خصوص می تواند به شما کمک کند. این سایت دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه مشتری لایت پنل را با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهد. هزینه این دستگاه در سایت لایت پنل و سفارش اینترنتی بسیار مناسب تر از قیمت بازاری است. با ورود به سایت در قسمت معین شده سفارش خود را ثبت کنید و سپس در مراحل بعدی با واریز قیمت این دستگاه پر کاربرد را درب منزل تان دریافت کنید.

وجود هر گونه خرابی در دستگاه توسط این سایت قابل بازگشت است.

این دستگاه دارای گارانتی است پس هنگام خرابی آن با وجود گارانتی خیالتان بابت تعمیر راحت باشد.

و اما در آخر این که دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری لایت پنل دارای قابلیت های جانبی می تواند خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه دهد. امروزه با تبادل ارتباط که بین افراد در فضای مجازی بیشتر است وجود این دستگاه هم در کسب و کار ها بیشتر احساس می شود.

نظر شما